post.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Moneyman

Re: post.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Want? Je bent een pakketje kwijt ofzo?

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Vreselijk welke problemen mensen allemaal kunnen hebben. Post niet bezorgd en mensen hebben alleen GSM. Hier moet Jetten ingrijpen met algemeen gratis beschikbaar steĺlen van slimme telefoons voor behoeftigen.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Net als hier dus,mijn lief heeft met de bezorger zelf gesproken,die wat jaren hier kwam,en ja,post.nl heeft alle wijken door elkaar gegooid,en niemand word daar vrolijk van

Marc01

Ongelezen bericht door Marc01 »

Op TV ook het onderwerp over post.nl bij Eenvandaag uitzending Donderdag 6 augustus 2026 (KPN code S13 A186).

Nog erger is het feit je "AANGETEKEND" stuurt van ca € 11,-- na uitsteld bezorging ivm gesloten verklaring en daarna is bezorging niet gelukt en gaat dan naar een Primera PostNL-punt. :o

Indien postuk niet wordt afgehaald, of wordt geweigerd:

Advies 1: Persoonlijk afgeven (met ontvangstbewijs!)
Advies 2: juridische documenten via Falk Post
Advies 3: Via een deurwaarder laten afleveren
Advies 4: Ook de documenten/dossier via de regulieren post verzenden.
Advies 5: en/of het dossier ook via internet (portaal/account) als backup verzenden!

Gaat het om het stuiten van een verjaring, win eventueel advies in van een jurist/advocaat! :!:

Marc01

Ongelezen bericht door Marc01 »

Moneyman schreef:
03 aug 2026 13:54
En ik kreeg vanmorgen om 08.45 al een pakket bezorgd met een bestelling die ik gister begin van de avond gedaan heb. Geen peil op te trekken qua snelheid.
Ik heb van diverse postbezorgers een account. Ook zelfs dan als die app zegt datum, tijd, of zelfs over 30 min. zijn we er, gaat pakket als nog naar de buren. Niet aanbellen of aanbellen en weglopen.

Als of je op een stoel bij de deur moet gaan gaat zitten wachten...

Zag die man nog net op de beveiligingscameras naar de beuren lopen, zodat ik ook nog wist WAAR het pakje heen ging. Niet op de app over een wij hebben het daar en daar bezorgt... vroeger kreeg je nog netjes een kaartje in de brievenbus

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

En nu had ik het tegenover gesteld,pakje zou dinsdag komen,maar was gisteren al hier

Senso

Ongelezen bericht door Senso »

"De afzender is verantwoordelijk" zo is het wettelijk geregeld. PostNL heeft hier haar eigen invulling aan gegeven en die luidt: "Voor klachten over niet ontvangen zendingen moet je niet bij ons zijn". Alsof zij het niet zijn die betaald zijn voor het transport en de bezorging.
Vervolgens mag de afzender allereerst in gesprek gaan met Daan, reeds goed bekend bij allen die op hun betaalde spullen zitten te wachten. En als er dan eindelijk een medewerker bereikt is, geconfronteerd worden met dezelfde smoezen en uitvluchten, met advies om nog even af te wachten, net zo lang tot de klant zijn/haar geduld verliest. Die ondernemer wil natuurlijk geen slechte beoordelingen, iets waar sommigen nogal snel mee zijn want per slot van rekening is hij/zij verantwoordelijk voor de pakjes die bij PostNL heen en weer geschoven worden. Dat is de praktijk en de afzender kan niet anders dan het geld terug te betalen, terwijl de spullen in de PostNL mallemolen ronddraaien. Hoeveel procent van de mensen betalen dan opnieuw voor de spullen die tóch bezorgd worden?
Ik wil de PTT terug!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Senso schreef:
10 aug 2026 17:15
Ik wil de PTT terug!
Zou je ook willen betalen wat het kost om dat serviceniveau van "vroegah" in de huidige tijd te leveren?

Plaats reactie