LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door de bomen zie ik het bos niet meer

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Karel

Re: Door de bomen zie ik het bos niet meer

Ongelezen bericht door Karel »

Pipa

Geplaatst op 25 Mrt 2005 00:58 door Pipa

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Stefan,
dank voor je uitvoerige antwoord. Ik zie echter (en ik reageer op Piet zijn posting) niets wat Payback onderscheidt van PAL. Wél het kostenplaatje. Nu snap ik best dat er onkosten gemaakt worden, of dat professionalisering geld kost.....dus ik kan het billijken dat je lid moet zijn (en contributie betaald) voor diensten die een vereniging of stichting je levert. Op zich helemaal niets mis mee. Piet zijn stelling is dat hij hetzelfde aan gedupeerden levert, maar zonder contributie. Dús blijft mijn vraag....wát krijg ik voor die 40 euro bij Payback wat ik bij PAL niet krijg? Of levert PAL (waar ik niets hoef te betalen) geen kwaliteit en Payback wel?
Binnen het kader van deze topic lijkt me dit dé gelegenheid om duidelijkheid te verschaffen!

Laatst aangepast door Pipa op 25 Mrt 2005 01:00, in totaal 1 keer bewerkt
Pipa

Geplaatst op 25 Mrt 2005 01:30 door Pipa

--------------------------------------------------------------------------------

Heb ruim een half uur gewacht op een antwoord. Maar dat blijft uit. Dus ik begin door de verenigings- en stichtingsbomen het gedupeerdenbos toch wel weer te zien! De stelling van Trudy hierboven en ook de stelling van Piet klopt dus?
hari

Geplaatst op 25 Mrt 2005 01:37 door hari

Dag Pipa

Een goede nacht.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Pipa

Geplaatst op 25 Mrt 2005 01:38 door Pipa

Oh wat flauw! Wat ongelooflijk flauw. Maar o zo veelzeggend dus, deze reactie van je Stefan. Ik stel een vraag over iets wat mij (en waarschijnlijk ook anderen) niet duidelijk is. Mag dat niet? Nee dus blijkbaar.
Maar ook welterusten hoor en evenzo vriendelijke groet!
Dan ga je als Payback-er ook wel af als een gieter! !

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Karel jij bent toch L.Blok van PAL?

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Naast de al aangehaalde zaken, hier nog wat toevoeging. Niet zo zeer om reclame te maken maar omdat de vraag eerder gesteld is.

Proef en voorbeeld processen gefinancieerd door PB.
Opzetten van stichtingen en andere aanverwante samenwerkings verbanden, met het oog op betere dienstverlening tegen betaalbare prijs.
Niet in de laatste plaats. georganiseerd zijn in een vereniging. Samen sterk staan.

Mvg,
Pieter

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Aardige vent die Kor S ! :wink:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Bijzonder leerzaam deze topic, helaas niet m.b.t. dexia of Legio Lease maar wel wat betreft de verenigingen.

Kor S, ik denk dat je het expres doet, proberen croosjes na te apen op zijn toetsenbord.

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

beste iwebd. nee hoor ,fout gedacht mijn bedoeling was om wat duidelijkheid te krijgen in[het bos],ik denk dat het aardig gelukt is,toch. nochmaals allen bedankt ,voor uw reacties .goedenacht. h.g kor

Gesloten