LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Centerparcs Zandvoort
Re: Klacht Centerparcs Zandvoort
Hallo,
Ik ben het helemaal met fam. van Doorn eens.
De Tros had gewoon kunnen antwoorden, hebben ze lang genoeg de tijd voor gehad.
Dus gast je moet niet zo lopen zeur en stangen. En als je dat wel wil doen dan moet je ook eens je naam vermelden, schijterd.
Wel of geen lid, kleine of grote klacht, op een brief horen ze te reageren.
Annemiek
Ik ben het helemaal met fam. van Doorn eens.
De Tros had gewoon kunnen antwoorden, hebben ze lang genoeg de tijd voor gehad.
Dus gast je moet niet zo lopen zeur en stangen. En als je dat wel wil doen dan moet je ook eens je naam vermelden, schijterd.
Wel of geen lid, kleine of grote klacht, op een brief horen ze te reageren.
Annemiek
Helemaal met je eens gast, dat is toch logisch.Iemand die lid is van de Tros heeft natuurlijk altijd een streepje voor.
Al die mensen die reageren op de klacht van de Fam van Doorn en dan vermelden dat die familie niet zo zielig moet doen zijn zelf zielig, ze hebben zeker niets beter te doen dan nuteloos te reageren, als je reageert zeg dan iets waar de familie iets aan heeft.
Deze familie heeft het volste recht om hun klacht in het forum te zetten, en ik ben het met hun eens.
Wij boeken nl al jaren een maal per jaar een lang weekend voor +/- 18 personen en wij kregen vorig jaar ook zo'n "leuk aanbod" met z'n allen boeken voor het lopend buffet voor een x bedrag, dit bedrag was het zelfde als wanneer wij niet vooraf zouden boeken.
Ik ben van mening als je iemand een aanbod wil doen omdat ze een trouwe klant zijn doe dan een goed aanbod en anders laat het maar achterwege.
Deze familie heeft het volste recht om hun klacht in het forum te zetten, en ik ben het met hun eens.
Wij boeken nl al jaren een maal per jaar een lang weekend voor +/- 18 personen en wij kregen vorig jaar ook zo'n "leuk aanbod" met z'n allen boeken voor het lopend buffet voor een x bedrag, dit bedrag was het zelfde als wanneer wij niet vooraf zouden boeken.
Ik ben van mening als je iemand een aanbod wil doen omdat ze een trouwe klant zijn doe dan een goed aanbod en anders laat het maar achterwege.
Tuurlijk hebben ze het recht om hun klacht op het forum te zetten.
Ik vind alleen dat ze te veel noten op hun zang hadden.
Er is hen "onrecht" aangedaan en iedereen moeet alles aan de kant gooien om hen eerst helpen.
Het zogezegde "onrecht" gaat vervolgens nergens over.
Stel je dan niet zo verschrikkelijk aan zou ik zeggen.
Hoeveel brieven denken jullie dat de tros gemiddeld zal krijgen?
Welke klachten zullen zij dan als eerste behandelen?
Rest my case!
Ik vind alleen dat ze te veel noten op hun zang hadden.
Er is hen "onrecht" aangedaan en iedereen moeet alles aan de kant gooien om hen eerst helpen.
Het zogezegde "onrecht" gaat vervolgens nergens over.
Stel je dan niet zo verschrikkelijk aan zou ik zeggen.
Hoeveel brieven denken jullie dat de tros gemiddeld zal krijgen?
Welke klachten zullen zij dan als eerste behandelen?
Rest my case!
wat een gezeik .
Nee wij zijn niet verwend, we hebben de oorlog meegemaakt, en je houd van mouse of je houd er niet van.
Maar bedankt voor je reactie, maar wij houden van eerlijk zijn, en verwachten dat ook van Centerparcs./
koop invervolg een zak patat in het dorp of een bak kleffe vis op het strand lekker met veel sause en zand voor het schuren van je kunst gebid.
en als je bij de tros gewerkt hebt vind ik het normaal dat je geen voorkeur behandeling moet krijgen.
een politie man laat toch ook niet zijn bonnen verscheuren door een Collega (of wel )
Nee wij zijn niet verwend, we hebben de oorlog meegemaakt, en je houd van mouse of je houd er niet van.
Maar bedankt voor je reactie, maar wij houden van eerlijk zijn, en verwachten dat ook van Centerparcs./
koop invervolg een zak patat in het dorp of een bak kleffe vis op het strand lekker met veel sause en zand voor het schuren van je kunst gebid.
en als je bij de tros gewerkt hebt vind ik het normaal dat je geen voorkeur behandeling moet krijgen.
een politie man laat toch ook niet zijn bonnen verscheuren door een Collega (of wel )
Ik zou graag is willen reageren op hoe de mensen hier doen tegen over elkaar, ik vind dat sommige gast(en) echt volslagen belachelijk reageren en zonder respect!!!!!!
