LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZEGT U NEE OF JA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Voorstel Duisenberg : ZEGT U NEE OF JA

Ja
46
21%
nee
173
79%
 
Totaal aantal stemmen: 219

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door pallu »

deze moet de komende dagen toch nog even boven aan blijven
voor hen die deze gemist hebben.

pallu

nb. intussen lijkt het wel duidelijk dat de meesten die zich via het internet op de hoogte houden NEE zeggen tegen de deal van Duizenberg.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door J Hopman »

Ik zeg nee, en waarom?
omdat de stichtingen hun zakken hebben gevuld en het nu genoeg vinden.Want mensen wat dacht u dat die advocaten die voor de stichting leaseverlies en eagalease met 100.000 leden verdient hebben aan ons, daarom zijn ze het nu eens met de heer Duisenberg en Dexia, en wat hebben we er op gewonnen? niets en dan ook totaal niets. dus is het neeeeee, mensen. :evil:

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik zeg ook NEEEEEEEEEEEEEEEEE.

groetjes yvonne s

molly
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2005 09:01

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door molly »

mijn vrouw is er pas achter gekomen dat ze eegaleaser is, in 02 - 2005 aangemeld bij st eegalease, restschuld betaald 11- 2003. wat nu? krijg ik 100% of2/3 terug?

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door aert0001 »

Om eerlijk te zijn: ik ben nog niet één ja stemmer tegen gekomen,
alle neuzen staan nog immer in één richting.

Ton

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste mensen,

We moeten met ze'n allen gewoon nee zeggen en antwoorden op het voorstel wat gaat komen.
En allemaal naar de rechter dan komt er van zelf wel een uitspraak wat voor alle gedupeerden geld, want dachten jullie nu echt dat ze elke zaak apart gaan behandelen, dan komen ze de eerste 5-jaar aan andere zaken niet toe.
Daarom hebben ze een akkoord gesloten omdat ze daar bang voor zijn, en het nu zo proberen op te lossen.Maar daar trappen we zeker niet in beste mensen, we zullen ze leren dat er met kwade gedupeerden niet valt te spotten, laat staan bedonderen.

:evil:

JVD
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 okt 2003 15:00

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JVD »

- Wij zijn slachtoffer geworden van een stelletje witte boorden criminelen en eisen alles terug!
- Wij nemen géén genoegen met het schikkingsvoorstel!
- Wij komen op voor ons recht!
- Alle bewijsmateriaal moet geleverd worden zoniet;
- Inbeslagname van de gehele Dexia administratie voor een diepgaand onderzoek
- Wij geven nooit op!

-Wij zijn hier nog lang niet mee klaar en juist strijdvaardiger dan ooit!!!!
Alle gedupeerden/slachtoffers ga de strijd aan en kom op voor je recht!

Katertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2005 14:33

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Katertje »

Wij stemmen natuurlijk tegen het voorstel............
Dit is omkoperij,
Wij krijgen zelfs geld geboden van Dexia om maar a.u.b. in te gaan op het voorstel!!!!
Dit is het gevolg van het feit dat ze voelen dat het water ze aan de lippen staat. Wij voelen ons sterker dan ooit! Eindelijk licht aan de donkere tunnel!!!!!!!!!
Dit gaan we winnen en Dexia verliezen! Zeker weten.

a survivor
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 jan 2004 13:55

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door a survivor »

Ook ik zeg NEE!!

Als eegaleaser is mijn contract niet geldig...dus zal ik wel gek zijn om deze schikking te aanvaarden.

Trouwens, wat een belachelijk figuur dat namens Leaseverlies sprak!
Hij sprak helemaal in het straatje van Bruneel en hij zocht ook steeds oogcontact met hem.
Bah, wat een kwijlebabbel is dit..en die moet ons vertegenwoordigen, laat me niet lachen!

