LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
h.klaas
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2005 00:31

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door h.klaas »

Janneke dat is voor ieder een persoonlijk afweging.
Maar zoals ik de ontwikkelingen bezie. Dan sta ik liever naast PAL en strijd mijn eigen strijd via de wettelijke goedgekeurde kanalen van advocaten, stichtingen en verenigingen. Als het mis gaat bij PAL, om wat voor reden dan ook. Dan zijn deze risico's niet afgedekt door statuten etc. en komen terecht op de ruggen van leden. En aangezien ik al een keer besodemietert ben wou ik dat graag bij die ene keer houden.
Let wel, bovenstaande geldt als PAL inderdaad een vereniging is geworden met een beperkte rechtsvorm.

H. Klaas

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik sta er ook achter (of zoals je wilt naast) en strijdt in groepsverband met medewerking van Holla Poelman advocaten.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste H.Klaas,

Tot op heden ben ik lid van Pay Back en niet van PAL! Als ik lid kon worden van PAL dan was ik dat al geweest! Als je een donatie doet wil dat toch niet zeggen dat je ergens lid van bent!

Mijn sympathie gaat uit naar PAL omdat daar echt aan de weg getimmerd wordt zonder aanziens des persoons!!!

Dat PAL een vereniging zou zijn is door mij nooit beweerd.

h.klaas
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2005 00:31

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door h.klaas »

Prima Janneke,

Procederen is mijn inziens de enigste manier om nog wat van je geld terug te zien.

Maar ik vind de mysterieuze sluier die om PAL heen hangt misleidend. Ze laten niet zien, althans niet duidelijk, wat ze nu werkelijk zijn in rechtspersoon. De ene keer pretenderen ze geen vereniging te zijn en nu kun je gratis lid worden?? Dit is mijn inziens een vorm van misleiding, althans in ieder geval gedupeerde aan het lijntje houden en zand in de ogen strooien met mooie praatjes door zich zelf op de borst te blijven slaan, hun hele website is doorspekt van dit soort reclame.

H. Klaas

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Ik kan niet anders constateren dat hier enkele figuren van Payback onder een alias bezig zijn om Pal in een kwaad daglicht te plaatsen.
Is de haat tegen Pal nu al zo diep geworteld dat deze topic half vol staat met deze relevante onzin zoals H. Klaas hier neerschrijft.
Het heeft ook niets te maken met het onderwerp Legio Lease.
H. Klaas, de mensen maken zelf wel uit of Pal betrouwbaar zou zijn en stellen geen belang in jouw visie die waarschijnlijk alleen maar is gebaseerd op rancune!!

h.klaas
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2005 00:31

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door h.klaas »

Jan waar heb je het over?
Mag je tegenwoordig geen kritiek/op en aanmerkingen meer uiten op een openbaar forum?
Schijnbaar niet, dan wordt je gelijk van alles in de schoenen geschoven.
Is PAL heilig of zo? excuus dat ik dan op je tenen heb getrapt.
Je reactie laat zien dat jij het normaal vind dat je bij PAL lid kan worden zonder dat ze een vereniging of iets dergelijks zijn. Het is je goed recht om dat normaal te vinden, maar of dat wettelijk kan en mag betwijfel ik.
Als jij mij kan vertellen dat het allemaal kan en mag, dan graag je reactie. Daar is tenslotte een discussie forum voor, niet waar?
Zaken bespreken en ontzenuwen zodat de juiste informatie boven water komt. Daar draait het toch allemaal om?

H. Klaas

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door Kor S »

lijkt wat op bokkie , ook anti piet , maar dat terzijde
gaan pal en payback noch een neut nemen na de demonstratie
zie ,t ruim :D hou ,t simpel :arrow:

molly
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2005 09:01

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door molly »

ja, laten we na afloop van de demonstratie op 1 juni een neut pakken en even napraten, wat vinden jullie van murphy s in de dr kuyperstraat vlakbij het malieveld? molly :wink:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door Piet »

Zo te zien heeft houten klaas zijn haatcampagne weer opgepakt en probeert met onzin verhalen, geholpen door een zekere Steph( go wie zou Steph zijn? misschien dat Adri dit weet?) PAL onderuit te halen.

Gelukkig zal dit niet lukken en PAL zal de kwaliteit en service blijven leveren die iedereen van ons gewend is en uitgroeien tot de grootste familie van gedupeerden in Nederland.
Payback weigert om de leden in een nieuwsbrief te informeren over de demonstratie, de Tros denkt daar anders over en heeft in haar Nieuwsbrief aan de leden de demonstratie wel aangekondigd:

Demonstratie op 1 juni in Den Haag
Op 1 juni 2005 organiseert het Platform Aandelen Lease (PAL) een landelijke demonstratie in Den Haag tegen de aanbieders van aandelenleaseproducten. Alle aandelenleasegedupeerden worden door PAL opgeroepen hieraan mee te doen. Voor meer informatie kunt u terecht op de site www.platformaandelenlease.nl
Bedankt Tros

Tégen de schikking en de doofpot en vóór het weer opstarten van de rechtszaken en vóór een onderzoek naar de strafbare activiteiten van de aanbieders....... loop mee in de demonstratie op 1 juni in Den Haag.

Nederland zal merken dat we doorvechten en blijven knokken tegen het onrecht wat ons is aangedaan!!


Groeten,
Piet

PS : PAL wordt geen vereniging

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door leeuwen »

Houten Klaas is weer terug en begint onmiddellijk weer te donderjagen, deze keer in gezelschap van ene Steph. Ga maar lekker door hoor, mij raakt het niet. Jullie kunnen je beter richten op Payback (of zijn jullie van die club????) het zou me niet verbazen. Payback doet er alles aan om PAL te dwarsbomen, maar ook dat lukt ze niet. De waarheid wint het altijd van de leugen.

