LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Dubio »

Mijn stelling is, gesteld dat dat waar is, wat heb ik met het verlies van Dexia te maken?
Wat jij daarmee te maken hebt is dat jij een contract afgesloten hebt. Als we over alles wat we niet leuk vinden ondanks dat we er willens en wetens aan begonnen zijn zeggen: wat heb ik er mee te maken zou het nog een mooie boel worden.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het zou pas echt een mooie boel worden als je opgelicht bent en de rechter zou zeggen: "Och, laat maar zitten, de oplichter heeft al zoveel tegenslag gehad".
Maar gelukkig spreekt hij eerst recht, pas daarna wordt er bekeken in hoeverre het vonnis uitvoerbaar is.
gr OD.

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door dv »

Ik heb ook geschikt met dexia, zat zelf ook bij leaseleed aangesloten, geld vandaag gekregen, houd wel wat schuld over, maar daar kan ik mee leven, ben blij dat ik het gedaan heb, kan weer gewoon doorgaan met ons leven, iedereen succes gewenst die door procederen, voor mij is dit hoofdstuk voor een en altijd gesloten

m vr gr dv

Loekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2004 18:47

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Loekie »

Beste Noordeling,

Ik heb je berichtje gelezen dat je voor bijna 100% schadeloos bent gesteld. Heb je dit de Stichting Leaseleed al gemeld ?
Dit is toch wel belangrijk voor hen, vooral in het belang van de andere gedupeerden !

Alvast bedankt en gefeliciteerd natuurlijk met dit succes !!

Groetjes,
Loekie

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door pluutje »

Maar dan bewijs je weer dat je niks van de materie snapt, en dat Dexia echt een heleboel geld verloren heeft, omdat de aandelen echt gekocht zijn en echt in waarde gedaald.
---------------------------------------------------------------------------------
Dexia aast op Roemeense bank
Dexia is een van de belangrijkste kandidaten voor de privatisering van CEC, de grootste spaarbank van Roemenië met 1.400 filialen, 9.000 werknemers en een balanstotaal van 1,3 miljard euro. De Roemeense overheid wil tegen eind juni de verkoopprocedure opstarten. Naast het Belgisch-Franse Dexia tonen echter ook de Nederlandse Rabobank, het Hongaarse OTP en de Oostenrijkse Erste Bank grote interesse .

Volgens Dexia past de interesse voor CEC in een ontwikkelingsprogramma waar ook andere landen uit die regio aan bod komen, met name Bulgarije en Turkije.

De merknaam CEC is erg bekend in Roemenië. De spaarbank werd al in 1864 opgericht en was lange tijd zelfs de enige bank voor particulieren in het land. CEC is de vierde bank van het voormalige communistische land, decennia een van de meest geïsoleerde regimes ter wereld.

Mvg,
Pluutje
Laatst gewijzigd door pluutje op 05 jun 2005 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Elias »

Tja,

niet alleen een van de meest geisoleerde regimes, wat dacht je van corruptie en een enorme kloof tussen arm en rijk !
Er moet natuurlijk nogal wat zwart geld veiliggesteld worden en met de Europese subsidies in het verschiet......

Ik hoop dat Dexia er geen poot aan de grond krijgt .....

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Laat Dexia maar rustig die bank kopen. Die Roemenen weten wel raad met oplichters, daar kan Dexia nog iets van leren! :lol:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Elias »

Dat bedoel ik nou juist !

Eerst ons betalen, voordat het daar ook weer flink fout loopt ....
:wink:

Groet,
Elias

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Dexia kan nog wel een klapje velen! En verdient dat ook. Mogen ze Bruneel daar directeur maken.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Elias »

Dan weet ik al wel wie hij meeneemt als "loopjongen"....

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door piano »

:cry:
Laatst gewijzigd door piano op 05 jun 2005 03:57, 1 keer totaal gewijzigd.

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door painter »

Dat er gedupeerden al een paar jaar onder bijstandsniveau leven is zeker niet van belang, dexia moet zielig gevonden worden vind die kwal van een dubio, nou ze kunnen niet te snel veroordeelt worden tot het terug betalen van de gehele inleg met rente, dan kan Nederland weer een injectie in de economie verwachten, en als dat die lummel van een Zalm dat nou ook eens doorkrijgt dan gaat het misschien een beetje sneller allemaal.

VR GR

Gesloten