LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Best Alert
Re: Best Alert
lian,
Best alert is bekend maar de papieren zijn niet erkend....!
Ik vind dat het bedrijf valse voorlichtingen geeft, en mensen hoop geeft om na de opleiding een droombaan tekrijgen.
9 van de 10 mensen die de opleiding volgen als bodyguard komt nooit aan de bak.
Best alert heeft geen enige kennis van persoonsbeveiliging.
Je broer moet naar engeland of israel gaan dan heeft ie kans van slagen en zijn de diploma,s erkend...!!!!!!!!!!!
Succes
Best alert is bekend maar de papieren zijn niet erkend....!
Ik vind dat het bedrijf valse voorlichtingen geeft, en mensen hoop geeft om na de opleiding een droombaan tekrijgen.
9 van de 10 mensen die de opleiding volgen als bodyguard komt nooit aan de bak.
Best alert heeft geen enige kennis van persoonsbeveiliging.
Je broer moet naar engeland of israel gaan dan heeft ie kans van slagen en zijn de diploma,s erkend...!!!!!!!!!!!
Succes
Er is ook een lijst van erkende opleidingen in Nederland. Deze erkenning verkrijgt men via Justitie. Dus de lijst zal wel of daar of bij het ministerie van Onderwijs verkrijgbaar zijn.
Op de site van dit laatste ministerie kun je ook altijd controleren of een opleidng al dan wel of niet erkend is.
Op de site van dit laatste ministerie kun je ook altijd controleren of een opleidng al dan wel of niet erkend is.
Inderdaad da's nou precies het probleem...t klinkt allemaal mooi en prachtig en ze geven zelfs baangarantie, het ziet er ook redelijk proffesioneel uit allemaal..
maar als we toen wisten wat we nu weten, waren we niet eens naar de voorlichtingsbijeenkomst gegaan !!
Enne Best Alert is inderdaad bekend, beter gezegd..BERUCHT !!
maar als we toen wisten wat we nu weten, waren we niet eens naar de voorlichtingsbijeenkomst gegaan !!
Enne Best Alert is inderdaad bekend, beter gezegd..BERUCHT !!
Even een vraagje: is Best Alert hetzelfde bedrijf als Alert Services??
De namen lijken op elkaar. Wie weet dit?
De namen lijken op elkaar. Wie weet dit?
Alert Services is een beveiligingsbedrijf. Waar het zit weet ik niet.
Best Alert
De Waal 5
5684 PH Best
Tel. 0499-375567 (Ma t/m Do en Za tussen 09.00 en 17.00)
Fax: 0499-397585
E-mail:
De Waal 5
5684 PH Best
Tel. 0499-375567 (Ma t/m Do en Za tussen 09.00 en 17.00)
Fax: 0499-397585
E-mail:
ja dat is het adres van best alert...maar de vraag was of alert services hetzelfde bedrijf is als best alert
Hieronder vind je het adres van Alert systems. Het ligt vlakbij Best alert. Ik vind de beveiligingsdbranche zeer ontransparant. De bedrijven zouden best dezelfde eigenaar kunnen hebben:
Alert Services BV
Spaarpot 121
5667KW Geldrop [kaart]
Tel: 040 2857985 [bel nu gratis]
Fax: 040-2860913
> www.basn.nl
Ook bijzonder is het feit dat twee op elkaar lijkende bedrijven(in naam dan) hetzelfde adres hebben:
Securitas Alert Services BV
Spaarpot 121
5667KW Geldrop [kaart]
Alert Services BV
Spaarpot 121
5667KW Geldrop [kaart]
> www.basn.nl
Ook bijzonder is het feit dat twee op elkaar lijkende bedrijven(in naam dan) hetzelfde adres hebben:
Securitas Alert Services BV
Spaarpot 121
5667KW Geldrop [kaart]
ik zal één dezer dagen eens een blik werpen op de kamer van koophandel site....kunnen we gelijk zien of die pino van Best Alert ook hiermee te maken heeft.
je hoort het nog wel.
groetjes Lian
je hoort het nog wel.
groetjes Lian
Toevallig werd ik getipt via het forum: http://forum.fok.nl/topic/714079
Ik ben toevallig dus met dit bericht nu voldoende geinformeerd.
