LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] versatel
versatel
hallo, ik ben geen internetkenner en ik heb een tijd gelden aangemeld voor ADSL family a €19.95 p.m /1024 / 320 Kbit/s /geen datalimiet /Gratis USB modem Géén aansluitkosten.Ook was mij verteld dat ik niet voor de tijd hoefde te betalen dat ik online was maar alleen abb kosten en nu krijg ik een factuur van €117.95!!!!!!! een deel daarvan zijn abb kosten en de rest staat omschreven als dataverbruik dit kan toch niet kloppen????????
Re: versatel
misschien heb je een data limiet en wat je erboven gebruikt dat je dan moet betalen.
Familie van me heeft ook zonnet Family maar heeft een normaal abonnement met normale bedragen van €29,95 per maand. Zonder limiet.
Dus ik denk dat je even naar ze moet bellen Tassie.
Dus ik denk dat je even naar ze moet bellen Tassie.
ik heb geen datalimiet dus daar kan ik ook niet overheen zitten maar ik begrijp in ieder geval dat dit niet normaal is en zal ze ook zeker gaan bellen!!!
bedankt!!
bedankt!!
geen datalimiet of fair use policy?????
gewoon contact opnemen met je provider dan weet je het meteen.
gewoon contact opnemen met je provider dan weet je het meteen.
Ik heb ff op breedbandshop.nl gekeken, je hebt inderdaad geen downloadlimiet, maar wel fair use policy. Gewoon contact opnemen.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie