LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

helaas zijn ook in de hedendaagse MLM vele rotte plekken te vinden, net als in vele andere groeperingen. Maar om iedereen en daarmee een hele stroming over een kam te strijken stuit mij tegen de borst.
Doch als jij iedereen over een kam scheert hier is dat in orde?
En dat moet ik dan verstaan onder respect hebben voor elkaar?
Dat er hier mensen zijn (waaronder ik) die het systeem bagger vinden en dit met cijfers en economische theorieen aantonen gebeurt hier.
Waarom wordt die stroming over kam geschoren, zoals jij het zegt? Omdat wij nog geen een bedrijf hebben kunnen vinden wat we wel fatsoenlijk vinden. Elk mlm bedrijf wat hier werd aangedragen bevatte rotte plekken en mlm leent zich voor misbruik. Waarna er niet of te slap tegen wordt opgetreden.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Henrice »

Leuk dat zappen van de ene naar de andere topic.Je schrijft iets,kijkt bij de volgende topic en krijgt gelijk de bevestiging voor wat je hebt beweerd.Argumenten overbodig.He,wat is dat nou?Zit er ineens een zwarte man in een rokkie op me schouder.Goh,komt ineens een kerel op een paard me huiskamer binnen.Laats was ik op mars,hadden ze daar een bar waar ze Heineken verkopen.Kon ik vroeger ook,een stoel op de hond zetten en zo bij de ontbijtkoek komen.Goeie ****,lekker blijven blowen.Amen

Gabbedoos
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2005 13:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gabbedoos »

Ja je hebt wel een beetje gelijk Henrice, jammer dat niet iedereen het zo kan zien.
Als iemand zich over een kam geschoren voelt spijt me dat vreselijk, doch persoonlijk wil ik mij wenden tot Maarschalk die graag apart behandeld wil worden in deze maatschappij.
Nogmaals het is nooit mijn bedoeling geweest iedereen over een kam te scheren alleen kon ik uit de wirwar van woorden niet veel positiefs halen, en nu blijkt ook dat je niet graag iets positiefs lijkt(Let wel, LIJKT) te willen weten/horen.
Dit is geen conclusie maar een indruk die jij mij geeft over jezelf. Ik ken je niet, ik weet niet wie of wat en hoe je bent. Ik heb getracht zo te reageren, maar jij wenst toch conclusies te doen. jammer want dit maakt een leuke, goede en gedegen discussie wat lastiger mijns inziens. Ik heb graag tegenspraak maar wel een onderbouwde. En het spijt me maar de onderbouwingen waar je mee komt maken op mij niet zoveel indruk, behalve de indruk die ik hierboven reeds beschreef. Ik ben ervan overtuigd dat je mening een waardevolle is en dat er zeer belangrijke dingen uit zouden kunnen komen. Helass kan ik alleen maar constateren dat het je niet lukt om dit ook daadwerkelijk over te brengen. Jammer, want ik ben oprecht geintereseerd.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Henrice »

Hou toch op man met je paternalistische ondertoon.Ik zit hier echt misselijk te worden van je insinuaties

Gabbedoos
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 jul 2005 13:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Gabbedoos »

Dat zegt toch echt meer iets over jezelf dan over mij, mijn insinuaties zijn me niet duidelijk en als ik paternalistisch overkom vind ik dat jammer. Niet zo bedoelt.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Henrice »

Als ooit de nood nog is aan de man is voor je .Met deze toonzetting ga je het niet redden in de normale wereld.Ga die wereld uit nu het nog kan. Je begint medelijwekkend te worden.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

doch persoonlijk wil ik mij wenden tot Maarschalk die graag apart behandeld wil worden in deze maatschappij.
Waar haal je dit nu weer vandaan?
Zie ook dit uit een andere thread:
Dus wie ben jij om voor mij te gaan denken???
Komt van jouw hand.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Waarom zo negatief over MLM - Deel 2

Ongelezen bericht door magnetico »

De grote sociale contacten-paradox

Dankzij het enorme aanbod van specifieke belangengroepen leert iedereen steeds meer mensen kennen. Maar de basis voor die betrekkingen wordt steeds smaller en is onvoldoende voor grote vriendschappen. En dus hoe meer mensen kennissen maken, des te minder vrienden ze zullen hebben.

Gesloten