LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kosten die twee weken in juli? Per persoon inclusief tickets 300,- per week. Gold Crown!!
En als jij dat te duur vind prima! dan kies je toch voor een last minute. Dat is jou keuze . Maar ga dan niet een bedrijf wat iets moois aanbied maar niet binnen jou budget zitten afkatten. Kijk je vind het te duur!! daar gaat het om.
Maar je moet wel respect hebben voor een andermans keuze ook al kan die iets meer betalen dan jou en het ervoor over heeft ,dat mag toch.Laat ons lekker genieten. En als je niks met TVS wilt prima reisbureau's genoeg. goeie reis.

Reisgraag

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door Reisgraag »

Bedankt en julie ook hoor!

weidevogel

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door weidevogel »

al enige reacties mijnerzijds gegeven op andere forums over DE GRATIS GEWONNEN WEEK VAKANTIE/ACCOMMODATIE IN SPANJE. Wij hebben er een rechtzaak (kantonrechter Haarlem, en de uitspraak van het Gerechtshof te A'dam) voor over gehad om ons geld terug te krijgen. Wij waren zo dom geweest om n.a.v. het wervende verhaal dat ons werd verteld een overeenkomst te tekenen.
De uitspraak van de rechter: dat deze verkoop in strijd is met de colportagewet. In groepsverband iets verkopen en geen gelegenheid geven om binnen 10 dagen van de overeenkomst af te zien.
En Club La Costa is ook een wassen neus. Liggen overhoop trouwens met TVS/CJH enz. Trouwens Traveljet Vacation Shop bestaat niet meer. Is nu The vacation Store. Kunnen ze hetzelfde briefpapier gebruiken!
Vraag eens inlichtingen bij de Kamer van Koophandel te Haarlem.
Wie geinteresseerd is kan ik het rolnummer geven van de uitspraak.

tevreden

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door tevreden »

Beste wiedevogel, waarom kom je met allemaal oude koek? TVS werkt allang niet meer met Club la Costa omdat ze inderdaad niet naar tevredenheid konden boeken. Dat is allemaal pasé. Zijn jullie uberhaupt een week weggeweest? Of heb je van te voren na tekening gelijk geannuleerd? Als dat zo is vind ik het helemaal belachelijk dat je dit schrijft. Je gaat toch ook niet voordat je in een auto hebt gereden al zeggen dat hij niet goed stuurt. En wat bedoel je met groepsverband? Wij zijn indiviueel geholpen niks geen druk en je hebt 8 dagen bedenktijd. Ik snap niet waar al deze commotie over gaat. Je bent er toch zelf bij als je tekend. Als je niet zeker bent TEKEN DAN NIET. Al dat zielige achteraf gejank. Wees een vent en geef toe dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan.

supermax

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door supermax »

Maart 2002 6 weken accomodatie gekocht voor 4450 euro, met als aanvullende voorwaarde ( omdat wij voor die zomer al vakantie geboekt hadden ) dat het vakantiepakket pas per 1 - 10 - 2002 geactiveerd zou worden. Nu willen wij boeken voor komende zomer bij ClubLaCosta (zij doen de reserveringen) maar zij beweren dat de overeenkomst dan al afgelopen is terwijl wij een ook door TVS getekende met die aanvullende voorwaarde. Diverse mails gestuurd naar TJV/TVS, eerst nog wel antwoord gehad, zij zouden het doorsturen naar afd. contractbeheer. Maar nu na ruim een maand wordt er totaal niet meer gereageerd door TVS.
Is er iemand met een zelfde ervaring ???

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Wie een contract heeft, kan er binnen 8 dagen met een aangetekende brief vanaf zonder opgaaf van redenen. Heb je betaald via een creditcard, dan kun je de aankoop ongedaan laten maken via je creditcard-organisatie. Ik ken ook mensen die via Interpay (bankpasje) hun geld terugkregen. Zelfs mensen, die al geboekt hebben en dán pas merken dat er te weinig beschikbaarheid is of te slechte accomodatie, kunnen via de rechter met succes hun geld terugvorderen. Neem in dat geval een advocaat, het goedkoopst is dat natuurlijk als je een rechtsbijstandsverzekering hebt.

Soms teken je in je enthousiasme iets en laat je je geraffineerd oplichten, daarom ben je nog niet dom! Het is beter elkaar als consumenten te steunen met informatie dan om elkaar uit te maken voor dom zoals velen bij dit onderwerp doen. Jammer. Het gaat om veel geld, dus help elkaar liever.

Gast

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Strijdbaar,
Je waarschuwing kan niet genoeg herhaald worden.
Keep up the good work!

weidevogel

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door weidevogel »

het berichtje van 15 juni onder de naam weidevogel is niet door de echte weidevogel geplaatst. De echte weidevogel zat toen in New York, hebben ze uiteraard ook internet, maar ik was toen totaal niet bezig met TVS. Wil de namaak weidevogel ophouden om namens de echte berichten te plaatsen op dit forum.
De echte stopt namelijk om mensen te waarschuwen voor TVS.

weidevogel

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door weidevogel »

sorry dat ik de datum 15 juni niet als goede datum heb gelezen. Het berichtje van vorig jaar 15 juni was wel degelijk van mij.
Nu stop ik echt met berichten.

Gast

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

weidevogel ziet ze een beetje vliegen!

smul
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 aug 2005 20:44

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door smul »


hoi_jolanda
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2005 08:56

Re: Vermoedlijke timeshare actief per telefoon

Ongelezen bericht door hoi_jolanda »

Dus zeg aan de telefoon dat je 75 bent! Ben je snel van ze af.
Boven een bepaalde leeftijd mag men niet aan je verkopen volgens de regels van Spanje.........

Verder moeten beide tekenen:

Zeggen dat je alleen gaat en je man/vrouw ergens anders heen gaat ivm ziek familielid. Er moet namelijk door BEIDE partners getekend worden.

Gesloten