LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UWV gaat sollicitatiebrief controleren
Re: UWV gaat sollicitatiebrief controleren
Openbaar vervoer komt op alle plaatsen in nederland en anders ga je fietsen vanaf het staion. eenmalige investering in vouwfiets lijtk me op zijn plaats. het lijkt mij meer dan terecht dat iemand moet werken, ook onder zijn niveau.
Je kunt niet eeuwig blijven teren op anderen. En subsidies? Waarvoor dan?
Je kunt niet eeuwig blijven teren op anderen. En subsidies? Waarvoor dan?
Gastje hierboven rijdt altijd in een auto zeker?,
Heb werk 40 km, van huis,
Begin in ploegen om 6.30 's morgens,
Enig idee hoe ik met het openbaar vervoer op mijn werk moet komen?
De bushalte, vlakbij mijn werk, komt pas een anderhalf uur later de bus langs!,
Ik rijdt in een auto, heb dus geen problemen,
Had ik die wagen niet, had ik geen baan gekregen bij dit bedrijf!,
M.a.w. weet waar je over l.ult! Gast,
Jíj hebt waarschijnlijk geen problemen, je hebt vast werk!, en een auto onder je gat!,
Kijk even verder dan je neus lang is!, en oordeel dan nog eens!...
Heb werk 40 km, van huis,
Begin in ploegen om 6.30 's morgens,
Enig idee hoe ik met het openbaar vervoer op mijn werk moet komen?
De bushalte, vlakbij mijn werk, komt pas een anderhalf uur later de bus langs!,
Ik rijdt in een auto, heb dus geen problemen,
Had ik die wagen niet, had ik geen baan gekregen bij dit bedrijf!,
M.a.w. weet waar je over l.ult! Gast,
Jíj hebt waarschijnlijk geen problemen, je hebt vast werk!, en een auto onder je gat!,
Kijk even verder dan je neus lang is!, en oordeel dan nog eens!...
Vreemde gasten hierboven.
Ben al 32 jaar aan het werken ben nog nooit ontslagen,volgens mij zijn jullie niet flexibel genoeg voor de arbeidsmarkt,of eigenwijs,of te lui of te stom om werk te hebben en te houden
Ben al 32 jaar aan het werken ben nog nooit ontslagen,volgens mij zijn jullie niet flexibel genoeg voor de arbeidsmarkt,of eigenwijs,of te lui of te stom om werk te hebben en te houden
Daar hebben we het al! 32 jaar bij dezelfde baas! Chapeau!,
U hoeft niet te verwachten dat een werknemer die nu begint, dit zal halen!,
De tijden zijn wel even veranderd, u bent in dit bedrijf "gegroeid", en daarmee heeft u natuurlijk een ideale situatie opgebouwd, die iedereen wil hebben!, helaas is deze situatie zeldzaam aan het worden!,
Vroeger kon je "zo doorlopen", voldeed je: vaste baan!, en je kon het jaren uithouden bij de baas,
Tegenwoordig is het een centenkwestie geworden!, personeel is noodzakelijk "kwaad" geworden!, zo weinig mogelijk personeel in dienst, want personeel is niet meer te betalen voor een baas,
Iemand zoals u kan helaas niet meepraten over de huidige situatie in 2005,
Wanneer u onverhoopt op een slinkse manier "op straat" wordt gezet!, dan pas komt u er achter, hoe de situatie tegenwoordig in elkaar zit!, tegen wat voor "muren" u aan loopt!,
Ik hoop niet dat u dit nog eens meemaakt!, uw geestelijke gesteldheid zal door zo'n situatie er zeker niet beter op worden,
Met al uw ervaring in uw werk kunt u dan weinig beginnen!,
Reacties als "u bent te oud en te duur!" we hebben liever flexibel personeel!, die in deeltijd werkt!, worden u vaak achterna geroepen,
Het CWI zal zich zeker niet voor mensen zoals u inspannen, werknemers zitten helaas niet op ouder personeel te wachten,
Zelfs jonge en hoog opgeleide mensen moeten tegenwoordig knokken om aan de bak te komen!, en dan zullen we het maar niet hebben over mensen met een LBO opleiding, die kunnen het helemaal wel schudden,
Hopelijk kunt u zich de toestand voorstellen waar je als werkloze in komt te staan, en ik denk niet dat u hier vrolijk van wordt,
Je wilt graag werken, maar... er is geen werk..., zelfs niet werk onder je opleidingniveau, baantjes voor 10 uur, zijn al moeilijk te vinden!,
Sterkte als je in deze situatie op straat komt te staan, dat wens ik niemand toe,
Iedereen heeft stabiliteit nodig, velen vinden dat in het werk dat ze doen, en hebben voldoending in het werk, valt dit weg, zit je thuis te solliciteren!, en van veel sollicitaties krijg je vaak geen antwoord op,
Een gemiddeld bedrijf, die personeel zoekt, schrikt niet als er 400 sollicitaties binnenrollen op een vacature!, en voor de meeste bedrijven zijn de zgn. open sollicitaties hinderlijk te noemen!,
Het is voor hen een berg administratie, die officieel afgehandeld hoort te worden, dit kost te veel tijd én geld, dus gaan dergelijke open sollicitaties vaak ongelezen het oud papier in!,
M.a.w. Oordeel niet te snel!, en weet waar je over praat, voordat u dit op het forum zet!, het is voor mensen die graag wíllen werken, bijzonder kwetsend te noemen!.