Ik ben deze hele Dexia gebeuren spuugzat maar ik zal doorgaan tot het gaatje! :evil: :evil: :evil:

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door johan 1 »

Ik zeg nee, over mijn lijk dat ik dit pik.
Ik vecht tot het zéér bittere einde de banken mogen kapot.

mvg johan1

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

Dit word als we ja zeggen de gehekelde doofpot.Ik zeg nee want er is maar een waarheid en dat is EINDE zalm (leugenaar altijd al geweest)
en de BEERPUT MOET LOS.En we moeten een beroep blijven doen op Agnes Kant want die is erg vel de WAARHEID te achterhalen.

DUS NEE TEGEN DE MAFFIA. :evil: :twisted:

geert01
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2004 22:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door geert01 »

Beste Molly,

Je zult waarschijnlijk2/3 terugkrijgen van je restschuld. Of je moet via een advocaat doorprocederen. Dan heb je nog kans dat je ook je inleg terug krijgt.

hansol
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2005 17:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door hansol »

Ook ik zeg Nee.!!!
hansol

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door hphjansen »

vanaf het begin was het duidelijk dat STICHTING LEASEVERLIES zou instemmen met een schikking !!

De zgn. "vertegenwoordigers" van SLV toonden zich wederom tijdens de tv-uitzending niet erg slagvaardig. Om nu zomaar de VOLLEDIGE INLEG te laten schieten is natuurlijk nogal makkelijk. Ze vergeten echter dat alle klanten van LEGIO bewust of onbewust zijn misleid !!

Hoe ver de rechtspraak in NEDERLAND is af komen te staan van het werkelijke rechtsgevoel bij de burger blijkt wel uit het nogal knullige vonnis van de rechtbank A'msterdam (van vorig jaar) waarin volgens rechter mevr. de Groot van misleiding geen sprake zou zijn.

Andere, meer bekwame collega-rechters, denken daar gelukkig anders over.

hphj

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Hollander »

Andere, meer bekwame collega-rechters, denken daar gelukkig anders over.
Dat betwijfel ik. Is er al een uitspraak waaruit blijkt dat die advertentie wel misleidend zou zijn? 'k dacht 't niet.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Rob Adank »

We blijven blijkbaar massal tegenstemmen.
Prima actie.

Met groet,

Rob Adank/Breda

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door J Hopman »

Huischelachtege vertegenwoordigers van de stichtingen SLV en EGL hebben ons mooi in ons hemd laten staan, en hebben duizenden euro's in hun zak gestoken.
Dit is uitgestoken kaart geweest van de heren van de stichtingen.
Ze hebben gewoon een berekening gemaakt dit moeten we er per persoon aan overhouden, en als we er aan toe zijn gaan we met alles akkoord. De heren worden bedankt om al te tekenen zonder dat ze eerst de leden van de stichtingen op de hoogte hebben gebracht.
Dat kan niet, zoals dit is gegaan, eerst moet je het bepreken met de leden en dan kun je pas een beslissing nemen, en alsnog tekenen, maar dan moet er wel meer dan de helft achterstaan, en dat is niet het geval.
Dus hoe kunnen de heren het in hun zotte kop halen om te tekenen, zonder dat wij er tegen of voor konden stemmen.
Ik zeg jullie die hebben hun zakken gevuld en vinden het nu genoeg die meelopers van Duisenberg en Dexia, misschien heeft Bruineel ze ook nog wel betaald, om te tekenen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ik stem uiteraard tegen,omdat het een schijn aanbod is.

liboria
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2004 20:30

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door liboria »

Nee ik betaal ook niet.
Graag alles terug.en het liefst ook nog de advocaten kosten. :)
Groetjes Giny

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door JH »

Hoever moet men gaan om uit principe door te gaan met deze strijd ?
Sinds deze poll een week geleden is geopend is het percentage dat nee stemt constant rond de 80 procent. Geeft aan dat er slechts een minderheid zal instemmen met het schikkingsvoorstel. Waarom, wellicht omdat de restschuld niet opweegt tegen eventuele proceskosten maar wat veel belangrijker is, de immateriele kosten in de persoonlijke levenssfeer. Deze kosten zijn niet in geld uit te drukken.

Deze poll is relevant genoeg om weer even naar boven te halen.

Gesloten