LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingdienst te laat met betalen

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
An

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door An »

Daar twijfel ik ook niet aan IP. En als jij het zegt, zal het helemaal wel goed komen! :lol:

:wink:

nico35
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2005 01:06

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door nico35 »

Ik heb het idee dat meneer / mevrouw Hansop bij de belastingdienst werkzaam... :D

nico35
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2005 01:06

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door nico35 »

Geplaatst op 02 Aug 2005 01:09 door nico35
Ik heb het idee dat meneer / mevrouw Hansop bij de belastingdienst werkzaam is...

bubbaz
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2005 16:37

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door bubbaz »

""Als ik belastinginspecteur was keerde ik aan dit soort muggenzifters helemaal geen voorschot meer uit. ""


Maar goed dan dat je geen belastinginspecteur bent, maar een vreselijk bekritiserend vervelend betweterig ventje dat op iedereen alleen maar commentaar heeft, en ze dan ook nog eens voor muggezifters uitmaakt.
Weet jij hoe goed of slecht die mensen het hebben???

De Slogan van de belasting was ook dit jaar weer "vóór 1 April op de bus, belastingteruggave vóór 1 Juli terug"" Deze mensen zijn niet de enige, maar 3/4 van alle belastingbetalende Nederlanders waaronder ik kregen te laat, of hebben nog niks gehoord.
En aangezien wij ok nog nooit eerder deze wantoestanden hebben meegemaakt, vind ik dat deze mensen terecht klagen.

Het heeft zelfs de media gehaald, dus je moet gewoon je waffel houden.

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door miraltje »

hmm ik denk dat we straks een topic krijgen;
de belastingdienst vorderd 5000€terug met rente



wees er bedacht op wanneer toch blijkt dat je minder terug krijgt dit terug moet betalen ook met rente.

Dita von Teese
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2005 12:40

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door Dita von Teese »

mijn vriend en ik hadden een afspraak gemaakt voor 30 maart met een van de belastingmedewerkers om de belastingdienst. Dat was op een locatie buiten het belastingdienstgebouw. We zouden ongeveer 1400 euro terug krijgen. Op 1 juli hadden we nog niets ontvangen. Anderhalve week later nog steeds niets. Ik heb toen gebeld met de belastingdienst. Daar wisten ze mij te vertellen, dat de aangifte pas op 13 april op het kantoor zelf was binnengekomen. Ik heb netjes verteld dat we voor 1 april de aangifte hadden ingediend, maar de medewerkster kon niets voor mij doen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Een ding is in ieder geval duidelijk voor ons: we laten het NOOIT meer doen door de belastingdienst!

An

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door An »

Even de tussenstand!

Ik heb nog niks, nada ontvangen. Zelfs geen bericht, na diverse telefoontjes en brief schrijven. Maar het komt vast goed!

Blijven :lol: An. :wink:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door SJZ »

En ondertussen loopt lekker de rente van 5% door!

An

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door An »

Nu beste mensen, de blauwe brief vanmorgen ontvangen, terwijl er gisteren na telefonisch kontakt, nog niks bekend was.

Het is nog niet op de bank, maar wat niet is, kan nog komen. Wel even € 57 rente extra erbij gekregen. Wordt het langer wachten toch nog beloond.

Nu, wat mij betreft, einde verhaal, maar zal blijven lezen hier!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door Ulbe »

De belastingdienst laat zelf ook wel steken vallen!,

Wij zijn onlangs verhuisd naar een andere woning, we hebben 2 kleine auto's,

Echter schertste mijn verbazing dat ik een blauwe brief in de bus kreeg van de belastingdienst, ik kon zien dat de brief teruggestuurd was van mijn oude adres, terug naar de belastingdienst,

daar heeft een medwerker het oude adres klungelig verwijderd en had het nieuwe adres er op geschreven,

Prima, maar de brief kwam bij mij veel te laat aan!, de vervaldatum was al verstreken bij aankomst van de brief!,

Ik de belastingdienst bellen, en info vragen over de rekening,

Het andwoord was: U moet zélf de rekeningen van de belastingdienst in de gaten houden!..., en wanneer u een rekening te laat denkt te krijgen zou ik contact op moeten nemen met de belastingdienst!, u kunt een waarschuwing verwachten in de bus, als u nog een keer binnen 2 jaar te laat betaald, krijgt u daar een sanctie over heen van € 22,-!,

Het gebeurd wel meer tijdens een verhuizing dat die rekening door de belastingdienst te laat wordt verstuurd naar het nieuwe adres!, vertelde de helpdesk medewerkster!, maar als u maar op tijd betaald is er niks aan de hand!...

Niet erg klantvriendelijk dus, terwijl de andere wagen keurig op tijd betaald was!,

Nu vraag ik je, de belastingdienst moet nog wel leren om met mensen om te gaan...

RSA
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:35

Re: belastingdienst te laat met betalen

Ongelezen bericht door RSA »

Ik heb netjes de aangifte electronisch opgestuurt ruim voor 1 april en zit nog steeds te wachten . Een half jaar wachten op een teruggave vind ik ronduit schandalig. Als het zo gaat met de terruggave maak ik me toch echt zorgen om hoe het straks met de zorgtoeslag gaat aflopen.

Gesloten