LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke internetprovider kan ik het beste nemen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

http://www.google.nl/search?sourceid=na ... cht+XS4ALL

maar liefst 6000 resultaten

maar net wat ik net al las slecht nieuws gaat sneller dan goed nieuws.

heel veel klachten ligt aan de onkunde bij de mensen zelf, de helpdesken zijn ook niet altijd perfect dat hoor je mij niet zeggen.

maar als je je handleiding van bv adsl eerst eens goed leest voor je gaat bellen en weet waar je over praat dan kom je al vele malen verder.

ik heb in het verleden ook toen ik nog niet veel wist gezeik gehad met @home maar ben mezelf eens goed gaan verdiepen waar er iets fout kan zitten en als er nu iets is los ik het op.

ligt de fout niet bij mij ga ik bellen en dan komt idd zo´n helpdesk aan ja doet u dit en doet u dat dat is hun protocol.
alleen ik weet wat ik heb gecontroleerd en doe dat niet nogmaals en zeg vriendelijk tegen die persoon verbind me maar door met de technische afdeling en binnen 2 minuten ben ik online.

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

[zeurmode ON]
Resultaten 1 - 10 van circa 5.710 voor Klacht tiscali
Resultaten 1 - 10 van circa 6.420 voor Klacht xs4all
[zeurmode OFF]
:lol:

maar je hebt gelijk veel mensen hebben er duidelijk niet veel kaas van gegeten. Ze willen het goedkoopste (is begrijpelijk) maar meestal is dat niet het beste.

hoffie2

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door hoffie2 »

als je goed had gekeken had je gezien dat dat vrijwel nooit een klacht van een klant is die je onder google kan vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

xs4all, je betaalt ietsje meer, maar dan heb je ook wat...

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

maar je hebt gelijk veel mensen hebben er duidelijk niet veel kaas van gegeten. Ze willen het goedkoopste (is begrijpelijk) maar meestal is dat niet het beste
En dan maar klagen dat het niet goed werkt of dat de service heel slecht is :lol:

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Knutselgek,

Misschien een ideetje, je zegt weinigverstand te hebbenvan een internetverbinding, mogelijk dat je dan eens moet kijken hoe de helpdesk van je toekomstige provider is te bereiken.
Als deze via een normaal telefoonnummer is te bereiken dus geen 09xx nummer kan je er welicht van uitgaan dat je als je onverhoopt de helpdesk nodig hebt je deskundig geholpen wordt, je kan er wellicht van uitgaan dat de provider er bij gebaat is om een klant adequaat te helpen, om de kosten van de helpdesk zo laag mogelijk te houden.

En dit kan dan alleen maar door deskundige medewerkers op de helpdesk te plaatsen.

succes toegewenst.

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Ben zeer te vreden met DEMON Er is een bassis pakket en daarna met meer kosten kan je het krijgen hoe je hey hebben wil succes

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door spambam »

Goedkoopste is momenteel Versatel Family, 19,95 voor 1Mb vindt je nergens anders. Okee, sommigen hebben 1e drie maanden voor een prikkie, maar dit is ook na het jaar het geldende tarief. Alleen de nieuwsserver is drie keer niks, maximaal 9 tot 15 Kb haal ik met m'n 1Mb lijn :evil:

marjan2

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door marjan2 »

heb je al eens bij xsdsl gekeken, bevalt mij prima , goede service zonder dure tel.nummers.
goedkoopste is niet altijd het beste, maar dat is mijn ervaring

succes

jer555

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door jer555 »

Neem in ieder geval geen tiscali , ben al 3 jaar bezig om daar vanaf te komen , en na twee opzeggingen en bevestigingen , krijg ik nog steeds een schimmig incasso buro achter me aan om alsnog over de afgelopen 2 jaar te gaan betalen .
Heb de laatste 2 jaar @home breedband en deze bevalt zeer goed !

mr T

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door mr T »

Xs4All is misschien niet de goedkoopste, maar wel de beste. Zeer betrouwbare en stabiele verbinding. Een helpdesk waar ze wel antwoord geven op de gestelde vragen, geen duur 0900 nummer voor vragen en de beste voorzieningen voor gebruikers. Verder komen er geen nieuwe klanten bij als de systemen van Xs4All het niet toelaten. Verder: geen datalimiet en geen fair use policy. Vergelijk dat soort zaken maar eens met andere aanbieders. Zou beslist niet kiezen voor Versatel, Wandoo, Tiscali of @home.

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door stork4 »

HCCnet en Solcon zijn goede internet-providers.

Zelf vind ik dat prijs niet het meest belangrijkste moet zijn om ergens voor te kiezen. De service en technische kennis zijn minstens even belangrijk.

Mark

geusman

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door geusman »

Al bijna 3 jaar zeer tevreden over Planetinternet> probleemloos!

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt beter nog even wachten met het afsluiten van de 'all in one' (telefoon en internet) contracten. Dit product staat nog in de kinderschoenen met de meekomende problemen van dien.

Zelf heb ik het midi pakket van Casema (800kb/s), soms iets meer. De eerste 6 maanden betaal ik 9,95 en de overige 6 maanden van het jaarcontract 19,95. Het modem is gratis. Deze snelheid is voor particulier gebruik uitstekend.

Ik heb het destijds afgesloten met gratis installatie door een monteur, deze actie is nu afgelopen maar als je telefonisch besteld en laat weten dat je ergens hebt gehoord dat hun gratis installeren, je het alsnog gratis krijgt!

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

ehhh gast als je gelezen had, wist je dat de topic-opener in het UPC-gebied woont, en dus niet kan overstappen op een andere kabelboer

Aly

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Aly »

Even een berichtje voor Hoffie2.

Hij doet het hoor! Vanmiddag aangesloten op adsl van xs4all. Ik hou je op de hoogte over hoe het verloopt.

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

hoeft niet hoor als je maar kunt internetten. :lol:

Gast

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, dat weet je dus niet. Ik heb al wat problemen ontdekt, maargoed, als je dat niet wilt weten, ook goed!

hoffie2

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door hoffie2 »

feli Aly, welkom in het probleemloze tijdperk van XS4ALLL

moet wel ff afkloppen dat het zo blijft ;-)

Aly

Re: welke internetprovider kan ik het beste nemen

Ongelezen bericht door Aly »

Hoffie het kan je toch niets schelen :oops:

Gesloten