Vriendelijke groeten Jan Veenman.
U hoeft niet te verwachten dat een werknemer die nu begint, dit zal halen!,
De tijden zijn wel even veranderd, u bent in dit bedrijf "gegroeid", en daarmee heeft u natuurlijk een ideale situatie opgebouwd, die iedereen wil hebben!, helaas is deze situatie zeldzaam aan het worden!,
Vroeger kon je "zo doorlopen", voldeed je: vaste baan!, en je kon het jaren uithouden bij de baas,
Tegenwoordig is het een centenkwestie geworden!, personeel is noodzakelijk "kwaad" geworden!, zo weinig mogelijk personeel in dienst, want personeel is niet meer te betalen voor een baas,
Iemand zoals u kan helaas niet meepraten over de huidige situatie in 2005,
Wanneer u onverhoopt op een slinkse manier "op straat" wordt gezet!, dan pas komt u er achter, hoe de situatie tegenwoordig in elkaar zit!, tegen wat voor "muren" u aan loopt!,
Ik hoop niet dat u dit nog eens meemaakt!, uw geestelijke gesteldheid zal door zo'n situatie er zeker niet beter op worden,
Met al uw ervaring in uw werk kunt u dan weinig beginnen!,
Reacties als "u bent te oud en te duur!" we hebben liever flexibel personeel!, die in deeltijd werkt!, worden u vaak achterna geroepen,
Het CWI zal zich zeker niet voor mensen zoals u inspannen, werknemers zitten helaas niet op ouder personeel te wachten,
Zelfs jonge en hoog opgeleide mensen moeten tegenwoordig knokken om aan de bak te komen!, en dan zullen we het maar niet hebben over mensen met een LBO opleiding, die kunnen het helemaal wel schudden,
Hopelijk kunt u zich de toestand voorstellen waar je als werkloze in komt te staan, en ik denk niet dat u hier vrolijk van wordt,
Je wilt graag werken, maar... er is geen werk..., zelfs niet werk onder je opleidingniveau, baantjes voor 10 uur, zijn al moeilijk te vinden!,
Sterkte als je in deze situatie op straat komt te staan, dat wens ik niemand toe,
Iedereen heeft stabiliteit nodig, velen vinden dat in het werk dat ze doen, en hebben voldoending in het werk, valt dit weg, zit je thuis te solliciteren!, en van veel sollicitaties krijg je vaak geen antwoord op,
Een gemiddeld bedrijf, die personeel zoekt, schrikt niet als er 400 sollicitaties binnenrollen op een vacature!, en voor de meeste bedrijven zijn de zgn. open sollicitaties hinderlijk te noemen!,
Het is voor hen een berg administratie, die officieel afgehandeld hoort te worden, dit kost te veel tijd én geld, dus gaan dergelijke open sollicitaties vaak ongelezen het oud papier in!,
M.a.w. Oordeel niet te snel!, en weet waar je over praat, voordat u dit op het forum zet!, het is voor mensen die graag wíllen werken, bijzonder kwetsend te noemen!.
Vriendelijke groeten Jan Veenman.
