LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel en eredivisie voetbal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Roeldevries

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Roeldevries »

Dank je Mookie, da's een duidelijke uitleg

Dahag Mookie

Roelie

bakra
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2005 18:00

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door bakra »

Denk goed na voor je overstapt naar Versatel! Ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via Versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. Sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. Voor de rest NIKS! En ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). Het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. Dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik heb Tiscali Special. Onlangs nog helemaal dood gelegen van het lachen over mijn rekening die ik kreeg. Ik kwam van Chello af die met torenhoge telefoonkosten kwam aanzetten en ik zou het meeste gebeld hebben op het moment dat ik niet thuis was. Blij dat ik van dit soort oplichters af ben.

Nu zijn er wat versatel betreft ook allerlei problemen. Je moet vaak 2 maanden wachten totdat je een bal ziet rollen over het veld. Nou vind ik 2 minuten voetbal kijken al verspilde tijd, dus ik heb Versatel niet nodig en wanneer ik Big Brother wil zien dan kijk ik wel op internet.

Dus weet, wanneer ik nu een beetje `on topic' ben, dat ik die versatel niet nodig heb, want ik heb dezelfde internetsnelheid. Dus dan prijzen ze zichzelf uit de markt. Ik bedoel dan kan je ook via de decoder van UPC met digitale TV van UPC de bal ook zien rollen en dan kan je dus ook bij zender 1 en 2 van Filmnet ook de bal zien rollen. Dus dan heb je niets anders meer nodig. OK, dan betaal je 5,= per maand meer dan bij Versatel, maar goed, daar hoef je ook niet helemaal voor over te stappen lijkt mij.

Nee Versatel heeft een verkeerd Marketingbelijd.

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Sorry ik heb niet echt meegekregen wat er afgelopen zondag is gebeurd. Kan iemand mij dit vertellen? Weer een bom op het veld; of weer tegen een boot van een collegavoetballer aangetrapt en dat die collegavoetballer zijn carriere wel gedag kan zeggen of dat er een randdebiel weer zichzelf in de brand heeft gestoken doordat zijn kluppie niet had gewonnen en dat soort ongein?

Neptunus.

bart1979
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 sep 2005 12:01

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door bart1979 »

Nou ga ik er even iets zinnigs over zeggen.
Voetbal is geen domme sport, net zoals geen enkele sport dom is. Het achter een bal aanrennen is een wel heel beperkte kijk op het spel.
Het is een tactisch spel waarin je met 11 man (10 op het veld) via goed samenspel en een goede strategie je tegenstander zo op het verkeerde been zet dat je een kans creëert om de 11e man (doelman) te passeren en de bal in het doel te schieten.
Hier is niets doms aan hoor.
buiten dat is het idd de meest populaire sport in NL en natuurlijk kiezen de zenders voor de meeste kijkers.
dus de keuze voor een goede voetbalwedstrijd om kijkers te trekken tegenover een film die misschien maar de helft van de kijkers trekt en die ze op elk willekeurig moment nog kunnen uitzenden (rechten zijn toch al betaald) is niet zo moeilijk voor een tv zender.

Maar het ging over de verkoopwijze van versatel.
Het is hun goed recht elk product aan te bieden dat zij willen.
Hun product is ADSL en daarbij heb je de keuze uit pakketten die alleen uit adsl bestaan, uit adsl + tv (voetbal, big brother) en uit adsl + tv +telefonie.

Je bekijkt het dus van de verkeerde kant. Het is niet voetbal verkopen + adsl, maar andersom.

Gesloten