LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie weigert aanhouding Dexia?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door anne_ »

En Berend natuurlijk, dat stuk aan de telefoon.
:lol: :lol: :lol:

Anne.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoop het zo! :wink: :lol: Heb speciaal een contract afgesloten bij Dexia in het vertrouwen dat het met zijn hulp allemaal goed komt...zucht..

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Piet »

Math schrijft:
De rechtbank Maastricht heeft in de brief naar mijn advocaat ook duidelijk gesteld dat het aanhouden van lopende zaken,van mijn civiele procedure 159366 cv EXPL.04-1299 is gedaan n.a.v. ( nieuwe), bemiddelingsacties. De zaak werd vervolgens op de rol gezet voor woensdag 2-11-2005 te 10.00 uur.
Het is overduidelijk dat er in het landelijk overleg in februari duidelijke afspraken zijn gemaakt door Donner, van Delden (voorzitter Raad voor de Rechtspraak) en de rechtbanken.
Eenzijdig is er beslist dat alle rechtszaken worden aangehouden zonder overleg van te voren met de gedupeerden.
De rechtbanken weten dat de eegaleasers niet meedoen in de bemiddelingspoging van Duisenberg maar toch worden eenzijdig ook deze rechtszaken aangehouden.
Donner staat gewoon keihard te liegen afgelopen dinsdag in de Tweede Kamer als hij zegt dat beide partijen moeten instemmen. Hij heeft ook gezegd dat zaken kunnen worden aangehouden omdat er gewacht wordt op een uitspraak in hoger beroep.
Ook hierin staat hij te blunderen.

De rechtbanken in Noord Brabant en Limburg vallen onder het Gerechtshof in Den Bosch.
Dit Gerechtshof heeft al twee zaken uitgesproken in hoger beroep waaronder het vonnis dat het onder huurkoop valt.
Dus waarom zouden de rechtbanken in Noord Brabant en Limburg eegalease zaken aanhouden als hun hogere baas al een uitspraak heeft gedaan en zij daarnaar kunnen verwijzen.
Waarom geven sommige advocaten adviezen waaruit blijkt dat ook zij niet weten hoe de vork in de steel zit en wij vervolgens onze advocaten moeten corrigeren.

Elke keer weer blijkt dat wij belazerd en gemanipuleerd worden en in het belang van de banken en de overheid wij deze strijd niet mogen winnen ondanks dat wij het recht aan onze kant hebben.
Elke keer blijkt ook dat dit recht niet te verkrijgen is omdat ook ons zogenaamde rechtsstelsel zo corrupt is als de pest.
Alleen maakt deze gevestigde orde één fout: zij denken dat wij dit als makke lammetjes accepteren en als trouwe ja knikkers maar doen wat deze “heren” zeggen.

Nou, mooi niet dus!
De afgelopen jaren hebben wij al laten zijn dat wij samen vechten tegen dit onrecht wat ons is aangedaan en dat wij deze strijd kunnen winnen.
Op alle mogelijke manieren moeten wij dit laten blijken, zoals in deze enquête.
Doe allemaal mee en zeg wat jou is overkomen en hoe jij erover denkt.

Laat maandag heel Nederland zien dat de rechtszaken éénzijdig en meestal zonder toestemming van ons zijn aangehouden.

Groeten,
Piet

kalekip
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2003 13:24

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door kalekip »

dit is mijn bericht dat ik van mijn advocaat kreeg,
de rechtbank heeft ondanks dat wij niet akkoord zijn gegaan op verzoek van dexia de zaak aangehouden tot 13 december 2005.
verklaring van mijn advocaat.
in principe kunt u niets tegen deze beslissing van de rechtbank doen .
indien u dit wenst kunt u echter wel een provisionele vordering instellen waarbij u toewijzing van een voorschot op de door u in hoofdzaak gevorderde schadevergoeding vraagt.ik acht de kans dat de rechter een dergelijke vordering zal toewijzen echter niet groot. gezien de kosten die een dergelijke vordering met zich mee zou brengen en de geringe kans van slagen raad ik u deze rechtsgang af.

nu ben ik eegaleaser en begrijp ik van de brieven van piet dat dit helemaal niet zou kunnen ?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door impact »

Zalm en Donner worden waarschijnlijk rood in hun gezicht als ze eens een keer de waarheid spreken. Aan uitspraken van politici heb ik altijd al heel weinig geloof gehecht, maar toch heb ik zelden zo'n liegende bende bij elkaar gezien.

Dat vraagt (herstel: schreeuwt) om een passende beloning in de vorm van een nee-stem bij het referendum van 1 juni a.s. Laat deze zakkenvullende opportunisten merken dat u hun loze beloftes zat bent!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door trudy »

Vraag me nog steeds af waarom die twee "vriendelijke" dames van de VVD en het CDA daar aan tafel zaten om de Ministers vragen te stellen. Die hadden toch beter thuis kunnen blijven. Dit was toch uitsluitend poppenkast? De arrogantie droop er vanaf.

