Albert Heijn: bonuskaart.

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Plaats reactie
Mario Schols

Albert Heijn: bonuskaart.

Bericht door Mario Schols »

Zowel mijn vrouw als ik hebben beiden zo'n bonuskaart, waarop je 10 producten kan afvinken.
Dat is fijn, want dan krijg je op een door AH geselecteerd wekelijks pakket de keuze om 10 producten met bonuskorting aan te schaffen.
Er zijn echter twee zaken die ons zijn opgevallen:
1e: Die keuze zou worden gemaakt vanuit mijn persoonlijk aankoopprofiel. En daar zie je zowat niets van terug. Vaak veel zaken in die lijsten, die wij nooit zullen aanschaffen.
2e: prijsverschillen in gelijke bonusproducten tussen de lijst van mij en mijn vrouw.
Dat laatste houdt dus in dat verschillende klanten dus ook nog eens méér betalen via die bonusaanbiedingen dan andere klanten met dezelfde bonusproducten.
Het zou dus lonen om met uw partner elk een eigen app met bonusopties te nemen, zodat u de goedkoopste, gelijke producten, kan selecteren.
Wél even twee scanners en aparte boodschappentassen gebruiken, anders raakt de AH-politie in de war tijdens een eventuele controle.

witte angora

Re: Albert Heijn: bonuskaart.

Bericht door witte angora »

O help....

Daarom doe ik de boodschappen dus bij de Dirk en de Aldi. Heb je al dat gezever niet, en je bent nog goedkoper uit ook.

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

Eens. En je wordt ook niet gedwongen naar de zelfscan.
Hier trouwens geen Dirk, wel Nettorama. Ook geen fratsen.

TonDeuze

Bericht door TonDeuze »

Ik woon voor de deur bij de aldi.
Geen fratsen!

De Posthoorn

Bericht door De Posthoorn »

Dirk en Aldi bezorgen niet thuis, bovendien geen prettige winkels om te shoppen. Kan best zijn dat TO gelijk heeft, ik heb er zelf nooit een studie van gemaakt. Dus ik blijf gewoon bestellen bij Appie.

Speedy123

Bericht door Speedy123 »

Ze heten niet voor niets uw persoonlijke bonus aanbiedingen.

Bij iedereen kunnen ze anders zijn en ook anders geprijsd.

Nijogeth

Bericht door Nijogeth »

Hier op het werk hebben ze het er juist over dat die persoonlijke bonusbox zoveel extra korting oplevert voor de broodjes die iedere week gekocht worden. Die komen ongeveer iedere 3 weken voorbij om extra korting op te krijgen.

Moneyman

Bericht door Moneyman »

Mijn ervaring is dat ik met grote regelmaat persoonlijke aanbiedingen krijg op producten die ik regelmatig koop, en af en toe op producten die ik nooit zou overwegen. Best logisch ook, als je erover nadenkt.

Het probleem van TS is vooral dat hij het stukje “ persoonlijke” niet lijkt te snappen. Maar gelukkig snapt hij wel hoe je er je voordeel mee kunt doen.

BL2

Bericht door BL2 »

De Posthoorn schreef:
27 jul 2026 16:53
.....bovendien geen prettige winkels om te shoppen.....
Een supermarkt is nooit prettig. Dat het bezoek af en toe moet, anders kwam ik er nooit !

witte angora

Bericht door witte angora »

BL2 schreef:
27 jul 2026 23:26
De Posthoorn schreef:
27 jul 2026 16:53
.....bovendien geen prettige winkels om te shoppen.....
Een supermarkt is nooit prettig. Dat het bezoek af en toe moet, anders kwam ik er nooit !
Ik ga om die reden ook vroeg in de ochtend als het rustig is..

Plaats reactie