LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Deef

Re: Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Ongelezen bericht door Deef »

Beste ricky,

Zoals je wellicht hebt kunnen lezen her en der, heeft KPN gesprekken met TiVo, zodat je wel degelijk direct en zonder al teveel problemen gewoon kunt opnemen. Dit gaat ook gelden voor Digitenne weet ik, die ook met een aparaat komt om op te nemen.

Dennis_N
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2005 11:35

Re: Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Ongelezen bericht door Dennis_N »

Ik wilde het ook proberen en heb bij de Primafoon een setje gehaald. De ontvangst was erg slecht, dus heb ik met de servicedesk gebeld. Daar werd mij verteld dat ik moest proberen om de antenne buiten te zetten en dan moest ik geen last van storingen hebben. Dat gold inderdaad voor een paar kanalen, maar er waren net zoveel kanalen waar de ontvangst slechter werd. Ik weer gebeld en toen werd er gezegd dat er een buitenantenne opgestuurd zou worden. Ik vroeg eerst nog hoe het zat met mijn garantietermijn, want die is 8 dagen en indien het niet naar wens was, wilde het hele zooitje weer terugbrengen. Het antwoord was dat zolang ik in de "molen" van de servicedesk zat, de terugbrengperiode automatisch verlengd werd. 4 dagen later kreeg ik de buitenantenne en ik heb hem gelijk geprobeerd. Het werd er totaal niet beter op, dus ik belde terug met de vraag hoe ik het kon terugsturen. Toen werd mij doodleuk verteld dat mijn 8 dagen verstreken waren en dat de medewerker niet had mogen zeggen dat die termijn verlengd werd. Ik kon zijn excuus krijgen, maar ik zit wel aan het contract voor een jaar vast. De enige oplossing is dat er nu een monteur komt die hetzelfde als mij constateerd en dan kan het contract wel beëindigd worden. Daar ga ik dan maar van uit. Maar het is toch van de zotte dat mij een toezegging gedaan wordt en dat je ze daar niet aan mag houden, of het nou wel of niet un fout is.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ook alhier heb ik digitale tv van kpn.
Terwijl ik niet eens binnen het ontvangst gebied val.
Wel een buiten antenne geplaatst,.
Ik geniet nu van uitstekend beeld en geluid.

Tim

Claimertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2005 11:09

Re: Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Ongelezen bericht door Claimertje »

Wij hebben enkele maanden KPN digitenne geprobeerd, en hiervoor 3 twintuners aangeschaft. Vanwege de vele storingen was het onmogelijk om op een normale wijze TV te kijken en/of programma's op te nemen.
Sommige zenders deden het pratisch helemaal niet. Een monteur van KPN heeft nog een keer de antenne eraf gehaald en een stuk coax kabel eraan gemaakt, maar dat hielp ook niets. Laaste reactie van KPN was dat er maar 1 x een monteur langs kan komen. Alternatief kon ik maximaal 1 buitenantenne krijgen, en zo het 'draadloze' systeem met draden en spiltters met de andere twintuners verbinden.
Al met al ben ik maar gestopt met KPN digitenne, en weer de vertrouwde UPC kabel laten activeren. Slechte service van KPN is nog dat ik de 3 bijna ongebruikte twintuners (á € 70,-- per stuk) niet terug mag sturen, ook niet tegen een gedeeltelijke vergoeding.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Moet ik nou KPN uitleggen hoe hun digitale televisie werkt?

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hoi claimertje

k wil ze graag van u overnemen .
Maar ik was zou ik ze houden
Digi tv staat nog in kinderschoenen ,
en ik heb gewoon geluk.
Ik denk dat het op zeer korte termijn perfekt zal zijn.



Tim

Gesloten