LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heel tevree met UPC.
Re: Heel tevree met UPC.
Hoi Agpo en Koffie, dezelfde personen die hun tijd verdoen met kwaadspreken over de voortreffelijke producten van UPC , de marktleider en verlener van uitstekende service.
Re: Heel tevree met UPC.
De producten kunnen best goed zijn, doch de organisatie er achter deugt van geen kanten.
Vandaar dat ik iedereen wil waarschuwen om vooral NIET met deze club in zee te gaan, en als ik ook maar 1 persoon kan behoeden voor deze criminele organisatie is dat al een zekere voldoening.
Je bent wel vlug terug zeg, nu snap ik ook de spookrekeningen, een maand duurt bij upc maar 3 of 4 dagen, geen wonder dat ze zoveel spookrekeningen de deur uit doen.
Vandaar dat ik iedereen wil waarschuwen om vooral NIET met deze club in zee te gaan, en als ik ook maar 1 persoon kan behoeden voor deze criminele organisatie is dat al een zekere voldoening.
Je bent wel vlug terug zeg, nu snap ik ook de spookrekeningen, een maand duurt bij upc maar 3 of 4 dagen, geen wonder dat ze zoveel spookrekeningen de deur uit doen.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 10 aug 2005 10:17
Re: Heel tevree met UPC.
Ik ben geen medewerker van UPC! en heb ook geen aandelen in dit bedrijf.
Maar:
Ik heb televisie, telefoon én internet via UPC/Chello/Priority
Televisie; werkt goed, heb (nog) geen digitale tv
Telefoon; heb dit ong. 3 jaar. Nooit problemen, ook bij verhuizing is alles perfect op de afgesproken dag gebeurd. De monteurs waren zeer flexibel. Ja, monteur's' . De 1e monteur dacht dat ie het niet op tijd kon redden en had alvast assistentie van een collega gevraagd. PERFECT.
Aangezien diegene die wij het meeste bellen ook met UPC bellen, hebben wij zeer lage telefoonkosten.
Internet; Perfect, heb nu 2x een nieuwe PC/laptop aangeschaft mét dus een ander modem, maar dit is nooit een probleem geweest. Het draait als een tierelier.
Helpdesk; goed bereikbaar en zeer vriendelijke en hulpvaardige agents.
(ik heb zelf ooit bij een callcenter als uitz.kracht gewerkt. Weet daardoor dat je deze mensen agents noemt, dit voor de wijsgeertjes onder jullie)
Ik woon id buurt van Arnhem/Zevenaar
oh heb toch wel iets; de gratis voicemail van UPC telefonie vind ik niet prettig werken. Kapt wel eens ingesproken berichten af.
Maar:
Ik heb televisie, telefoon én internet via UPC/Chello/Priority
Televisie; werkt goed, heb (nog) geen digitale tv
Telefoon; heb dit ong. 3 jaar. Nooit problemen, ook bij verhuizing is alles perfect op de afgesproken dag gebeurd. De monteurs waren zeer flexibel. Ja, monteur's' . De 1e monteur dacht dat ie het niet op tijd kon redden en had alvast assistentie van een collega gevraagd. PERFECT.
Aangezien diegene die wij het meeste bellen ook met UPC bellen, hebben wij zeer lage telefoonkosten.
Internet; Perfect, heb nu 2x een nieuwe PC/laptop aangeschaft mét dus een ander modem, maar dit is nooit een probleem geweest. Het draait als een tierelier.
Helpdesk; goed bereikbaar en zeer vriendelijke en hulpvaardige agents.
(ik heb zelf ooit bij een callcenter als uitz.kracht gewerkt. Weet daardoor dat je deze mensen agents noemt, dit voor de wijsgeertjes onder jullie)
Ik woon id buurt van Arnhem/Zevenaar
oh heb toch wel iets; de gratis voicemail van UPC telefonie vind ik niet prettig werken. Kapt wel eens ingesproken berichten af.
Re: Heel tevree met UPC.
Hallo jongens ,
Ik wil toch even kwijt dat ik alleen maar problemen heb ondervonden met UPC. Ik vraag toch alles op een vriendelijke manier aan de helpdeskmedewerkers. Niets, maar dan ook niets wat ze beloven maken ze waar. Ik zeg UPC op en vervolgens sluiten ze mijn ouders af, met het argument dat het een ongelukje was odat we dezelfde naam hebben. Sorry, hoor maar ten eerste lijkt het mij dat ze met klantnummers werken en anders zouden ze een initiaal wel moeten herkennen. Laat staan een anders adres. vervolgens gebeld en ze beloofde dat het binnen 48 uur wel geregeld zou zijn. Nou, een week later niets gehoord en wel door blijven factureren uiteraard. Ik heb het voor de lol even geteld. De afgelopen 2 maanden heb ik wel 15 keer gebeld en 13 van de 15 keer is mij iets toegezegd en is het vervolgens helemaal niet waargemaakt of men heeft het verkeerd gedaan. Volgens mij hebben ze best een goe dcomputersysteem, maar ik heb het gevoel dat het personeel er gewoonweg niet mee om kan gaan en dat ze langs elkaar heen werken.