Vreemde gast hierboven,
ben al bezig met mijn vierde werkgever sinds 2000,momenteel zijn 5 werkgevers aan mijn shirt aan het trekken,niks mooi doorlopen zoals u het beschrijft maar gewoon flexibel zijn
ben al bezig met mijn vierde werkgever sinds 2000,momenteel zijn 5 werkgevers aan mijn shirt aan het trekken,niks mooi doorlopen zoals u het beschrijft maar gewoon flexibel zijn
5 werkgevers en telkens opnieuw beginnen en elke keer pensioenbreuk etc om maar niet te sprekn van bv collectieve verzekeringen etc.
zit liever op een vaste plek dan elk jaar ergens anders
zit liever op een vaste plek dan elk jaar ergens anders
bedankt hr Veenman, u bent wakker gelukkig, en realistisch.
na ruim 30 jaar hard werken ,ook in ploegen dienst als (hoezo emancipatie ) electronicamonteuze, zit ik nu in de wwv, om dat ik al 3 jaar geen werk KAN vinden, ik ben met mijn 52 te oud.....ben 4 jaar geleden geopereerd aan borstkanker, kan mijn arm-hand daardoor niet optimaal meer gebruiken voor mijn oude werk, en na een jaar van chemo's en kuren kom je automatich in de ww ,kon niet meer terug naar mijn oude werk, daar sta je dan, met 70 % nu na 3 jaar daarvan ook weer 70 %wel voor de volle 100% altijd premie betaalt, bazen zeggen eerlijk, dat ik een risico vorm, moet immers nog om de 3 maanden terug voor onderzoek etc....
uwv dokter vroeg of ik koffie wilde toen ik daar moest komen, ik zei : ja, als antwoord kreeg ik als je kan koffie drinken kan je ook werken, ik zag ook dat hij ondertussen mijn bloeddruk invulde, ik heb hem voor het gerecht gedaagd en gewonnen, maar daardoor speelbal voor hun geworden, ik word extra gecontroleerd...omdat ik ertegen in durfte te gaan...en inderdaad sommige bedrijven behandelen je ook niet netjes , geen antwoord...te oud...een risico....
veroordelen is gemakkelijk, maar kom in mijn schoenen staan !
dus als je een baan weet , voor handwerk met printplaten in de electonica, meld je even, ook heb ik 9 jaar gewerkt aan de bekabeling voor de leoparttanks, u ziet diploma's en ervaring genoeg....nu nog een werkgever......
groetjes een ww mutsje
na ruim 30 jaar hard werken ,ook in ploegen dienst als (hoezo emancipatie ) electronicamonteuze, zit ik nu in de wwv, om dat ik al 3 jaar geen werk KAN vinden, ik ben met mijn 52 te oud.....ben 4 jaar geleden geopereerd aan borstkanker, kan mijn arm-hand daardoor niet optimaal meer gebruiken voor mijn oude werk, en na een jaar van chemo's en kuren kom je automatich in de ww ,kon niet meer terug naar mijn oude werk, daar sta je dan, met 70 % nu na 3 jaar daarvan ook weer 70 %wel voor de volle 100% altijd premie betaalt, bazen zeggen eerlijk, dat ik een risico vorm, moet immers nog om de 3 maanden terug voor onderzoek etc....
uwv dokter vroeg of ik koffie wilde toen ik daar moest komen, ik zei : ja, als antwoord kreeg ik als je kan koffie drinken kan je ook werken, ik zag ook dat hij ondertussen mijn bloeddruk invulde, ik heb hem voor het gerecht gedaagd en gewonnen, maar daardoor speelbal voor hun geworden, ik word extra gecontroleerd...omdat ik ertegen in durfte te gaan...en inderdaad sommige bedrijven behandelen je ook niet netjes , geen antwoord...te oud...een risico....
veroordelen is gemakkelijk, maar kom in mijn schoenen staan !
dus als je een baan weet , voor handwerk met printplaten in de electonica, meld je even, ook heb ik 9 jaar gewerkt aan de bekabeling voor de leoparttanks, u ziet diploma's en ervaring genoeg....nu nog een werkgever......
groetjes een ww mutsje
Bedankt.Precies,mooit geschreven
: 04 Apr 2005 06:31
Waarom komt er geen PGB voor werkelozen. Dan kunnen ze hun opleiding of bureau inhuren. dat zou veel beter zijn.
