ik heb bij orange een contractje afgesloten en kreeg hierbij een samsung d500 maar let op wel de orange uitvoering.
na een maand ging mijn beeldscherm kapot, opgestuurd en kreeg netjes een nieuwe telefoon maar nu gaat na een maand de lak van mijn telefoon af, en ik heb er niks geks mee gedaan, dus ik bel orange en ze zeggen ga maar bij de shop langs, ik bij de shop langs daar zeggen ze meneer u moet samsung bellen van samsung moet ik weer naar orange bellen en van orange weer naar samsung en dan weer naar de shop.
ik word van het kastje naar de muur gestuurd, nou heb ik me telefoon opgestuurd naar orange en krijg ik dezelfde terug maar weer met hetzelfde soort frontje dus nu gaat de lak erweer vanaf, ik bel met orange zeggen ze dat er geen ander kleur frontje op mag want op het huidige frontje staat het orange logo en als ik dat niet heb vervalt de garantie op mijn toestel kan het nog gekker, dus als het orange logo van mijn telefoon af is vervalt mijn garantie dus ook zoiets heb ik nog nooit gehoord, maar tot mijn grote verbazing ga ik naar de orange shop afgelopen week en ze verkopen nu wel zilveren en zwarte modellen van de samsung D500 maar ZONDER orange logo dus ze verkopen nu ook al telefoons zonder garantie, ik betaal dus ik wil degelijkheid kunt u mij aub helpen reactie via mail graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring Orange
Re: Slechte ervaring Orange
ik heb al 3 jaar een orange abb en ook nog nooit problemen gehad toen ik mijn abb laast weer voor een jaar ging verlengen mocht ik een nieuw toestel uitzoeken en kreeg deze netjes thuisgestuurd.Ik had wat verkeerd gedaan met de instellingen van mijn nieuwe telefoon belde vervolgens de helpdesk en ik werd uistekend geholpen!!!! voor mij niks geen andere provider ben zeer tevreden!!
Re: Slechte ervaring Orange
ik heb trouwens ook de d500 van orange en heb nog nooit problemen gehad
Re: Slechte ervaring Orange
Nou , zo zie je maar weer.
Vaak krijgt een provider van alles en nog wat de schuld. En dit geldt niet alleen voor Orange, maar eigenlijk voor ieder provider.
Iedereen moet een bij zich zelf gaan kijken. Mensen met een abonnement willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Wordt je als klant afgsloten omdat een rekening te laat betaald is, dan zijn er weinig mensen die zeggen"" tja, mijn eigen schuld" de provider zal altijd de schuld krijgen.En noem maar op.En dan nog dat soort mensen dat via een forum hun gal spugen. flink hoor mensen, petje af. (laat me niet lachen.)
Vaak krijgt een provider van alles en nog wat de schuld. En dit geldt niet alleen voor Orange, maar eigenlijk voor ieder provider.
Iedereen moet een bij zich zelf gaan kijken. Mensen met een abonnement willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Wordt je als klant afgsloten omdat een rekening te laat betaald is, dan zijn er weinig mensen die zeggen"" tja, mijn eigen schuld" de provider zal altijd de schuld krijgen.En noem maar op.En dan nog dat soort mensen dat via een forum hun gal spugen. flink hoor mensen, petje af. (laat me niet lachen.)
Re: Slechte ervaring Orange
Heb hele slechte ervaringen met Orange (Waalwijk) en Orange in algemeenheid. heb jaar geleden abonnement afgesloten waar ik siemens sl55 bij kreeg. Na enkele dagen bleek telefoon kleine softwarefout te hebben. Op mij nadrukkelijke vraag of ik bij terugsturen naar fabriek, wel een nieuwe kreeg werd volmondig ja gezegd. Niet dus. De telefoon die ik terukreeg had nou oude adressen van vorige gebruiker en tal van fouten. Volgens verkoper was bij swap iets misgegaan en hij zou opnieuw telefoon terugsturen. Twee werkdagen later bleek ook met derde telefoon van alles mis, de toetsen waren afgesleten. Toen ik boos werd, omdat ze weer nieuwe swap wilde maken werd verkoper agressief 'u weet geloof ik niet hoe het werkt' Na dat ik officiele brief heb ingeleverd bij winkel en dreigde naar cosumentenprogramma te stappen kon 'verkoper iets doen' wat hij eigenlijk niet mocht en hij hij nieuw toestel gegeven.
Ook qua rekening slechte ervaringen. Ze hadden een keer een actie met gratis bellen en sms'en in weekend. Bedrag is echter wel afgescrheven, talloze (dure) telefoontjes naar klantenservice e.d. maar daar werkenalleen debielen.
Ander voorbeeld: ik wilde mijn voicemail tijdelijk uitzetten en moest gewoon aan medewerker klantenservice uitleggen hoe dat moest, want die wist het zelf niet. (*# etc) Volkomen ongeschool personeel. Over twee maanden loopt bijn sbonnement af en voor mij NOOIT MEER ORANGE
Ook qua rekening slechte ervaringen. Ze hadden een keer een actie met gratis bellen en sms'en in weekend. Bedrag is echter wel afgescrheven, talloze (dure) telefoontjes naar klantenservice e.d. maar daar werkenalleen debielen.
Ander voorbeeld: ik wilde mijn voicemail tijdelijk uitzetten en moest gewoon aan medewerker klantenservice uitleggen hoe dat moest, want die wist het zelf niet. (*# etc) Volkomen ongeschool personeel. Over twee maanden loopt bijn sbonnement af en voor mij NOOIT MEER ORANGE
Re: Slechte ervaring Orange
Als je nou voordat je een contract aangaat met een provider, daar informeert wat voor service je van ze kan verwachten, en hoe die service geboden wordt, wellicht dat je dan niet voor verrassingen komt te staan.
Vaak kijken mensen alleen maar naar de goedkoopste aanbieding die er mogelijk is, terwijl je soms voor service (als je tenminste service wilt) net iets meer moet betalen. Ga je voor goedkoop, verwacht dan ook niet al te veel van de provider en zijn service.
Vaak kijken mensen alleen maar naar de goedkoopste aanbieding die er mogelijk is, terwijl je soms voor service (als je tenminste service wilt) net iets meer moet betalen. Ga je voor goedkoop, verwacht dan ook niet al te veel van de provider en zijn service.