LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Het bewijs dat Tiscali zijn diensten cq producten ook via MLM aan de man brengt:

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=21713

Lezen Maarschalk, Lezen!! En vooral onderzoek plegen. Tot nu toe nog niet van jou gezien!

@dvdspeler (Leuke nick!):

In alle Energetix Sieraden zitten 1, 2 of meer Neodymiummagneten verwerkt. Dus ja, Maagneetsieraden!

En het verhaal mbt de mensen met een pacemaker: Dit moeten we vermelden op last van de Europeese overheid. En of ik ooit heb meegemaakt dat er iemand is geweest die last heeft gehad van zijn pacemaker toen hij/zij magneetsieraden droeg? NEE. Dus ik kan je niet bevestigen of het vermelden van het dragen van een magneetsieraad enig effect heeft op een pacemaker.

Gasssst

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gasssst »

Rode bloedlichaampjes klonteren door mobiel bellen
zondag, 13 maart 2005 - Dossier: Wetenschap

Leuk voor die scholieren, Erwin. Echte wetenschappers in de dop die hun aanmoedigingsprijs voor jonge onderzoekers dik verdiend hebben. Het zijn gymnasiasten, dus ik begrijp ook dat jij hoog opkijkt tegen hun niveau. Waar het deze jonge onderzoekers echter nog wel aan ontbreekt is het besef van het feit dat gefundeerd wetenschappelijk onderzoek geen gefundeerd wetenschappelijk onderzoek is als niet alleen wordt aangetoond dat er zekere correlaties tussen verschillende zaken bestaan, maar ook waarom die bestaan. Een stelling die niet falsificeerbaar is, is vanuit wetenschappelijk oogpunt waardeloos. Het maakt dan kort gezegd geen moer uit of je zo'n stelling algemeen als waar erkent of niet. Dan krijg je wetenschappelijke uitspraken in de trant van 'als het regent in september, wordt het kerst in december'. Maria Ritter en Wasgan Wolski weten dat volgend jaar ook, als ze hun wetenschapsfilosofie in hun propaedeuse hebben gehad. Bij jou maak ik me daar meer zorgen over.
Mag ik jou ook de vraag stellen waarom je nou eigenlijk dit stukje plaatste? Gezien de discussies moet je er iets ten gunste van jouw tokkie opsmuk mee hebben willen duidelijk maken, maar wat? Als het al zo is dat bloedcellen kunnen oprollen, en dat mobiel telefoneren dit bevordert, wat zegt dat dan over jouw hema-swarowski? Is oprollen misschien gezond, of juist slecht? En waarom dan wel? En is dat oprollen ontstaan door de electromagnetische straling, of misschien door het monogeluid? Of misschien wel door de gespreksonderwerpen? Misschien werd er wel naar 0900 nummers gebeld en werden de bloedplaatjes opgerold in een bepaald lichaamsdeel, wie zal het zeggen?
Eén ding weet ik ondertussen wel, ongeacht de antwoorden op al deze vragen; als het goed is voor de mensheid dan helpen jouw magneetjes er voor, en als het slecht is voor de mensheid dan helpen ze er tegen. Als men jouw rommel maar koopt, nietwaar?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

als het goed is voor de mensheid dan helpen jouw magneetjes er voor, en als het slecht is voor de mensheid dan helpen ze er tegen. Als men jouw rommel maar koopt, nietwaar?
Een pracht van een conclusie, die ik ten volle onderschrijf. Complimenten!

Gasssst

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gasssst »

NEE. Dus ik kan je niet bevestigen of het vermelden van het dragen van een magneetsieraad enig effect heeft op een pacemaker.
Ik kan dat wel, dan reik ik je zowaar nog een verkoopargument aan ook: natuurlijk heeft het geen enkel effect, voor- of nadelig, op een pacemaker. Denk nou eens na man, als je al door zo'n lullig magneetje hartritme stoornissen zou krijgen, denk je dan dat je met je pacemaker nog veilig over straat kon, langs de chipcardreaders, de detectiepoortjes, de koelkastmagneetjes, de sleutel-ophangplaatjes, de discoboxen, de rgb-monitoren, electromotoren,..... moet ik nog even doorgaan?
Ja, onder de magneetkranen bij de ECT die de containers uit de schepen tillen kan je maar beter niet vertoeven, maar dat geldt ook als je geen pacemaker hebt.
Jouw magneetjes kunnen geen enkel kwaad, dat moet ik je nageven. Die dingen die doen namelijk helemaal NIETS!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Lezen Maarschalk, Lezen!! En vooral onderzoek plegen. Tot nu toe nog niet van jou gezien!
Je blijft maar bezig he. Waarom moeten wij steeds onderzoek om de beweringen van een ander te ontkrachten?????