Voor 5000 euro wat een reintegratie minstens kost kun je een leuke opleiding doen.
Een opleiding voor die dat kunnen is een goede oplossing.
Voor anderen kan je met dat geld net zo goed mensen ook laten werken .
Trek daarmee het geld van uitkeringen eraf die niet meer hoeven te worden betaald.
Dat levert daarnaast gelijk nog wat op voor de maatschappij.
Ik heb 15 jaar bij een dezelfde baas gewerkt .Tot ik gedeeltelijk in de WAO kwam .Altijd klaar gestaan op verschillende tijden.Vreemde gasten hierboven.
Maar nu bij het grof vuil gezet.
Gewezen op de subsidie mogelijkheden .Tegen het CWI ook gezegd dat er nog wel mogelijkheden zijn om mijn in dienst te houden maar toch wordt het ontslag met de advies van het UWV (CWI moet dat doen)goed gekeurd.
Ook u kan dat ineens overkomen.
Met de nieuwe WAO (die dadelijk niet eens meer bestaat) is er wel wat verandert maar dit levert heel weinig voor de mensen op.Het is alleen maar een keiharde bezuiniging waar niemand mee wordt geholpen.
Maar dat is het nou. Er is geen werk. Ik zit zowel in wao door ongeval bij werkgever en in de ww. Ik ben elke dag op pad voor een baan.Voor anderen kan je met dat geld net zo goed mensen ook laten werken .
Vandaag weer een sollicitatie. Morgen inschrijven bij uitzendbureau en overmorgen ook. Maar ik ben 35 jaar oud en veel te oud voor de arbeidsmarkt. Werkgever willen liever lekkere jonge dingen liefst 16 jaar met 8 jaar werkervaring
Verder voor mensen die een re-integratie van ww of wao krijgen aangeboden. Kies liever een IRO. Dan kun je je eigen bureau kiezen.
Voor meer info kijk eens op http://www.kiesjereintegratie.nl
Daar staat ook een hoop info
Beste gast ik zit in een bedrijfstak waar je geen pensioensbreuk kunt hebben mits je in dezelfde tak blijft werken en in dit land. wel eens gehoordvan SFB bouwpensioen.
Maar begrijp me goed .Ik ben juist tegen wat er nu gebeurd .Het gaat er bij alleen mij om dat je met dat geld wat men nu investeert in al die projecten mensen beter gelijk werk kan geven.Maar dat is het nou. Er is geen werk. Ik zit zowel in wao door ongeval bij werkgever en in de ww. Ik ben elke dag op pad voor een baan.
Vandaag weer een sollicitatie. Morgen inschrijven bij uitzendbureau en overmorgen ook. Maar ik ben 35 jaar oud en veel te oud voor de arbeidsmarkt. Werkgever willen liever lekkere jonge dingen liefst 16 jaar met 8 jaar werkervaring
re-integratie heb ik ook gehad maar die helpen je niet aan werk.
Als je dan weet hoeveel deze mensen verdienen dan had je heel wat werk met subsidie kunnen geven.
Er is inderdaad veel leeftijdsdiscriminatie .Ben dan wel ouder dan 35 maar ik kan best nog wel wat doen .Maar veel kijken alleen nog maar daar naar.
Het is niet zozeer de leeftijd, welke het probleem zou zijn, maar de kosten, welke aan leeftijd gekoppeld zijn !! Gesteld, dat een 50 jarige evenveel geld kreeg als een 16 jarige (en wat niet uitmaakt in dit geval of de 16 jarige evenveel krijgt als de 50 jarige of andersom), dan zou de voorkeur waarschijnlijk toch uitgaan naar de 50 jarige, gewoonweg omdat iemand van die leeftijd veel meer levenservaring heeft.......Er is inderdaad veel leeftijdsdiscriminatie
Het is vrij goedkoop en gemakkelijk om de problematiek van de werkzoekenden in het daglicht van de sollicitatiebrieven nacontrole te plaatsen. Hiermee wil de overheid voorkomen, dat zij geconfronteerd worden met de werkelijke problematiek. In plaats van dat de overheid zich bezig houdt met het creëren van werkgelegenheid, houdt deze overheid zich alleen maar bezig om werkgelegenheid af te schaffen of in te krimpen. Kijk maar naar o.a. de thuiszorg. Voorts maakt de overheid handig gebruik van het feit, dat de werkzoekenden geen algemeen aanspreekpunt hebben, waarin zij zich kunnen verenigen. Alleen sta je uitermate zwak. Ook de problematiek van de leeftijdsdiscriminatie en de daarbij behorende vooroordelen is ongehoord. Voor diegene die toch een vuist tegen dit onrecht willen maken, raadt ik aan om zich te laten registreren op de site: http://www.platform45plus.nl. Samen staan we sterk tegen dit stilzwijgend en door de overheid en sociale partners geaccepteerd onrecht.
