LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanbetalers upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: wanbetalers upc

Ongelezen bericht door Gast »

het zijn allemaal spoken daar :P :P :P

maxtor

Ongelezen bericht door maxtor »

Volgens mij heeft een woordvoerder van UPC al eens gezegt dat het systeem waarmee ze werkte is omgezet en dat het nu wel beter werkt.. hoe dan ook.. wanbetalers die niet betalen moet je blijkbaar wel dwingen... ik betaal gewoon netjes elke maand automatisch en heb absoluut geen problemen ermee.

Stel je hebt een eigen bedrijf en een klant van jouw betaald niet.. en das onterecht (want het is niet zo dat al die wanbetalers recht van spreken hebben volgens mij) dan sleep je hem ook voor de rechten..

toch?

Gast

klopt maxtor maar aangezien er nog steeds spookfakturen verschijnen, en je hebt de ouwe niet uitgezocht lijkt het me niet echt het juiste moment....

maar ach das met alles zo naar de klant toe UPC heeft gelijk...... alleen jammer voor ze dat er nu iemand serieus na gaat kijken

wel leuk voor alle wanbetalers in de rest van nederland, ben benieuwd of UPC dat nog aandurft...

maar goed als je zo'n grote bek in de media hebt, van mij gaan die wanbetalers wel ff aanpakken mag je ook in de media gaan melden hoeveel van die wanbetalers eigenlijk geen wanbetaler waren
en eiegnlijk moet dat ook nog eens per persoon gerectificeerd worden, want met hun media offencief wist iedereen van iemand die op een bepaalde dag de rechtband binnenliep : KIJK DAT IS EEN WANBETALER VAN UPC

maxtor

Ongelezen bericht door maxtor »

tuurlijk, helemaal mee eens. Ik geloof ook wel dat er problemen zijn / zijn geweest met de fakturen maar volgens mij komt dat de laatste tijd steeds minder voor. Ik vind dan ook dat UPC wel goed moet gaan kijken hoe en wat... maar de gewone niet betaler, en dat zijn er volgensm ij ook best veel, die mogen gewoon voor het gerecht gesleept worden wat mij betreft.

Gast

Ik vind ook dat niet betalers voor het gerecht moeten worden gesleept. UPC heeft mij via Intrum Justitia ook een aantal maal gedreigd mij voor het gerecht te dagen. Ik heb er zelfs een aantal keer om gevraagd zodat ik UPC eindelijk gedwongen wordt inhoudelijk op mijn situatie in te gaan. Maar al 1,5 jaar vraag ik erom. Inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder en UPC dreigt nog steeds maar zonder echte stappen te nemen. Een paar van mijn collega's zitten met hetzelfde probleem. Daarom vraag ik me serieus af hoevee van de gedaagde "vermeende wanbetalers" echt niet betaald hebben?????
Al de berichten over megazitting upc wanbetalers zijn typische UPCpersberichten die gewoon door de dagbladen geplaatst zijn.

Gast

Maar ik vraag mij nog steeds af of er mensen zijn die gedaagt zijn door upc????

peppi

Ongelezen bericht door peppi »

mmm er werd hier gesuggereert dat omdat de nieuws servers niet naar behoren functioneren dat dat geen reden is om de betalingen op te schorten
is dit ook onderbouwd advies of ???
want ik maak het volgende mee
ik heb ook een xs4all account erbij en ga ook eweka nemen
deze geven wel de nodige kwaliteit
dus als ik iets van chelhoos downed dan is het incompleet
maar er lopen nog servers(xs4all)achteraan die uit dezelfde groep wel de benodigde bestanden halen
dus ze staan er wel maar upx geeft het gewoon niet
het lijkt wel of ze er software op hebben draaien die alles tegen houdt
naar mijn idee is er dus ook opzet in het spel

dit geldt voor up en download
en ben ook zeker van plan om de kosten voor een andere nieuws server te korten op de rekening
daar chello/upc al jaren op de hoogte is van deze falende dienst
en ondanks dat toch de dienst blijft verkopen

is er hier iemand die van dit laatste iets afweet?
ivm incasso en rechters??
of evt besluiten/uitspraken van rechters

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Maar ik vraag mij nog steeds af of er mensen zijn die gedaagt zijn door upc????
Ja, ik ben gedaagd door UPC. Daar heb ik elders een thread over gestart.

Gast

Jan, waar dan? Bedankt!

Gast

Kom op, mensen, ik wil graag weten hoeveel van die 5000 (of meer?) zaken nu verloren zijn door UPC. Kijk we kunnen hier hoog van toren blazen, maar als zometeen blijkt dat UPC 4500 van de 5000 zaken wint, wat dan? Gaan we dan kritiek hebben op ons "onrechtvaardige" rechtssysteem?
Ik wil graag keiharde statistische cijfers hebben. Dan kunnen we UPC daar mee om de orden slaan.

Gast

Misschien heeft upc zich in een paar nullen vergist. Dat hebben ze met hun facturen en klantenaantallen ook wel eens gedaan.

IkBenJan

Jan, waar dan? Bedankt!
Als het werkt, hier: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22783

Gast

Jan, ik heb het weer gelezen. Ik ben erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren. 30 maart was het toch? Succes.

Gast

Anyone?

Gast

En Jan heb je al wat gehoord??? Ik ben erg benieuwd.

IkBenJan

Nee, nog niet. Op de twee voorgaande zittingsdagen kreeg ik op de zaterdag volgend op de woensdag van de zitting de brief van de griffie over het verleende uitstel. Misschien als UPC nu een keer over de brug gekomen is met stukken dat het wat sneller gaat, maar anders zal het wel weer weekend worden denk ik.

tosca3

Ongelezen bericht door tosca3 »

in 2003 had ik een spook rekening van u.p.c maar ze beginnen nu weer het chaos daar met administratie

Gast

Volgens mij was het pure propaganda van upc. Ik kan vrijwel niks vinden over het mega process op het internet. Een van de weinige berichten over de megaprocessen was een persbericht van UPC zelf.

Zielig hoor om op deze manier de aandacht te trekken!

Sekmeth

Ongelezen bericht door Sekmeth »

Mijn abbos bij UPC heb ik door de geschillencommisie laten ontbinden.
Dat heeft UPC er niet van weerhouden om spookrekeningen te blijven maken.O.A een niet aangevraagd nieuw jaarabbonnement.
Half jaar lang is UPC doorgegaan met diensten leveren.
Wat UPC aan mij moest terugbetalen van SGC trekken ze vervolgens van de vers gecreeerde spookrekeningen af. Natuurlijk ook zo met de borg. Een truck om geld te laten verdwijnen
Hierover herhaaldelijk aangetekend geschreven naar UPC , 3xincasso en deurwaarder , want je raad het al ik wordt door UPC als wanbetaler gezien.(dit terwijl UPC wanbetaler is)
Nu ben ik er ook 1 van de 500 in de mega-zaak , overigens vind ik dat wel prettig omdat ik anders zelf een proces tegen UPC moet beginnen.
De dagvaarding meld dat ze niets van mij vernomen hebben , met andere woorden er is een leeg dossier. UPC heeft in haar ?pliek 2 producties geleverd. Uitspraak SGC en een uitdraai van de administratie.
Overige gevraagde stukken zijn niet geleverd.Zitting half augustus.

Har

Ongelezen bericht door Har »

Ik heb de rol op de rechtbank ingezien , onder welek naam sta jij vermeld?

UPC kom ik niet tegen.

Gesloten