Alleen Agnes Kant van de SP, Vendrik van Groen Links en de PvdA waren er voor ons !
Laatst gewijzigd door trudy op 24 apr 2005 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Vraag me nog steeds af waarom die twee "vriendelijke" dames van de VVD en het CDA daar aan tafel zaten om de Ministers vragen te stellen
Ik vraag me nog steeds af waarom die twee :!: liegende :!: heren van de VVD en het CDA daar aan tafel zaten en het volk weer zand in de ogen kon strooien. :evil:

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door trudy »

Ze strooien ONS geen zand (meer) in de ogen. Wij weten precies hoe en waarom ze de boel zaten te verdraaien :roll:

Zouden ze nou echt denken dat wij zo gek en onnozel zijn?

En de dames waren echt niet van plan om "hun" ministers moeilijke vragen te gaan stellen, zoals Agnes dat deed. Wat een vertoning eigenlijk. Wij worden toch niet serieus genomen door dit stelletje......hoe moet ik dit nog netjes zeggen?.......ik weet het niet hoor. Men had voor ons toch geen enkel respect. Zo althans heb ik het gevoeld. Ik voelde me meer een "schooier", een lastpak. Snotneus is ook een goede benaming voor de gevoelens die ik daar had. We hadden dan wel het "recht" om op de tribune te zitten, maar dan wel muisstil. Op- of aanmerkingen werden niet getolereerd en afgestraft met verwijdering uit de zaal.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ Trudy
Geplaatst op 24 Apr 2005 15:45 door trudy
--------------------------------------------------------------------------------
Alleen Agnes Kant en de PvdA waren er voor ons !
Correctie, Agnes Kant van de SP en Kees Vendrik van Groen Links en in mindere mate Frank Heemskerk van de PvdA, in deze volgorde is het correct vermeld.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door trudy »

Helemaal correct, vergat Groen Links en de PvdA in mindere mate.......juist

heb het gecorrigeerd :)

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Piet »

Tijdens het kamerdebat gaf Donner aan dat hij nog van niemand had gehoord de zijn rechtszaak was aangehouden zonder zijn toestemming.
Frank Heemskerk riep toen iedereen in de zaal op om bij hem te melden als zijn of haar rechtszaak zonder toestemming was aangehouden.
Je kunt dit dus melden bij : [email protected]

Dus kale kip en al die anderen die geen toestemming hebben gegeven voor het aanhouden van jullie zaak, mail naar Frank Heemskerk en vertel je verhaal.

Doe dan ook een CC tje naar Agnes Kant [email protected] en Cees Vendrik [email protected]

De tijd van zwijgend accepteren is voorbij, wil je een kans maken om jouw zaak te winnen dan is alleen een rechtszaak voeren achterhaald, dit blijkt wel uit het eenzijdig aanhouden van alle zaken.
Wij zullen op zoveel mogelijk manieren moeten laten blijken dat we niet met ons en ons leven laten manipuleren.
Er zijn inmiddels al veel e-mail adressen in omloop waar wij ons verhaal en onze frustratie kwijt kunnen, maak er gebruik van.

Kom ook naar de demonstraties als je de gelegenheid hebt.
Wij hoeven niet allemaal alles te doen, als we allemaal maar iets doen!
En dat is opkomen voor jouw en ons recht, op alle manieren die jou en ons ter beschikking staan.

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 25 apr 2005 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door impact »

E-mail verstuurd met bcc aan Piet en Aandelenlease.info.

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door PP »

18 mei staan we op de rol ; we houden iedereen op de hoogte!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door impact »

Nu al antwoord op mijn mail aan kamerlid F. Heemskerk ontvangen met een vraag. Ik heb dit doorgestuurd aan Piet Koremans en hem hierover om advies gevraagd. (Wordt vervolgd).

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Idaho »

Wordt hier vanavond nog aandacht aan besteed in TrosRadar?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Idaho,

Vanavond wordt hier nog geen aandacht aan besteed.
Radar is nog aan het inventariseren en het komt zeker later nog aan de beurt.
Wel is er aandacht voor de streken van Fortis.

Dus blijven sturen die e-mails naar de Tros : ben je akkoord gegaan met het aanhouden of is het eenzijdig besloten zonder goedkeuring vooraf.
Heb je bezwaar ingediend en wat was het antwoord van de rechtbank.

Groeten,
Piet

uzo
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2003 15:00

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door uzo »

Als de bemiddeling strand, of niet komt tot een aanvaardbaar resultaat worden er duizenden rechtzaken gestart.

Ik zoek een groep in Utrecht die ik kan benaderen als het zover is. Bij wie kan ik terecht voor betaalbare juridische hulp ?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door impact »

Dat was inderdaad een geweldig interessante uitzending van Radar vanavond. Ik zat aan de buis gekluisterd en weet nu alles over melk. Pas nu besef ik wat ik voorheen aan kennis miste over die door het Zuivelinstituut zo aangeprezen, witte troep. Nu nog iets over aandelenlease en ik ben weer helemaal bij de tijd. :lol:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door HvdB »

impact

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: Wie weigert aanhouding Dexia?

Ongelezen bericht door ant »

Dexia heeft zich klaarblijkelijk bij de rechter gemeld, want mijn zaak is aangehouden tot 6 december 2005. Mijn advocaat zal deze week een protestbrief schrijven aan de rechter.

gr Ant

Gesloten