Ik kom al jaren in centre parcs zandvoort en heb nooit iets te klagen over het parc.
De fam had ook kunnen vragen over wat die aanbieding inhoud dat doe ik altijd wel.Dat lijkt mij logisch toch
En dat van de tros betreft als er maar 1 klacht is hierover dan gaan ze er echt niet mee aan de slag hoor.
Sommige mensen verwachten ook te veel van anderen.
Als je een aanbieding krijgt vraag dus wat het inhoudt en loop niet achteraf te zeuren
De fam had ook kunnen vragen over wat die aanbieding inhoud dat doe ik altijd wel.Dat lijkt mij logisch toch
En dat van de tros betreft als er maar 1 klacht is hierover dan gaan ze er echt niet mee aan de slag hoor.
Sommige mensen verwachten ook te veel van anderen.
Als je een aanbieding krijgt vraag dus wat het inhoudt en loop niet achteraf te zeuren
Ik zat ook te eten in het restaurant en toen moest ik naar het toilet en toen moest ik helemaal naar het andere eind van de zaal en toen ging het verkeerd omdat het zo ver lopen was en toen kreeg ik geen eens een muntje voor de wasmachine en toen moest ik dat helemaal zelf betalen en toen zei ik ik zei ze moeten de toiletten ook dichterbij maken en het is toch hun schuld en dat heb ik toen gezegd en kunnen jullie van de TROS waar ik al 52 jaar lid van ben dit behandelen in de uitzending?
Bij voorbaat bedankt.
Roel de Vries
Bij voorbaat bedankt.
Roel de Vries
Roel, dat meen je niet
Straks ga je nog vertellen dat je het zelf op hebt moeten dweilen ook...
Straks ga je nog vertellen dat je het zelf op hebt moeten dweilen ook...
Als ik dit verhaal bij mijn omroepvereniging zou melden (als goed provinciaal ben ik uiteraard bij de KRO) weet ik zeker dat ze meteen in actie zouden komen. Ik ben overtuigd dat ze dat muntje er voor mij WEL uit zouden slepen.
Dat muntje is natuurlijk het meest minimale. Ik durf er m'n UPC aBonnement op te verwedden dat ze Center Parcs er ook nog toe zouden bewegen dat ze -ter compensering van het gederfde centerparcsgenot- een tweetal tegoedbonnen voor een overheerlijke pannekoek te verstrekken. Misschien zelfs wel geitenmelkpannekoeken.
Als provinciaal heb je nu eenmaal bij de KRO een streepje voor.
Als provinciaal heb je nu eenmaal bij de KRO een streepje voor.
Huhhhhhhh. Zat je net ook al niet met hetzelfde verhaal elders?
Lig je 's nachts naast me ofzo?
Brrrrrrr ik moet er niet aan denken
Wat voor bewijs? In je dromen zeker.... oh neen dat kan niet want je had slapeloze nachtenToch weer het bewijs dat boertjes zielig zijn...
Boer Harms[/quote]
Ook wij waren trouwe center parcs klanten..soms wel 4keer per jaar!!!
Nu dus niet meer...
Wat een ellende met eten daar, en klachten serieus nemen ho maar!
ze moeten eerst eens wat aan personeel doen!!!
Ik heb een eigen zaak, als ik zo met mijn klanten omga( vaste klanten)
heb ik binnekort geen klanten meer!!!
Als antwoord kreeg ik te horen van de klantenservice, ach mevrouw dan
is dat toch u probleem.....
Nee centerparcs aan ons verdienen jullie geen euro meer!!!
Met vriendelijke groeten,
jullie vaste klanten icl rest van de familie
Nu dus niet meer...
Wat een ellende met eten daar, en klachten serieus nemen ho maar!
ze moeten eerst eens wat aan personeel doen!!!
Ik heb een eigen zaak, als ik zo met mijn klanten omga( vaste klanten)
heb ik binnekort geen klanten meer!!!
Als antwoord kreeg ik te horen van de klantenservice, ach mevrouw dan
is dat toch u probleem.....
Nee centerparcs aan ons verdienen jullie geen euro meer!!!
Met vriendelijke groeten,
jullie vaste klanten icl rest van de familie
het is ook veel te duur tegenwoordig bij centerparcs. Bestel er maar eens een kopje koffie of een pannekoek voor het hele gezin.De euro's vliegen uit je portemonnaie. Neen, ga je al naar centerparcs, drink de koffie in je cottage, en drink op de grand place een blikje fris uit de supermarkt. En de pannekoeken kun je ook gewoon lekker zelf bakken. Ook veel goedkoper.