Als jullie een discussie willen, kom dan 1 juni a.s. naar het Malieveld in Den Haag, maar jullie willen natuurlijk lekker anoniem blijven hé? Je fijn verschuilen achter een pseudoniem. Ik doe daar niet aan mee.

Ineke

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door pluutje »

1 juni, 'open' dag en dag van de 'waarheid'!

Kom massaal en breng goed weer en een goed humeur mee!

Zoals Ton zegt: ,,alle neuzen in dezelfde richting''!

Zeker als het warm is laten we Piet niet in de kou staan.

Dan heeft de Demonstratie effect en kan het ook nog gezellig worden!!!

Tot dan :wink:

h.klaas
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2005 00:31

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door h.klaas »

Kijk daarom reageerde ik niet meer op dit forum,
Zodra je een op of aanmerking plaatst, die bij sommigen niet in de smaak valt, wordt je gelijk beledigd en voor alles en nog wat uitgemaakt. Het schijnt in jullie hersentjes niet door te dringen dat er ook anders denkende mensen, sterker nog medegedupeerden zijn. Maar vooral doorgaan met beledigen en de zwartepiet bij een ander neerleggen.
Piet, Bedankt voor je aanvullende PS dat PAL geen vereniging wordt.
Is het gekozen woord "lid" dan wel juist?
Daarom herhaal ik mijn vraag.
Hoe kun je ergens lid van worden als je geen vereniging, college en of kerk bent? of mag deze vraag niet gesteld worden?

H.Klaas

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door Elias »

Als je pas een paar maanden dagelijks lezer ben van dit forum, en je loopt zo eens in de geschiedenis ervan terug terwijl je daarbij niet gehinderd wordt door vooroordelen en roddelpraatjes, dan kun niet anders concluderen, dat er met PAL niks mis is aangaande hun niet aflatende en op donatiesteunende belangenbehartiging

Waarmee ik ook niet kan en wil zeggen, dat er met enkele andere verenigingen en/of stichtingen dan wel iets mis MOET zijn, dit met uitzondering van:
St. Leaseverlies,
St. Egalease, en
Consumentenbond.

Na hun "beursgang", beter gezegd "beurscrash", dit door vooral hun "fusie" met DNB (in de persoon van dhr. Duisenberg) en Dexia, met als "commissarissen" o.a. Zalm en Donner, zijn ze uitgerangeerd.
Er zijn omstandigheden die duidelijk wijzen op voorkennis, misleiding, kartelvorming, knevelarij (ambtsmisdrijf) en aangrenzende zaken, die het daglicht niet kunnen verdragen.
Er rest dus niets anders dan zichzelf op te heffen, na restitutie van de contributiegelden.

Ik hoop dat behoorlijk wat gedupeerden, die een goede afweging hebben kunnen maken, aan het eind tevreden zijn met hun resultaat.

Voor mij staat vast, dat PAL de belangrijkste, zo niet al de grootste belangenvertegenwoordiger wordt c.q. al is, waar je WEL van op aan kunt en die niet rust voordat recht is gedaan. En dat zonder contributiefratsen.

Mijn lidmaatschap krijgen ze.

Wat is er trouwens mis met een gepensioneerd militair ?
Er is in ieder geval niets mis met iemand met ruggegraat en doorzettingsvermogen !

PAL en PIET
Er staan duizenden achter jullie en daar gaan er nog velen bijkomen.
SUCCES !

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door JH »

Tussen de belangenverenigingen die proberen aandelenleasegedupeerden te helpen, is tweespalt ontstaan.

De Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease, die samen 100.000 beleggers vertegenwoordigen, vrezen dat hierdoor geen overeenkomst kan worden bereikt met Dexia.

het is de stammenstrijd tussen het belangenclubje PAL en vereniging PB die er voor zorgt dat wellicht gedupeerden het uiteindelijk gaan verliezen van dexia. Daar wel eens over nagedacht.
:twisted: :evil:
Laatst gewijzigd door JH op 26 mei 2005 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door hari »

Beste Piet,

Ik wil mij absoluut niet mengen in bovenstaande discussie en heb dat ook niet gedaan.

Wel wil ik je meegeven dat mijn naam als volgt wordt geschreven:

Stefan. Niet te verwarren met de persoon die jij aanhaalt in je posting.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door bokkie »

Piet is louter uit op eigenbelang, denk aub zelf na!
Laatst gewijzigd door bokkie op 26 mei 2005 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door leeuwen »

NEGEREN DIE BOK!!!!!!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door JH »

niets negeren, alleen moet bokkie eens beseffen wat het allemaal plaatst. :cry:

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door piano »

het is de stammenstrijd tussen de belangenclubjes PAL en vereniging PB die er voor zorgt dat wellicht gedupeerden het uiteindelijk gaan verliezen van dexia. Daar wel eens over nagedacht.
Hier hoef ik niet over na te denken JH.
Je kletst weer onzin.
Piet is onze sterkste troef, en de stichtingen waar jij voor gaat hebben alleen maar missers veroorzaakt.
Maar ja ik kan net zo goed tegen de muur praten. :cry:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: OPROEP PB voor landelijke demonstratie 1 juni

Ongelezen bericht door JH »

Je kletst weer onzin.
Fijn om te horen,piano. :cry: Ik heb niet gezegd dat Piet geen sterke troef is voor de gedupeerden. Het is alleen maar de stammenstrijd die verdeeldheid zaait. Maar oke zoals jullie het willen.......
Laatst gewijzigd door JH op 26 mei 2005 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten