LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zeer gedupeerd

Re: De Jongste verzekeringen Babythings

Ongelezen bericht door zeer gedupeerd »

Hallo Radar,

Ik sta er versteld van dat er zoveel gedupeerde zijn. Wij ook trouwens.
Doe er in Godsnaam iets aan. Dit is toch niet normaal.

RADAR HELP ONS A.U.B.

Maaike

boze vader

Ongelezen bericht door boze vader »

Weer een week en een dag verder, maar geen steek verder. Weer contact gezocht met de Jongste Verzekeringen, maar weer geen enkele reactie.

Inmiddels, 2 maanden en 1 week na de belofte dat alles binnen 2 weken zou zijn opgelost. Inmiddels ruim 1 jaar verder na aankoop van onze kamer. Minimaal rectficatie in de uitzending van TROS RADAR lijkt me inderdaad een goed idee. Dit is toch wel het minimale wat jullie kunnen doen voor ons ???

vader van Sander

Ongelezen bericht door vader van Sander »

Over anderhalve week wordt ons zoontje 1 jaar. We zitten dus al bijna een jaar te wachten op ons geld. Hoe lang gaat/kan/mag dit nog duren?Mailtjes naar De Jongste helpen niet, er wordt botweg niet op gereageerd.
RADAR, HELP ONS!

kornrules

Ongelezen bericht door kornrules »

Ook wij hebben een kamer en een kinderwagen gekocht met het vooruitzicht van een spaarrekening.
Na veel bellen en brieven schrijven kregen we telefoon van de directeur dat het gestort zou worden op onze rekening.
Na bijna een maand was er nog niets en toen we een week lang geen contact kregen probeerde we de babythings te bellen en bleek hij failliet te zijn.
Er stond een nummer bij van de Jongste verzekering die we hebben gebeld.
Hiermee hadden we afgesproken dat we 25 % op onze rekening gestort zouden krijgen maar op email wordt ook niet gereageerd.
Na bijna 7 maanden hebben we dus nog geen geld.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

We zijn gewoon belazerd en TROS RADAR vindt het allemaal wel best geloof ik. Kan TROS RADAR in ieder geval op dit forum hun mening op deze zaak niet geven?

Ramona....

Ongelezen bericht door Ramona.... »

tja inderdaad failliet:
Dit uit het reg. van kvk:

Naam: Baby Things B.V.
Vestigingsadres: xxxxx
Vestigingsplaats: xxxx xx xxxxx
KvK-inschrijfnummer: 24334732 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Status: Faillissement
Kenmerk: Tel.nr. curator: xxx-xxxxxxx

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Babythings is gewoon een dieptriest verhaal, maar de Jongste Verzekeringen vindt ik persoonlijk van een nog lager niveau door gewoon mensen voor te liegen en bedriegen en beloftes niet na te komen. Ik heb te doen met de mensen die voor een termijn van 15 jaar met een dergelijk bedrijf in zee zijn gegaan. Of andere mensen met hypotheken e.d. die nog langer lopen, want je maakt mij niet wijs dat hun eigen portemonnee veruit het belangrijkste is en dat klanten helaas nodig zijn om deze zeer goed gevuld te krijgen.

boze vader

Weer een week , maar geen steek verder. Weer geen enkele reactie van de Jongste Verzekeringen. Inmiddels 2 maanden en 2 weken na de belofte dat alles binnen 2 weken zou zijn opgelost. RECTIFICATIE !!!

geckoman

Ongelezen bericht door geckoman »

Misschien handig om te weten is dat babythings is opgezet door de dochter van xxxxx, jawel van ex-brugmans keukens en nu Henry's kitchens.

Henry's kitchens gaat overigens ook in het pand op de peseta straat komen...

Voor verwijzingen/klachten over Henry's kitchens moet u even een kijkje nemen op de keukenafdeling van dit forum, zegt denk ik genoeg.

boze vader

Einde seizoen
Voorlopig moet u TROS Radar even missen. Op 5 september zijn we weer terug met nieuwe uitzendingen! Op de site kunt u de hele zomer terecht voor meer consumentennieuws.

Dat wordt in ieder geval dus nog een hele tijd wachten op hetgeen we recht op hebben. TROS Radar bedankt voor 'alle' moeite :( , en voor de mooie reclame voor de Jongste Verzekeringen in jullie uitzending. Wat een nachtmerrie die babydroomstartpolis.

vader van Sander

Ongelezen bericht door vader van Sander »

Weet iemand van de andere gedupeerden of iemand van Radar of het nut heeft een klacht in te dienen bij het klachteninstituut.nl tegen de handelswijze van de Jongste ??
Heeft iemand nog andere tips om de Jongste aan te pakken ??
Ik begin het goed zat te worden !!!!! :evil: :?:

lcornel

Ongelezen bericht door lcornel »

Weet iemand van de andere gedupeerden of iemand van Radar of het nut heeft een klacht in te dienen bij het klachteninstituut.nl tegen de handelswijze van de Jongste ??
Heeft iemand nog andere tips om de Jongste aan te pakken ??
Ik begin het goed zat te worden !!!!!
Ga er eens langs, dan betalen ze 50% van het bedrag. Hebben ze bij meer mensen gedaan. Niet luisteren naar de heer xxxx, die weet niets