dvdspeler
Berichten: 74
Lid geworden op: 02 jul 2005 10:07

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door dvdspeler »

Risico magneten bij dragen van een pacemaker:
http://nl.guidant.be/Patient/Living/living.aspx

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door magnetico »

Jouw magneetjes kunnen geen enkel kwaad, dat moet ik je nageven. Die dingen die doen namelijk helemaal NIETS!!
Dat is nogal kort door de bocht.
De firma Medtronic (Pacemaker-fabrikant) heeft metingen verricht en geconstateerd dat een pacemaker nadelig wordt beinvloed bij 0,06 Tesla. Dat heeft men ook in hun disclaimers vastgelegd. Een Neodymium magneetje kan dus op zeer korte afstand van een pacemaker toch wel voor problemen zorgen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ah, we komen tot de kern van zaak.
Die prullaria doen meer kwaad dan goed. Heb je al een aansprakelijkheidsverzekering energetix?
Anders kunnen die verzekeraars van hmi je daar nog wel aan helpen. :wink:

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Quote:
Lezen Maarschalk, Lezen!! En vooral onderzoek plegen. Tot nu toe nog niet van jou gezien!


Je blijft maar bezig he. Waarom moeten wij steeds onderzoek om de beweringen van een ander te ontkrachten?????
JIJ Brult toch dat je de bewijzen niet gezien hebt dat 1 van de genoemde bedrijven -waaronder Tiscali - zijn producten o.a. via MLM aan de man brengt. HET BEWIJS Staat hier gewoon op het RADARFORUM.

Het lijkt mij logisch en niet meer dan normaal dat, als je een geleverd bewijs wilt ontkrachten, met gefundeerde tegenargumenten komt.

Bijvoorbeeld,

Bij het bedrijf waar jij werkt komt de belastingdienst met het bewijs dat JIJ gefraudeerd hebt, en dat je bedrijf nog 1 miljoen aan belastingen moet nabetalen. Maarschalk brult: "Dat is niet waar!! en je komt niet met gefundeerde tegenargumenten of bewijzen dat JIJ gelijk heeft!
Wie heeft dan uiteiendelijk gelijk? JIJ of de belastingdienst?
Volgens jouwn redenatie heb jij gelijk, want JIJ hoeft nl. niet te bewijzen dat de tegenpartij - in dit voorbeeld de belastingsienst - GEEN Gelijk heeft ondanks hun bewijs!!!

Veel plezier,

Alex van Breemen

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bij het bedrijf waar jij werkt komt de belastingdienst met het bewijs dat JIJ gefraudeerd hebt, en dat je bedrijf nog 1 miljoen aan belastingen moet nabetalen.
Gefeliciteerd. Je bent minder dom dan ik dacht. Of toch?
Er werd beweerd van een aantal bedrijven dat ze aan mlm deden. Van 1 van deze bedrijven zijn enkele links gegeven. Jouw verhaaltje over de belastingdienst is er een waarbij ze met bewijzen komen. Dat gebeurt hier dus NIET als er alleen maar beweerd wordt dat jouw prullaria werken of IBM en DE aan mlm doen, zonder dat er bewijzen worden bijgevoegd.
Dan heb ik alle recht om om bewijs te vragen. Als zij echter direct met bewijs zouden komen...
Om in jouw voorbeeld verder te gaan: als zij roepen dat ik gefraudeerd heb heb ik alle recht om een bewijs hiervan te eisen. Jij bent de persoon die dan steeds doet alsof ik moet bewijzen dat het niet zo is.
Ach laat ook maar, ik ga geen paarlen meer voor de zwijnen werpen, daar gebruiken we jouw sieraden, sorry, prullaria wel voor.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 05 jul 2005 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gasssst

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gasssst »

De firma Medtronic (Pacemaker-fabrikant) heeft metingen verricht en geconstateerd dat een pacemaker nadelig wordt beinvloed bij 0,06 Tesla.
Dan is het maar goed dat ze ook op het idee gekomen zijn om die dingen in een RF kooi te stoppen. Het neemt wat ruimte in achter je buikwand maar dan heb je ook wat. Dan kan je weer door de tolpoort bij schiphol en langs de broodfabriek en.... met een mooi sierraad op je stropdas over straat. Dat die dingen helemaal niks doen was inderdaad te kort door de bocht; ze plakken heel goed briefjes op de koelkast. Alleen kunnen ze de nare bijwerking hebben dat je er dik van wordt, als je telkens wanneer je die leest de verleiding niet kan weerstaan.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Slim »

Dat jullie hier nog tijd aan besteden.....

mrtelecom

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Deze hebben we al vaker gehoord, maar uiteraard nog nooit bewijs gezien.
Je blijft maar bezig he. Waarom moeten wij steeds onderzoek om de beweringen van een ander te ontkrachten?????
Hm, waarom moeten WIJ toch steeds onderzoek voor jou doen om jouw beweringen te ontkrachten:

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=21713

Helaas, ik dacht ff dat je minder dom was dan ik dacht (om ook hier jouw soort woorden naar Energetix te gebruiken). En DAT is een stelling die bij deze bewezen is.

:wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

mrtelecom, waarom plaats je slechts de link van een van de bedrijven die je aanhaalt en bewijs je het niet voor alle?

mrtelecom

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Eerlijk gezegd?! Omdat ik vind dat jij ook wel eens van je luie reet mag komen en je eigen onderzoek mag doen!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

We zijn weer terug bij het begin.
Jij mag roepen wat je wil, en wij moeten maar bewijzen dat het niet zo is.
Die bewering was dus niets meer dan de zoveelste leugen om dat prutsmethodiekje fatsoenlijk te doen lijken.

Gabbedoos
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2005 13:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gabbedoos »

Beste Maarschalk en anderen, ik heb een deel van jullie discussie gelezen en vind het toch eigenlijk wel een beetje kinderachtig hoe jullie met elkaar omgaan.
Blijkbaar vervelen we ons genoeg om elkaar over wetenschappelijk onderzoek af te troeven terwijl we met zijn allen niet eens weten wat de defenitie ervan is.
Multi level marketing komt in ieder geval niet in de buurt van wat jullie zeggen. Elk nietszeggend onderzoekje kan geplaatss worden op het internet, echter de echte wetenschappelijke onderzoeken zijn niet gratis en voor niets te bekijken op het internet, die moet je toch echt aanvragen. Dat mensen een boel beweren op het internet klopt en dat daar soms ook nog wat van waar is klopt ook. Maar het meeste is klinklare onzin. Iedereen kan met een zogenaamd onderzoek of een boel kennis schermen. iemand die echter serieus is en serieus MLM beoefend hoeft hier niet mee te schermen. Weten jullie eigenlijk wel wat MLM is? Als ik dit alles lees, weten jullie een boel, maar het geen jullie het beste weten is hoe je tijd te verspillen aan discussies als deze en elkaar vanalles toewensen. Jullie moesten je schamen, is dat nou een voorbeeld voor onze maatschappij???

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Henrice »

Wat mlm is daar proberen heel veel mensen nou juist achter te komen .mlm komt met vage wetenschappen waar weinig mensen iets van begijipen inclusief de "verkopers" van mlm zelf.Eigenschappen aan producten toeschrijven die niet kloppen,en dat is inmiddels wel bewezen,is consumentenbedrog.Dat is inderdaad de maatschappij ja.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat probeer je nu te zeggen gabbedoos?

Gabbedoos
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2005 13:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gabbedoos »

Maar is het een manier om erachter te komen wat MLM is door elkaar hier op de site af te bekken, af te troeven en meer van dit soort ...?Ik vind dat mensen/bedrijven die met vage wetenschappen komen of eigenschappen aan producten toeschrijven heel vervelend. Zo ook de afschuwelijke reclames op televisie die een hele reeks eigenschappen toeschrijven aan een evenlange reeks producten. Die ook nog eens zo duur worden doordat ze deze vage eigenschappen toe mogen schrijven op de nationale televisie!!! En zo ook de vreselijke agressieve MLM distributeurs die zo proberen te verkopen.
Als echter een vriendin, kennis of familielid mij verteld dat ze baad heeft bij een bepaald product, of iets vreselijk lekker of handig vind, is dit voor mij veel betere reclame, en ook nog een reclame waar ik de waarde van in kan schatten. Ik ken die persoon namelijk in meer of mindere maten en weet welke waarde zij belangrijk vind. Zelfs als je bedenkt dat die persoon in de MLM er zelf ook aan zou verdienen als je haar gelooft vind ik het niet in de MLM thuishoren om iemand dan maar wat aan te smeren en inderdaad eigenschappen aan producten toe kennen die half of niet waar zijn.
nee MLM is wat mij betreft een product kopen, en als je hier enthousiast over bent, dit blijven gebruiken en eventueel je omgeving ook blij mee maken, en als je niet blij bent krijg je je geld terug.
helaas zijn ook in de hedendaagse MLM vele rotte plekken te vinden, net als in vele andere groeperingen. Maar om iedereen en daarmee een hele stroming over een kam te strijken stuit mij tegen de borst.

Gesloten