Ik stond ook op het punt om een opleiding aan te gaan met Best Alert, ik heb niks getekend gelukkig. Maar wat een ratten zijn het zeg, en dan nog die "Gast" wat is dat een trieste drol zeg.
Best Alert krijgt van mij geen handtekening meer!!!
ik ben blij dit bericht te lezen en ik hoop dat de anderen gedupeerden hier snel uit komen!
Succes
Ik ben toevallig dus met dit bericht nu voldoende geinformeerd.
Ik stond ook op het punt om een opleiding aan te gaan met Best Alert, ik heb niks getekend gelukkig. Maar wat een ratten zijn het zeg, en dan nog die "Gast" wat is dat een trieste drol zeg.
Best Alert krijgt van mij geen handtekening meer!!!
ik ben blij dit bericht te lezen en ik hoop dat de anderen gedupeerden hier snel uit komen!
Succes
Beste SFFU,
Ik zou bijna zeggen gefeliciteerd !!! blij voor je dat je niet getekend hebt.
Mijn broer is inmiddels gestart met een opleiding bij het Baronie College in Breda, hiervoor moet je wel zelf een stageplaats regelen..maar dat is niet zo'n probleem als je je ingeschreven hebt bij een goeie opleiding.
Hij is inmiddels geslaagd voor zn eerste examens en zijn stage is 4 weken geleden begonnen. Er zou een inwerkperiode zijn van 4 weken, echter het gaat zo goed dat hij na 2 weken al volledig was ingewerkt.
Dus ja..na regen komt zonneschijn zeggen ze weleens..maar dat geldt gelukkig ook voor hem.
Rechtszaak rond Best Alert loopt nog, maar inmiddels hebben we er zeker vertrouwen in dat het goed komt. We hebben behoorlijk wat reactie's gehad via dit forum en een aantal verklaringen waar we zeker iets mee kunnen !!!
Als de uitspraak gedaan is dan laat ik het op dit forum zeker even weten.
Groetjes Lian en succes bij het vinden van een goeie opleiding.
Ik zou bijna zeggen gefeliciteerd !!! blij voor je dat je niet getekend hebt.
Mijn broer is inmiddels gestart met een opleiding bij het Baronie College in Breda, hiervoor moet je wel zelf een stageplaats regelen..maar dat is niet zo'n probleem als je je ingeschreven hebt bij een goeie opleiding.
Hij is inmiddels geslaagd voor zn eerste examens en zijn stage is 4 weken geleden begonnen. Er zou een inwerkperiode zijn van 4 weken, echter het gaat zo goed dat hij na 2 weken al volledig was ingewerkt.
Dus ja..na regen komt zonneschijn zeggen ze weleens..maar dat geldt gelukkig ook voor hem.
Rechtszaak rond Best Alert loopt nog, maar inmiddels hebben we er zeker vertrouwen in dat het goed komt. We hebben behoorlijk wat reactie's gehad via dit forum en een aantal verklaringen waar we zeker iets mee kunnen !!!
Als de uitspraak gedaan is dan laat ik het op dit forum zeker even weten.
Groetjes Lian en succes bij het vinden van een goeie opleiding.
-
Best Alert in Best is een melkkoe van iemand die denkt dat hij nederlanders kan bedriegen.
Als je bij hen een opleiding hebt gevolgd moet je je examen aanvragen bij de wettelijk goedgekeurde organisatie SVPB.
Met andere woorden:
2 x het volle pond betalen voor dezelfde opleiding.
Ben samen met iemand op een info dag geweest en kreeg er geen prettig gevoel bij:
Ondanks tijdsafspraak: wachttijd van > 2 1/2 uur.
Geen reiskosten vergoeding die wel door de telefoon was toegezegd.