Daniël van Dijk
Daniël van Dijk
En waarschijnlijk minder noten op zijn zang heeft, en minder te zeuren heeft. Of nee, dat hoort er natuurlijk bij op dit forum.dan zou de voorkeur waarschijnlijk toch uitgaan naar de 50 jarige, gewoonweg omdat iemand van die leeftijd veel meer levenservaring heeft....
En ja ik ben dezelfde persoon als Karr-1, maar het was tijd voor een nieuwe naam.
karr-1 of karr-2 jij bent degene die blijft zeuren op uitkeringstrekkers.
De meeste kunnen er nml. niets aandoen dat ze afhankelijk zijn van
de sociale voorzieningen.
Ik ben er een van 68 jaar en vroeger waren de mensen bang voor de
baas en daar werd door die bazen misbruik van gemaakt,gelukkig
zijn de mensen nu mondiger en durven ze wat te zeggen.
Vroeger (lees tien jaar geleden) werden de oudere mensen door zowel
de bazen als de overheid de wao in geschopt want die mensen waren te
duur en er waren jongere zat en er was geld zat, nu willen die zelfde mensen deze afgekeurde mensen weer aan het werk schoppen
"welk werk".Vertel mij eens hoe het kan dat deze mensen eerst door
artsen afgekeurd werden en nu door deze artsen weer goedgekeurd
worden.Waar zit de fout, nou niet bij die afgekeurde maar bij die mensendie zg. doorgeleerd hebben.
Dus karr-1 of karr-2 of Dilbert-29 denk eerst ff na voor je kritiek uit
op de uitkeringtrekkers want vandaag of morgen loop je er zelf ook in.
De meeste kunnen er nml. niets aandoen dat ze afhankelijk zijn van
de sociale voorzieningen.
Ik ben er een van 68 jaar en vroeger waren de mensen bang voor de
baas en daar werd door die bazen misbruik van gemaakt,gelukkig
zijn de mensen nu mondiger en durven ze wat te zeggen.
Vroeger (lees tien jaar geleden) werden de oudere mensen door zowel
de bazen als de overheid de wao in geschopt want die mensen waren te
duur en er waren jongere zat en er was geld zat, nu willen die zelfde mensen deze afgekeurde mensen weer aan het werk schoppen
"welk werk".Vertel mij eens hoe het kan dat deze mensen eerst door
artsen afgekeurd werden en nu door deze artsen weer goedgekeurd
worden.Waar zit de fout, nou niet bij die afgekeurde maar bij die mensendie zg. doorgeleerd hebben.
Dus karr-1 of karr-2 of Dilbert-29 denk eerst ff na voor je kritiek uit
op de uitkeringtrekkers want vandaag of morgen loop je er zelf ook in.
Dilbert29 is voor mij onbekend, maar karr-1 en karr-2 zijn inderdaad dezelfde persoon.
Ik **** inderdaad op uitkeringstrekkers omdat ik het zat ben dat mensen alleen maar denken aan nemen, nemen en nog eens nemen, maar als ze er iets voor moeten doen is het land te klein.
De reden dat mensen eerst afgekeurd worden en nu goedgekeurd worden is dat de regels een stuk strenger zijn geworden. Volkomen terecht overigens, de luiheid regeert in dit land en dat moet maar eens afgelopen zijn.
De kans dat ik in een uitkeringssituatie terecht kom is bijzonder klein, dus maak je om mij geen zorgen.
