LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Rustig
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:14

Re: SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Ongelezen bericht door Rustig »

@Martin85, als MS Xbox voor bepaalde games extra wil laten betalen om online te kunnen spelen, dit dan vermelden op de verpakking van desbetreffende game. :twisted:

Zwijntje
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2005 21:54

Re: SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Ongelezen bericht door Zwijntje »

Ik een keer dat ik net Home edition had aangeschaft een een maandje later mijn computer een low format wilde geven. MAar home edition kan je maar 1 keer registeren ( volgens microsoft ) . Maar goed, ik had MS opgebeld en gevraag om een nieuwe product code om nogmaals er gebruik van te kunnen maken. Nee, niet dat ze aan jouw denken en je gewoon een nieuwe willen laten kopen. Wat een paupers. :evil:

Ze zijn rijk geworden door consumenten zo te belazeren. Ik ga maar weer naar Linux

doei

Zwijntje

@tje

Re: SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Ongelezen bericht door @tje »

Zwijntje.

Wat een bla bla bla verhaal heb jij zeg. Windows xp is op 2 verschillende computer te installeren, meer niet. Als jij m 1 keer op 1 computer heb geinstalleerd dan is het onmogelijk dat ie niet werkt. Maar volgends mij heb jij helemaal van computers geen kaas gegeten. Of je zit gewoon wat verhalen op te hangen.

Gast

Re: SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Ongelezen bericht door Gast »

De oplossing is er al en heet LINUX.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: SLECHTE SERVICE MICROSOFT (w.o. Windows nazorg)

Ongelezen bericht door jurrien »

Het verhaal ban zwijntje klopt natuurlijk voor geen meter!!
ja, je kan hem 1 maal registreren maar na een probleem waarop je opnieuw moet beginnen kan je hem gewoon via microsoft activeren hoor! Dus weer iemand die niet weet het verschil tussen registreren en activeren. en maar klagen bij gebrek aan kennis.
jurrien

ps voor deze mensen met zo weinig kennis is linux een nog groter
probleem.

Gesloten