LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Sorry OD, heb artikel verplaatst naar andere topic! Ja daar heb je gelijk in! Is heel prettig voor Dexia dat het zo in de pers komt. Nobele bank hoor :roll: Reactie BN de Stem in topic leaseleed van R. Adank!
Dexia heeft dit besloten, nu 80,3 procent van de leden positief heeft gereageerd op het twee weken geleden gedane voorstel om tot een schikking te komen.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 27 apr 2005 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.

guus-geluk
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2005 09:27

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door guus-geluk »

het liefst wilt mijn ex werkgever dat je alles gewoon volgens contract betaald ook al is er een groot verlies geleden.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wees met al je gezwets blij dat je er niet meer werkt, hoewel ik Dexia dergelijke werknemers wel gun :roll:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nok af jij verrader :twisted:

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door docent »

Guus,

Wees eens een echte vent en maak je ergens bekend! Je hebt al genoeg schade aangericht in het verleden door voor die bloedhonden te werken. Sterker nog, vanuit je postings begrijp ik dat je van meet af aan op de hoogte geweest bent van de zwendelpraktijken van Dexia. Dat je jezelf nu pas opwerpt als een soort spijtoptant gaat er bij mij niet in. Je handelt puur vanuit eigen belang.
Het voorstel 600.000 mensen ieder 10 euro aan je te laten betalen kun je wat mij betreft dan ook op je buik schrijven. Zeker beetje de patser uithangen over mijn rug. Dat was eens, maar nooit weer. Nee, Guus, je geluk is op wat mij betreft. Kruip dus snel terug in dat hol van je, smerige profiteur die je bent. Zonder jou komen we er ook wel!

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

het liefst wilt mijn ex werkgever dat je alles gewoon volgens contract betaald ook al is er een groot verlies geleden.
En daarom zet ze alle middelen in die ze kan bedenken:

- Dreigbrieven/telefoontjes
- Inzetten incassoburo's
- Aanbod met afzien van procedures
- Dreigen met de Hoge Raad
- Rekken bij de rechtbank
- Misleiden stichting Leaseleed
- Manipulatie media

Dit schoot me zomaar te binnen, gr. O.D.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door flappie »

die dingen passen ze inderdaad allemaal toe.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het voorstel 600.000 mensen ieder 10 euro aan je te laten betalen kun je wat mij betreft dan ook op je buik schrijven.
Wat mij nu droevig stemt is het feit dat men dacht dat ik dit voorstel serieus deed aan deze meneer geluk.

Ik riep dit op dit forum om duidelijk te krijgen dat we weer met een idioot te maken hadden.

Aan alles was te zien en te lezen(taalfouten)dat hier weer een charlatan bezig was.

Het moet toch duidelijk zijn dat ik dit nooit waar had kunnen maken met die 600000x10euro.

Die mislijkmakende lieden die hier steeds op dit forum komen zieken tussen mensen die al jaren in de s h i t zitten en slapeloze nachten hebben vanwege een stelletje witteboordenoplichters, die ook nog gesteund worden door rechters en regering zijn het bewijs dat dit land ziek is DOODZIEK. :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 27 apr 2005 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ad, we speelden je spelletje mee, dat snap je toch wel? Laat je niet kisten, niet door Dexia, niet door Guus Geluk, niet door Avondrood, niet door de rechter. Ook niet door dit doodzieke land! Door niemand!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ja jij en nog een paar hadden dat door Piep, maar ik lees nu toch weer postings van mensen die toch weer hopen op een Guus geluk.

En die bestaat alleen in strips :!:


Lfs Ad

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Lage respons nekt Leaseleed-schikking Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zoals je ziet mocht hij van mij AFNOKKEN. Ik vertrouw hem voor geen mm (andere variant dan een meter :) )

Gesloten