post.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
wikop

post.nl

Bericht door wikop »

Wat ik me afvraag,kun je daar nu echt niks tegen doen?Dag 7 dat een pakketje er weer niet is,ondertussen zijn het al 4 pakketjes die steeds doorschuiven
Eentje heeft van ellende al terug betaald
Wij hebben hier een buurtapp,dus ik eens gevraagd op die app wie er nog een pakketje ontvangen had via hun
Niemand,el zeker 2 tot 3 weken
Ik heb via de app,ik heb gebeld,niks nada,alleen maar,we bezorgen alsnog vandaag,nou dat geloof je na 5 keer ook niet meer
Kunnen die doen wat ze willen????

wikop

Re: post.nl

Bericht door wikop »

Weer geprobeerd,weer aan de chat met daan,de chatbox gehangen,weer hoor je,bel maar,volgens mij verdienen ze daar extra mee

De Posthoorn

Bericht door De Posthoorn »

Je leverancier is je aanspreekpunt, niet Postnl. Jij bent geen klant van Postnl.

Nijogeth

Bericht door Nijogeth »

Het zal wel te maken hebben met onderbezetting in een bepaalde regio's en onderbezetting door de vakantie. Dan kan het zomaar zijn dat een klein dorp maar 1x in de week beleverd wordt, omdat het in 1 bus past.

wikop

Bericht door wikop »

Zo een klein dorp is het niet hoor,plus midden in het centrum,plus een pakketbox
Zover we nu weten zijn er minimaal 150 paketten verdwenen
En nu er meer mensen uit de straat gebeld hebben,krijg ik in een keer updates van post.nl????

Sira

Bericht door Sira »

Het zijn niet alleen de pakketjes.

Ik heb op zaterdag 13-06-2026 een verjaardagskaart in enveloppe verstuurd, die had op 18/06 bij de jarige binnen moeten komen. Het is inmiddels 28/07 en de kaart is nog steeds niet bezorgd.

Klacht indienen is onmogelijk, want je kunt geen klacht indienen over verstuurde post, maar uitsluitend over niet-ontvangen post via Daan. Dat is ook niet te doen, want Daan is de grootste sukkel die bestaat, want die snapt echt helemaal niets.

peter17111962

Bericht door peter17111962 »

wikop schreef:
28 jul 2026 19:05
Zo een klein dorp is het niet hoor,plus midden in het centrum,plus een pakketbox
Zover we nu weten zijn er minimaal 150 paketten verdwenen
En nu er meer mensen uit de straat gebeld hebben,krijg ik in een keer updates van post.nl????
Maak een pakketje met daarin een GPS tracker en laat een goede kennis of familie lid dat naar U opsturen,
dan kunt U live volgen waar dat blijft.

wikop

Bericht door wikop »

Ik heb het anders opgelost,iedereen met missende pakjes is gaan bellen,en toen post.nl er achter dat het allemaal van een bezorger was,ik had het telefoonnummer namelijk gevonden,ben benieuwd morgen,kreeg ook nu de ene na de andere mail binnen dat alles morgen zou worden bezorgd

wikop

Bericht door wikop »

Schiet je dus ook geen bal mee op schijnbaar

Seinhuis

Bericht door Seinhuis »

U bent geen klant voor PostNL, maar slechts een aflever adres. Meestal doet PostNL niks met uw klachten.

Afzender blijft verantwoordelijk voor de levering. Daar kunt u klagen.

wikop

Bericht door wikop »

Maar ze hadden me zelfs terug gebeld
En ik slik homeopatische medicijnen omdat ik neuropathie heb,bestel ze ondertussen al 3 weken van te voren,waar zijn we in godsnaam mee bezig in dit land als de postbezorger de baas is???
En een afhaalpunt werkt ook niet,ik kan en niet tot daar lopen,en daar is een trap,net gebeld met dat afhaalpunt of er een oplossing is,ze zouden wil willen meedenken,maar daar komen ook al weken geen pakketjes binnen uit onze buurt,wat heb ik er aan als ik mijn geld terug krijg?Dan heb ik nog die medicatie niet

wikop

Bericht door wikop »

Okay,iedereen begint terug te betalen,en ik krijg deze medicijnen jammer genoeg alleen via de site die met post.nl werkt

De Posthoorn

In dit topic schreef je dat het goed was gekomen (H&B) viewtopic.php?t=205740&start=60 Of is dit weer een andere bestelling die je gedaan had.

En homeopathische medicijnen zijn toch overal verkrijgbaar? Niet alleen bij 1 webshop?

wikop

Bericht door wikop »

Dit was de vorige bestelling,en zolang lopen die problemen dus al,maar ik kan niks meer zeggen,de dame van de post heeft haar woord gehouden,net kwamen alle pakjes alsnog binnen
En ja,homeopatische medicijnen zijn ook in andere winkels te koop,maar ik ben helemaal niet mobiel,heb poly neuropathie,wat bij mij zich vooral uit in geen balans meer hebben,naast de chronische meniere,dus lopen zit er nauwelijks nog in,

wikop

Bericht door wikop »

De Posthoorn schreef:
29 jul 2026 14:43
In dit topic schreef je dat het goed was gekomen (H&B) viewtopic.php?t=205740&start=60 Of is dit weer een andere bestelling die je gedaan had.

En homeopathische medicijnen zijn toch overal verkrijgbaar? Niet alleen bij 1 webshop?
Begin je weer met je aanvallen???
Ben jij zo wantrouwig arme knul

De Posthoorn

wikop schreef:
29 jul 2026 18:54
De Posthoorn schreef:
29 jul 2026 14:43

Begin je weer met je aanvallen???
Ben jij zo wantrouwig arme knul
Pardon???? Ik vroeg gewoon hoe het nou precies zat, meer niet. Maar succes verder met je Postnl perikelen.

wikop

Bericht door wikop »

Ja sorry poshoorn,mijn reaktie was flink overtrokken,omdat ik bij de vorige keer bij vragen over die bestelling zo enorm aangevallen werd,elke letter die ik schreef met puur wantrouwens werd bekeken,en op de koop toe iemand zich de moeite deed om te kijken waar ik woonen wat mijn naam is
Dat heeft mij gekwetst,en een stuk van mijn onbevangenheid en vertrouwen hier weg genamen

Maar ik had niet op deze manier mogen reageren,want nu ben ik bijna even erg,kun je me dit vergeven?
Want wat anderen doen,kun jij niks aan doen

Moneyman

Bericht door Moneyman »

Respect voor deze reactie, Wikop!

wikop

Bericht door wikop »

Moneyman schreef:
29 jul 2026 22:38
Respect voor deze reactie, Wikop!
Dank je wel,maar hier maak ik het niet echt goed mee

Ik schaam me echt,en hoop dat de poshoorn het me kan vergeven

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

Dit is heel netjes van u. Mijn complimenten, zien we zelden hier. Ik heb mijn eigen bericht gemeld en de moderatie verzocht het te verwijderen.

Plaats reactie