Ik heb een klachtenbrief gestuurd van 2 paginas lang met alle bijlages als bewijs. Facturen, brieven ondertekend door de leidinggevende daar dat mijn abbonementen zijn opgezegd, vervolgens wordt mij doodleuk verteld aan de telefoon dat mijn abbonement in het systeem helemaal nog niet is opgezegd en vervolgens wordt die van mijn ouders wel afgesloten. Hele vreemde zaak.
Nee dit is echt de triestheid ten top hoor. En elke keer probeer ik aaridg te blijven. Maar als ik naar een leidinggevende vraag dan wordt mij medegedeeld dat die dit soort tel;efoontjes niet aannemen. Wie neemt daar dan in godsnaam de vernatwoordelijkheid voor dit soort problemen? want met de 120 medewerkers die daar volgens mij zitten en van mekaar nietweten wat ze aan het doen zijn kom ik niet echt verder.
E.
Ik wil toch even kwijt dat ik alleen maar problemen heb ondervonden met UPC. Ik vraag toch alles op een vriendelijke manier aan de helpdeskmedewerkers. Niets, maar dan ook niets wat ze beloven maken ze waar. Ik zeg UPC op en vervolgens sluiten ze mijn ouders af, met het argument dat het een ongelukje was odat we dezelfde naam hebben. Sorry, hoor maar ten eerste lijkt het mij dat ze met klantnummers werken en anders zouden ze een initiaal wel moeten herkennen. Laat staan een anders adres. vervolgens gebeld en ze beloofde dat het binnen 48 uur wel geregeld zou zijn. Nou, een week later niets gehoord en wel door blijven factureren uiteraard. Ik heb het voor de lol even geteld. De afgelopen 2 maanden heb ik wel 15 keer gebeld en 13 van de 15 keer is mij iets toegezegd en is het vervolgens helemaal niet waargemaakt of men heeft het verkeerd gedaan. Volgens mij hebben ze best een goe dcomputersysteem, maar ik heb het gevoel dat het personeel er gewoonweg niet mee om kan gaan en dat ze langs elkaar heen werken.
Ik heb een klachtenbrief gestuurd van 2 paginas lang met alle bijlages als bewijs. Facturen, brieven ondertekend door de leidinggevende daar dat mijn abbonementen zijn opgezegd, vervolgens wordt mij doodleuk verteld aan de telefoon dat mijn abbonement in het systeem helemaal nog niet is opgezegd en vervolgens wordt die van mijn ouders wel afgesloten. Hele vreemde zaak.
Nee dit is echt de triestheid ten top hoor. En elke keer probeer ik aaridg te blijven. Maar als ik naar een leidinggevende vraag dan wordt mij medegedeeld dat die dit soort tel;efoontjes niet aannemen. Wie neemt daar dan in godsnaam de vernatwoordelijkheid voor dit soort problemen? want met de 120 medewerkers die daar volgens mij zitten en van mekaar nietweten wat ze aan het doen zijn kom ik niet echt verder.
E.
Re: Heel tevree met UPC.
Met 2x nieuwe nieuwe computer ook 2x nieuw modem aangeschaft?Internet; Perfect, heb nu 2x een nieuwe PC/laptop aangeschaft mét dus een ander modem, maar dit is nooit een probleem geweest. Het draait als een tierelier.
En je gebruikt chello?
Weet je zeker dat je niet bij upc werkt?
Je weet al dat er een modem nodig is, das voor een baan bij upc op de helpdesk ruim voldoende.
Tja je kan eigelijk niet anders verwachten met het intelect wat bij upc aanwezig is, zoals al div keren door Har tentoongesteld is.Nee dit is echt de triestheid ten top hoor.
Re: Heel tevree met UPC.
Vanuit mijn vakantie verblijf in de omgeving van Nice:
AGRO schrijft::::::::::
Tja je kan eigelijk niet anders verwachten met het intelect wat bij upc aanwezig is, zoals al div keren door Har tentoongesteld is.
Agro verdoet zijn vrije tijd om met een kleinzielig verzuurd gemoed de mensen op stang te jagen en zijn frustratie ten opzichte van UPC te ventileren,
Oorzaak en Gevolg: AGPO is afgeslotenvan de UPC diensten en praat als een boer met kiespijn.
Ik neem maar een slokje franse wijn en geniet aan het strand van het mooie weer en de wireless techniek van UPC om via het buitenland op Internet in te loggen
AGRO schrijft::::::::::
Tja je kan eigelijk niet anders verwachten met het intelect wat bij upc aanwezig is, zoals al div keren door Har tentoongesteld is.
Agro verdoet zijn vrije tijd om met een kleinzielig verzuurd gemoed de mensen op stang te jagen en zijn frustratie ten opzichte van UPC te ventileren,
Oorzaak en Gevolg: AGPO is afgeslotenvan de UPC diensten en praat als een boer met kiespijn.
Ik neem maar een slokje franse wijn en geniet aan het strand van het mooie weer en de wireless techniek van UPC om via het buitenland op Internet in te loggen
Re: Heel tevree met UPC.
Zou je willen dat ik afgesloten ben, heb nog volop tv van upc helaas
Har je zwetsen is nog steeds hetzelfde.
Har je zwetsen is nog steeds hetzelfde.