Goldt alleen als je op de dag zelf bij hun inschreef en een machtiging afgaf voor incasso.
En men had gelijk een waardeoordeel van iemand klaar.. nog voor dat de andere persoon een letter had uitgesproken..
Hoe bedoel je ?? discriminatie van de eerste orde ??
Best Alert probeert via diverse advertenties in de kranten (vipbeveiliger.nl komt uit bij Best Alert) om zoveel mogelijk persoonsgegevens te bemachtigen en dan deze personen te bombarderen met ongewenste mailings over hun "interesses".
Het is een van de grootste criminele bedrijven die nederland herbergt.
Als je bij hen een opleiding hebt gevolgd moet je je examen aanvragen bij de wettelijk goedgekeurde organisatie SVPB.
Met andere woorden:
2 x het volle pond betalen voor dezelfde opleiding.
Ben samen met iemand op een info dag geweest en kreeg er geen prettig gevoel bij:
Ondanks tijdsafspraak: wachttijd van > 2 1/2 uur.
Geen reiskosten vergoeding die wel door de telefoon was toegezegd.
Goldt alleen als je op de dag zelf bij hun inschreef en een machtiging afgaf voor incasso.
En men had gelijk een waardeoordeel van iemand klaar.. nog voor dat de andere persoon een letter had uitgesproken..
Hoe bedoel je ?? discriminatie van de eerste orde ??
Best Alert probeert via diverse advertenties in de kranten (vipbeveiliger.nl komt uit bij Best Alert) om zoveel mogelijk persoonsgegevens te bemachtigen en dan deze personen te bombarderen met ongewenste mailings over hun "interesses".
Het is een van de grootste criminele bedrijven die nederland herbergt.
Best Alert zijn echt niet te vertrouwen, ik zal is wat vertellen:
Op maandag 08-08-2005 heb ik bij Best Alert een informatiepakket
aangevraagd, 2 uur later krijg ik een telefoontje van een niet Nederlander om een afspraak te maken voor zaterdag 13 Augustus.
Ik enthousiast en zegt hij al meteen door de telefoon: ''Ik vindt jouw geschikt voor deze baan'' (hij heeft me nog niet eens 1 minuut aan de lijn) Op 09-08-2005 krijg ik dus dat informatiepakket met informatie
over wie ze zijn en wat ze doen. Met hele vreemde zinsverband.
Daar komt het stomste van alles:
Er staat in:
'' Ook op 15 september 2005 verleende Best Alert medewerking aan het Nederlands Film Festival...........Blabla..... Hiernaas ziet u een brief
die Best Alert na afloop van het festival ontving''
Het is verdorie nog maar augustus!
Er staat ook in: ''Veel diploma's en certificaten zijn erkend''
Dus geef je even 2500 euro uit aan een misschien erkend iets?
Dit is mijn ervaring!
Gr. Tim uit Bussum[/b]
Op maandag 08-08-2005 heb ik bij Best Alert een informatiepakket
aangevraagd, 2 uur later krijg ik een telefoontje van een niet Nederlander om een afspraak te maken voor zaterdag 13 Augustus.
Ik enthousiast en zegt hij al meteen door de telefoon: ''Ik vindt jouw geschikt voor deze baan'' (hij heeft me nog niet eens 1 minuut aan de lijn) Op 09-08-2005 krijg ik dus dat informatiepakket met informatie
over wie ze zijn en wat ze doen. Met hele vreemde zinsverband.
Daar komt het stomste van alles:
Er staat in:
'' Ook op 15 september 2005 verleende Best Alert medewerking aan het Nederlands Film Festival...........Blabla..... Hiernaas ziet u een brief
die Best Alert na afloop van het festival ontving''
Het is verdorie nog maar augustus!
Er staat ook in: ''Veel diploma's en certificaten zijn erkend''
Dus geef je even 2500 euro uit aan een misschien erkend iets?
Dit is mijn ervaring!
Gr. Tim uit Bussum[/b]