Ik **** inderdaad op uitkeringstrekkers omdat ik het zat ben dat mensen alleen maar denken aan nemen, nemen en nog eens nemen, maar als ze er iets voor moeten doen is het land te klein.
De reden dat mensen eerst afgekeurd worden en nu goedgekeurd worden is dat de regels een stuk strenger zijn geworden. Volkomen terecht overigens, de luiheid regeert in dit land en dat moet maar eens afgelopen zijn.
De kans dat ik in een uitkeringssituatie terecht kom is bijzonder klein, dus maak je om mij geen zorgen.
karr-2 Waarom zoek jij de schuld toch altijd bij de uitkeringstrekker.
Deze mensen zijn om wat voor een reden dan ook afgekeurd door
mensen die voor arts gestudeer hebben met medeweten van de overheid.
Nu de overheid zoveel geld voor hun eigen behoefte nodig heeft worden
diezelfde mensen ineens voor een willekeurig aantal procenten goedgekeurd dat kan er bij mij niet in.
Waren die artsen zo stom toendertijd kom nou toch.
Waar je je drukker om moet maken is het feit dat je de laatste tijd
niets anders leest dat de regeringsmensen en de gemeenteambtenaren
steeds in het buitenland zitten zg. om kennis op te doen nou an me hoela zijn allemaal snoepreisjes.
Wat kost dat geintje met de Graaf niet de Graaf op wachtgeld omdat hij
zijnzin niet krijgt en uit de zelfde partij weer een minister nou daar
zakt mijn broek van af.
En jij bent het eens met de overheid.
Dat ze strenger zijn met de keuring is logisch maar wat ze nou met die
reeds afgekeurde mensen doen is niet lodisch.
Deze mensen zijn om wat voor een reden dan ook afgekeurd door
mensen die voor arts gestudeer hebben met medeweten van de overheid.
Nu de overheid zoveel geld voor hun eigen behoefte nodig heeft worden
diezelfde mensen ineens voor een willekeurig aantal procenten goedgekeurd dat kan er bij mij niet in.
Waren die artsen zo stom toendertijd kom nou toch.
Waar je je drukker om moet maken is het feit dat je de laatste tijd
niets anders leest dat de regeringsmensen en de gemeenteambtenaren
steeds in het buitenland zitten zg. om kennis op te doen nou an me hoela zijn allemaal snoepreisjes.
Wat kost dat geintje met de Graaf niet de Graaf op wachtgeld omdat hij
zijnzin niet krijgt en uit de zelfde partij weer een minister nou daar
zakt mijn broek van af.
En jij bent het eens met de overheid.
Dat ze strenger zijn met de keuring is logisch maar wat ze nou met die
reeds afgekeurde mensen doen is niet lodisch.
Karretje richt zijn "kanon" op de verkeerde mensen,
Uitkeringsgerechtigden zijn geen criminelen!, daar komt het in zijn verhalen op neer!,
Maak je neus wat langer, en kijk een verder dan je neus lang is, boven in de "top" worden salarissen uitgeschreven, waar een heel dorp van kan leven!, een beetje zonde van het geld niet?,
Mensen die zonder werk zitten, zitten met met meer dan alleen zonder werk zitten!, de geestelijke pijn van onzekerheid en irritatie's met partner en kinderen kan behoorlijk kwellen, maar dat ziet de buitenwereld vaak niet,
Een vooroordeel is snel gemaakt, als je zelf in dit "schuitje" terecht komt, piep je wel anders, dan weet je tenminste waar er over gepraat wordt.
Uitkeringsgerechtigden zijn geen criminelen!, daar komt het in zijn verhalen op neer!,
Maak je neus wat langer, en kijk een verder dan je neus lang is, boven in de "top" worden salarissen uitgeschreven, waar een heel dorp van kan leven!, een beetje zonde van het geld niet?,
Mensen die zonder werk zitten, zitten met met meer dan alleen zonder werk zitten!, de geestelijke pijn van onzekerheid en irritatie's met partner en kinderen kan behoorlijk kwellen, maar dat ziet de buitenwereld vaak niet,
Een vooroordeel is snel gemaakt, als je zelf in dit "schuitje" terecht komt, piep je wel anders, dan weet je tenminste waar er over gepraat wordt.