FR

Ongelezen bericht door FR »

Hallo vader van Sander,

Wij zijn net zo als jullie al maanden aan het proberen om het toegezegde (restant)bedrag van de babydreamstartpolis binnen te krijgen. Beloftes betekenen echter volgens ons niet zoveel voor de Jongste Verzekeringen. Wij overwegen dan ook sterk om een dossier wat we inmiddels opgebouwd hebben over de Jongste Verzekeringen neer te leggen bij het NBVA(.nl). Naar onze mening verdient de handelswijze van de Jongste Verzekeringen dit keurmerk absoluut niet.
Verder afwachten gaat waarschijnlijk niets opleveren en wij hebben ook niet echt het idee dat radar nog iets gaat doen met dit forum over de Jongste Verzekeringen.
Overigens nog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie zoon!

Dankelman

Ongelezen bericht door Dankelman »

Als iedereen De Jongste nu eens nomineert voor de koude douche ?
Mag hij nog een keer op televisie ! :wink:

Lyndsey

Ongelezen bericht door Lyndsey »

En toch vind ik het raar. De Jongste heeft in Radar zijn verhaal kunnen doen, en hierin beloofd binnen 2 weken alle gedupeerden een vergoeding te storten (indien men geen polis af wil sluiten).

Na deze uitzending krabbelt men echter flink terug, krijgen we zielige verhalen over dat De Jongste ook dat geld niet zomaar heeft etc. Prima, maar beloof dat dan ook niet! Voor de vele duizenden kijkers is De Jongste nu 'the good guy' die de gedupeerde Babythings klanten wil compenseren, maar ondertussen wachten wij nu allemaal al weer maanden op deze vergoeding.

Anderhalf jaar geleden hadden wij zicht op 450 euro voor onze zoon, na het failliet van Babythings durfden we nergens meer op te hopen, maar dankzij De Jongste zou het toch nog iets van 150 euro worden...beter dan niets. Maar nu...we hebben al maanden niks gehoord.

De Jongste, zou een update niet eens aardig zijn?

En Radar...voelen jullie je nou zelf ook niet een beetje bekocht? Er heeft iemand in jullie programma beloftes gedaan aan een grote groep mensen, maar is deze beloftes niet nagekomen. Wordt het dan niet eens tijd voor een rectificatie?

FR

Absoluut mee eens - tros radar dit dient absoluut gerectificeerd te worden. Er is lang niet gereageerd op deze topic, maar waarschijnlijk zit iedereen nog gewoon op z'n geld te wachten. In maart is ons de belofte gemaakt in jullie uitzending dat deze zaak in 2 weken opgelost zou zijn. Landelijke reclame voor nix !! Want zij hebben ook ons nog steeds geen cent overgemaakt, ondanks de vele moeite die wij er inmiddels voor hebben gedaan. r e c t i f i c e r e n of nomineren voor een ijkoude douche.

bozevader

Ongelezen bericht door bozevader »

Ook ik behoor tot de grote groep mensen die aan het lijntje gehouden worden door de Jongste verzekeringen.

Men is de vele beloftes over het oplossen van dit probleem nog nooit nagekomen.

De Jongste Verzekeringen is aangesloten bij het klachteninstituut verzekeringen. Neem de moeite om naar www.klachteninstituut.nl te gaan en meld je zaak daar aan.

Verder nodig ik iedereen uit die door De Jongste niet serieus wordt genomen om naam, adres, email adres te mailen naar mijn e-mail adres [email protected]

Ik ga deze zaak ook voorleggen aan mijn rechtsbijstandverzekering. Als deze meldt dat deze zaak een goede kans van slagen heeft dan wil ik kijken of dit als gezamelijke actie van alle gedupeerden is in te dienen.

Met vr. gr.

Cris

FR

Wij worden inmiddels ook al ruim een jaar aan het lijntje gehouden. Tenminste we horen eigenlijk al maanden nix meer. Tros radar vindt het allemaal wel best geloof ik, dus ik zal in ieder geval mijn klacht indienen bij het klachteninstituut en ik hoop dat meer mensen dan dit voorbeeld zullen volgen. Ben ook benieuwd wat de rechtsbijstandverzekering er van vindt, want die hebben wij ook.

aryan

Ongelezen bericht door aryan »

Zo te lezen zijn wij niet de enige gedupeerde en inderdaad het lijkt er wel
Op dat tros radar er niks aan doet! Ik heb volgens mij al tot 3x toe een mail gestuurd
Met aanvullende informatie en ik heb zelf gebeld naar de redactie! Het enige wat je van je mail
Terug krijgt is een automatische reply met de melding dat ze niet alle mails kunnen beantwoorden!
ik ben benieuwd wat zij wel beantwoorde!
Zijn er gedupeerde die heel vage brieven van de jongste verzekeraar hebben gehad?
Zo ja kan ik die zien? Ik kan ook die van ons aan jullie aan tonnen.
Deze heb ik namelijk ook al aan Bozevader gemaild!
Ik hoop snel wat van jullie te horen( [email protected] )
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

FR

:twisted: aandacht voor deze zaak :twisted:

Gesloten