LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met deze site!!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Walter Roelants

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door Walter Roelants »

Afgelopen week iets bij Pixmania besteld. Betaald per creditcard en dit zou binnen 48 uur geleverd worden.
Na 48 uur nog steeds niets ontvangen. Ik heb telefonisch contact opgenomenen. Wordt mij medegedeeld dat de bestelling is geannuleerd! Reden: Security! Het door mij opgegeven telefoonnummer zou van een kapsalon zijn (ik heb geen kapsalon, maar al zou ik die hebben, zin die mensen gevaarlijk oid?).
Van die annulereing was ik absoluut niet op de hoogte gesteld.
Het advies was de bestelling te herplaatsen (eventueel elders). Na deze onthustende mededeling besloten om dan de bestelling (elders) te herplaatsen. Dat had ik gedacht. Pixmania is zo vriendelijke geweest om een bedrag van bijn 1500 euro toch af te schrijven waardoor de creditcardlimiet niet voldoende ruimte over laat om een andere bestelling te plaatsen.
Toen in armoede toch maar getracht een nieuwe bestelling bij Pixmania onder te brengen, maar ook dat lukte niet vanwege dezelfde reden.
Daarna Pixamania gesommeerd om de betaling onmiddellijk ongedaan te maken of de bestelling onmiddellijk uit te leveren, maar ook hierop helaas tot op heden nog geen reactie.
Dus mijn advies, bestel nooit iets bij Pixmania. Het zijn een stel oplichters.

Walter Roelants

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door Walter Roelants »

Het is aangekomen met een verontschuldiging voor de te late aflevering. Ik bestel de volgende keer gewoon weer bij hun.

Hans W.

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik zei toch al dat deze winkel een echte aanrader was!


Hans T

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door Hans T »

Ik ken Best-sellers, want ik heb er een stofzuiger en een homecinemaset gekocht van JVC.
De stofzuiger was drie jaar geleden, toen ging het nog een beetje op zijn janboerenfluitjes. Twee weken geleden een set van JVC gekocht. En dat gign perfect. Binnen een minuut een automatische bevestiging van de bestelling, en die middag kreeg ik al een mailtje en een SMSje !! dat ik vanaf dat moment de set kon komen ophalen. Goede routebeschrijving erbij. Pinnen nadat ik hem even gecontroleerd had. Helemaal top. Ik moet er wel een stukkie voor rijden, maar bij die shop weet ik in ieder geval dat het goed zit. Ik vind Best-sellers een betrouwbare shop. Succes verder, groeten Hans

pronk

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door pronk »

Ik wil heel graag een digitale camcorder kopen bij best-sellers, maar ik zie nergens staan wat erbij zit. het lijkt me logisch dat er een batterij en oplader bijzit, maar dat staat er niet bij. wel staan er starterspakketten van 100+euro waar een oplader en batterij inzit. kan iemand mij vertellen hoe dit zit?

Bedankt!

Walter Roelants

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door Walter Roelants »

Iemand heef hier een bericht onder mijn naam geplaatst dat de bestelling bij pixmania aangekomen zou zijn met verontschuldiging.
DIT IS ABSOLUUT NIET HET GEVAL!

Wil diegene die deze laffe daad gedaan heeft door dit bericht te plaatsen zich bekend maken?!

pronk

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door pronk »

laat me raden.... iemand van pixmania misschien? :P

kan iemand mijn vraag ook beantwoorden plz! :)

terence

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door terence »

best-sellers is zekers te vertrouwen, ken genoeg mensen die daar wat gekocht hebben en die er ook allemaal 100% tevreden mee zijn. Wij zelf hebben daar een tv gekocht (LCD, dus erg breekbaar :wink: ) en het kwam gewoon heel aan... En inderdaad, je krijgt ook afhaalkorting, maar dat is per product verschillend (van €5 tot €50).

@Dirk de Vries: hartstikke bedankt!! Ik wilde binnenkort daar een camera kopen :o , de Sony T3, het scheelt me zelfs met best-sellers bijna €100. Nogmaals bedankt :!:

terence

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door terence »

@ Pronk: hmm.. ik zou ze even bellen/mailtje sturen..
Anders moet je gewoon even naar Dixons toegaan oid
en dan vragen wat erbij die camera geleverd wordt..
Dus met andere woorden, haal gewoon bij de speciaalist
je informatie, je koopt gewoon het zelfde pakket.

ronaldw
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2005 21:42

Re: Wie heeft ervaring met deze site!!!

Ongelezen bericht door ronaldw »

kijk is op: www.tweakers.net/pricewatch
daar kun je ook de ervaringen etc. van de winkels zien. succes!

Gesloten