Hopeloos gezeik van meneer of mevrouw karr 1/2
In forums als deze vind ik het sowieso niet normaal dat men willekeurig een naam kan gebruiken en weer wijzigen
Dit doe je alleen als je iets te verbergen hebt onbetrouwbaar wilt zijn of wil opruien
Maar ok terug naar de topic
Sollicitatie brieven controleren die het uwv zelf heeft geschreven is het meest onzinnige wat ik ooit heb gehoord
Ik ben zelf in de gouden jaren op 16 jarige leeftijd van school gekocht door een werkgever
Heb vanaf die tijd daar gewerkt tot 3 jaar terug
Het bedrijf werd overgenomen en de nieuwe baas had mij ondanks alle werk ervaring die ik had opgebouwd, mij niet nodig omdat ik de vereiste papieren niet had om dat werk uit te voeren
Uwv gaf vrijwel direct een ontslag vergunning
Ik had gelukkig van mijn vorige werkgever een uitmuntend getuigschrift in nl en engels ontvangen
Aangezien ik in mijn hele leven nooit een sollicitatie brief had geschreven/gezien heb ik van het uwv/cwi een aantal voorbeelden mee gekregen om te gebruiken bij sollicitaties
En die willen ze nu gaan controleren ??? WHAAHAHAHA SUKKELS
Ze doen maar ,hun eigen werk controleren
Dat er voor mensen in nl voor mensen van 45 jaar of ouder weinig kans meer is op een baan is gewoon waar te oud,risico`s ect ect
Ze zeggen het niet maar zo is het wel
Gelukkig ben ik er nu binnenkort vanaf
Ik ben tijdens mijn ww uitkering illegaal naar ierland geweest waar veel nederlandse bedrijven op dit moment heen verhuizen (omdat het er voor hun stukken goedkoper is) en na 2 sollicitaties daar kan ik bij beide bedrijven na de zomer beginnen
Ben je niet aan nederland gebonden en je wil werken probeer het daar
Ze regelen alles daar incl 5 retourHvluchten per jaar naar nl
In forums als deze vind ik het sowieso niet normaal dat men willekeurig een naam kan gebruiken en weer wijzigen
Dit doe je alleen als je iets te verbergen hebt onbetrouwbaar wilt zijn of wil opruien
Maar ok terug naar de topic
Sollicitatie brieven controleren die het uwv zelf heeft geschreven is het meest onzinnige wat ik ooit heb gehoord
Ik ben zelf in de gouden jaren op 16 jarige leeftijd van school gekocht door een werkgever
Heb vanaf die tijd daar gewerkt tot 3 jaar terug
Het bedrijf werd overgenomen en de nieuwe baas had mij ondanks alle werk ervaring die ik had opgebouwd, mij niet nodig omdat ik de vereiste papieren niet had om dat werk uit te voeren
Uwv gaf vrijwel direct een ontslag vergunning
Ik had gelukkig van mijn vorige werkgever een uitmuntend getuigschrift in nl en engels ontvangen
Aangezien ik in mijn hele leven nooit een sollicitatie brief had geschreven/gezien heb ik van het uwv/cwi een aantal voorbeelden mee gekregen om te gebruiken bij sollicitaties
En die willen ze nu gaan controleren ??? WHAAHAHAHA SUKKELS
Ze doen maar ,hun eigen werk controleren
Dat er voor mensen in nl voor mensen van 45 jaar of ouder weinig kans meer is op een baan is gewoon waar te oud,risico`s ect ect
Ze zeggen het niet maar zo is het wel
Gelukkig ben ik er nu binnenkort vanaf
Ik ben tijdens mijn ww uitkering illegaal naar ierland geweest waar veel nederlandse bedrijven op dit moment heen verhuizen (omdat het er voor hun stukken goedkoper is) en na 2 sollicitaties daar kan ik bij beide bedrijven na de zomer beginnen
Ben je niet aan nederland gebonden en je wil werken probeer het daar
Ze regelen alles daar incl 5 retourHvluchten per jaar naar nl
Ha Danny. Ik ken een Ier uit de buurt hier en die wil dolgraag met zijn Nederlandse vrouw en zoontje van 2 jaar terug naar Ierland. Waar hebben ze mensen nodig? Hij komt oorspronkelijk uit Shannon, maar ergens anders vind hij ook oke. Als het maar Ierland is!