LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

Fenkie,

ben jij dezelfde als die mevrouw die zo ontzettend veel (volgens eigen zeggen) van ondernemen afweet? Volgens mij wel, jouw economisch inzicht lijkt heel veel op dat van haar.....

O.K.laten we met deze topic maar stoppen. Er reageren alleen maar lieden die het er goedkoop vinden. Dus ik ben abuis. Beste mensen, CP is goedkoop!!! Ga er gewoon met z'n allen naartoe en laat de euries maar uit je portemonaie vliegen. Is goed voor de economie.

ZALM zal jullie dankbaar zijn........

Of zouden al die gasten die op deze topic zo reageren in dienst zijn van CP...?

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Fenkie »

Oeps, ik ben geen vrouw. Fout gegokt Rasputin :?

En ja, ik ben het met die mevrouw eens. Een goed onderbouwd verhaal vergezeld van een vleugje positiviteit waar velen nog iets van kunnen leren.

Fenkie.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

oeiiiii niet boos worden....
iedereen is uiteraard vrij in haar mening
Het topic kan (m.i.) gesloten worden omdat de meerderheid van de reacties aangeeft de oproep van simone voor een boycot niet te ondersteunen.
Maar dat neemt overigens niet weg dat je mij niet zult zien op zo'n schandalig duur centerparcs terrasje.
Volgende maand zit ik in Italie. Op een terrasje met een lekker wijntje of een goed glas Forst bier zal ik aan jullie denken. Veel plezier met je crisispilsje tegen het monopolistische CP tarief.

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

He Rasputin, ben jij de topic sluiter ofzo, je maakt die opmerking wel erg vaak op een dag.

Heb je niks beters te doen.?

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

goed harry, dan gaan we nog even door met het risico dat we wegens chatgedrag van de zender afgegooid worden evenals onze vrienden
jules degrelle en satellite

maar had jij nog iets zinnigs aan deze topic toe te voegen? Of ga je nooit naar centerparcs omdat Bruneel al al je geld afgetroggeld heeft....?.

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Ik zit voor dat geld liever in een mooi kasteel in Limburg ofzo, schitterend omgeving en aardige mensen.

Maar even over dit topic, zolang er mensen zijn die er voor willen betalen(en die zijn er blijkbaar) zullen deze parken de prijzen niet verlagen.

Gewoon een kwestie van vraag en aanbod.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

Een kasteel in Limburg?
Vandaar dat het soms in die Limburgse kastelen zo spookt.

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Jij bent niet echt een slimme rakker he? Dacht jij dat er geen kastelen in limburg zijn?

www.kasteleninlimburg.nl

Ga maar eens naar bovenstaande link en verrijk je beperkte kennis.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door eeliane »

Rasputin, wat dacht je dat het op dat terrasje in Italie kost???!!!!

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

Harry, heb ik gezegd dat er in Limburg geen kastelen zijn....?
Wie is hier nu dom?

Eeliane, een kop koffie kost op het san marcoplein ongeveer 25 euro.
Diezelfde koffie of een glaasje wijn op een terrasje in niet toeristisch gebied ongeveer 75 eurocent (een biertje- 0,4 liter- daarentegen tussen 2 en 3 euro)
raad eens waar ik naar toe ga.......

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Fenkie »

Inderdaad Harry, in de kastelen van Limburg is het heerlijk toeven en het is betaalbaar. Dank voor de link naar de mooie website over de kastelen.

En mocht je nog op vakantie gaan... een prettige vakantie gewenst.

Fenkie.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door HvdB »

Eeliane, een kop koffie kost op het san marcoplein ongeveer 25 euro.
Overdrijven is ook een vak. Één kopje koffie kost ongeveer 7 euri.
Veel te veel natuurlijk voor een eerste levensbehoefte maar geen 25 euri zoals die "gekke monnik" aan het verkondigen is.

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Dankje Fenkie.

Nog een week of vijf en dan ga ik eens kijken wat Griekenland dit jaar te bieden heeft.

Gelukkig hoor ik niet bij die 1 op de 4 die dit jaar niet op vakantie kan gaan door dat schitterende beleid van deze regering.

Ook een prettige vakantie toegewenst....als je tot de gelukkige behoort.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Rasputin »

HvdB: Voor 7 euro heb je echt geen kopje koffie op het San Marcoplein, of de prijzen moeten de laatste drie jaar fors zijn gedaald.
Ik was er dus drie jaar geleden. Prachtig plein, hele grote terassen maar geen sterveling die er zal. Onbegrijpelijk denk je in eerste instantie. Tot je het prijskaartje ziet, dan weet je waarom er geen mens gaat zitten.

Maar ik wens je veel plezier in griekenland. Wordt het op het forum ook een stuk rustiger.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door HvdB »

Ik ga alleen nog maar met ClubMed naar Griekenland. Das tenminste nog gezellig.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door pardon »

voor €5 heb je op het san marcoplein een kop koffie met kannetje water
en wat wat c.p betreft ,daar is het schandalig duur

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Hamster »

Als Centerparcs nu zo duur is, ga er dan niet meer heen voortaan. Er zijn tal van andere alternatieven om even lekker weg te zijn voor weinig geld.

anch
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2005 17:35

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door anch »

misschien is CP wel duur, maar als je dan gaat moet je ook niet op een duppie kijken, alles is duurder geworden en CP ook. Als je het niet kan missen dan moet je vooral niet gaan. Kijk maar eens naar goedkopere alternatieven.
In het algemeen is op vakantie gaan duur, alleen iedereen wil voor een dubbeltje (5 eurocent ongeveer) eerste rang zitten en dat gaat dus niet. :) :) Keuzes maken dus....en anders niet zeuren.

Vondee
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 mei 2005 22:27

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Vondee »

Als CP goedkoop wordt, kan je er nog steeds niet naar toe; dan is het zo overvol dat je 10 jaar van tevoren moet boeken.

In princiepe werkt de hoge prijs als een begrenzing op een te hoge toeloop....
Zolang alle huisje bezet zijn is er geen reden de prijs te verlagen, toch?

preu d'homme
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 17:26

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door preu d'homme »

Ik vind de meeste reacties lichtelijk overdreven.
ok je betaald 2.50 voor een biertje bij cp, hiervoor krijg je wel 0.35 ltr i.p.v. 0.2 in een doorsnee cafe, waar je overigens minimaal 1.75 voor betaald. Een cola 0.4 ltr kost bij cp 2.25 en inderdaad in een andere kroeg krijg je de helft voor 1.75.
Je zit hier altijd op een warm terras met: live muziek, karaoke show enz.
Verder word getracht de bungalows naar ieder vertrek grondig schoon te maken in een aantal uur. Alleen dit al kost een massa personeel. Ook worden er verschillende activiteiten gepland om de gast bezig te houden en dit alles vind je niet bij het cafe op de hoek, waar het overigens wel gezellig kan zijn hoor.
Mensen zijn tegenwoordig zo snel op zoek naar punten waar ze over kunnen klagen, maar vergeten dat ze op een vakantiepark zitten en vakantie hebben. Ieder park heeft gemiddeld 500 bungalows die ook onderhouden moeten worden, een market dome die ook iets meer energie vraagt dan een gemiddeld restaurant en personeel die probeerd haar gasten het naar hun zin te maken. Voor gemak betaal je!

Gesloten