LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Ik wil graag reageren op het bericht van Lintje. Je hebt helemaal gelijk. Een maand of drie terug ben ik er ook zogenaamd ingetrapt. Ook ik heb op dit forum rondgesnuffeld en schrok me de ....! Meteen heb ik me bij radar aangemeld om mijn ongenoegen te spuien en mee te gaan in het negatieve beeld. Mijn vrouw zou de annulering van het geheel regelen. Dit is fout gegaan en we konden er niet meer vanaf (het is je vergeven schat!). Bang om nog slechter te worden behandeld als dat je al verwacht, wanneer je dit forum leest, heb ik geen bericht hier geplaatst.

We hebben de mei vakantie geboekt en waren op het slechtste voorbereid. We hebben in een gelegenheid gezeten, wat ik echt niet gewend ben. Echt alles erop en eraan. Mooi, groot, schoon leuk personeel en van alles te doen. in een woord Comfortabel. Het was echt een opluchting dit mee te maken.

Wel moet ik zeggen dat niet alles geheel zo was als de verkoper / adviseur ons heeft voorgespiegeld, maar op de elementaire gedeeltes wel.

Dus ik kruip nu ook uit m'n schulp en help TVS!! Ik hoop ook dat ze dit lezen en mijn volgende vakantie in Zuid-Afrika ook zo goed verzorgen.

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Excuus ik ben niet zo handig met de computer zoals u allen merkt. :D

An

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door An »

Werkelijk zielig en schandalig, dat je op deze wijze het forum gebruikt om reclame te maken voor dit cluppie.

Je zou inderdaad beter eens voor dat geld een computercursus kunnen gaan volgen.

girly
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:57

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door girly »

ik snap niet wat hier allemaal gebeurt... als niet weet wat het pakket inhoud... waarom dan zo negatief doen...
ik ben erachter gekomen dat veel mensen het verhaal verdraaien hierzo.. kom eerst het zelf ervaren voor dat je iets negatiefs hier zet.. beetje zielig...
ik werk er nu een tijdje en ik vind het een toppakket...
ik wens de mensen met ONS pakket een hele fijne goedkope vakantie toe

en de mensen ZONDER pakket..
ook een fijne vakantie maar ik weet zeker dat u tijdens het boeken van u vakantie wel aan ons denkt...
(geen appels met peren vergelijken he) 8)

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Graag wil ik reageren op mevrouw "An". Alhoewel ik de ondertoon snap en voel, wil ik je toch bedanken voor de tip wat betreft de computercursus. Want als ik snel even een berekeningentje maak ben ik met TVS, zoals het er nu uitziet (en niets in het leven is zeker), voordeliger uit met mooiere vakanties bij TVS.

Wat het mooie van deze tip is, dat ik een computercursus kan volgen van het geld wat ik bespaar op mijn vakanties.

En dan vang ik drie vliegen in een klap, en dat is meer dan gemiddeld (meestal twee): ten eerste ga ik goedkoop op vakantie; ten tweede ben ik handiger met de computer; ten derde blijkt als ik de handleiding lees van het TVS-pakket dat ik ook nog eens heel voordelig via het internet een leuke aanbieding kan boeken, of beneden kostprijs een cruise kan maken. Want zeg nou zelf.... waar kan je voor € 300,- een cruise all inclusief bestellen. Ik weet het antwoord, maar jij wil het niet weten.

En nu ga ik een conclusie trekken: Beste "An", zou het zo kunnen zijn, dat je zelf een reisbureau in de buurt van Schiphol hebt en door de slechte economie weinig omzet maakt en daarom een zondebok zoekt.
Want dat zou pas (als ik jou mag citeren): "Werkelijk zielig en schandalig (zijn), dat je op deze wijze het forum gebruikt".

Welterusten

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Marco Polo »

De verhalen van de diverse TVS-medewerkers (ardennen, girly, lintje etc.) worden steeds triester!

Har

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Har »

lang leve de vrije ondernemer,

ik trek liever zelf ten strijde :P

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Marco Polo? Wie is dat eigelijk?

Meneer Marco polo voor u het volgende bericht!!!!
Ik trek uw oprechtheid en kennis in twijfel alleen al door uw gekozen naam. Marco Polo klinkt spanend. Maar lees het onderstaande eens...

Wie was Marco Polo?
Marco Polo's reizen beginnen eigenlijk bij zijn vader en oom, Niccolo en Maffeo Polo. Niccolo en Maffeo Polo waren Italiaanse kooplieden uit Venetië.
Ze maakten een vijf jaar durende reis naar China. In die tijd gingen weinig mensen zo ver weg en gingen de vreemdste geruchten rond over wat er allemaal in Azië leefde.
In Karakoram ontmoetten de broers Keizer Kublai Khan. Kublai Khan was erg geïnteresseerd in de verhalen van Niccolo en Maffeo over Italië. De broers keerden terug naar Venetië en begonnen een nieuwe reis naar China in 1271.
De zeventienjarige Marco Polo, Niccolo's zoon, ging ook mee.

Tijdens de driejarige reis naar China kwamen ze Perzen, Turken, Mongolen en veel andere volken tegen. In totaal verbleef Marco Polo vijfentwintig jaar in Azië en al zijn avonturen en belevenissen werden opgeschreven in een boek "De beschrijving van de Wereld". Door dit boek, dat ons een hoop vertelt over de wereld in die tijd, is Marco Polo bekend geworden.

Toch betwijfelen wetenschappers of Marco Polo de reizen wel daadwerkelijk gemaakt heeft :oops: . Grote punten van twijfel zijn dat Marco Polo de Chinese Muur nergens noemt in zijn boek en dat er in de boekwerken van Kublai Khan niets over de Polo's geschreven staat.

Tot zover de geschiedenis en terug naar het heden: Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Meneer Marco Polo U bent zelf waarschijnlijk (net als de echte Marco Polo) een fantast :oops: en beschuldigd :evil: anderen om er waarschijnlijk zelf beter van te worden. Waarschijnlijk toch (net als mevrouw An) een reisbureau om de hoek van Schiphol wat niet meer zo goed loopt :( . Toch wens ik het beste met uw reisbureau :lol: en hoop ik dat u het haalt.... al zal ik niet bij u boeken want ik ga met TVS. Stukken goedkoper :idea: !!

An

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door An »

Wat in en in triest dat verhaal hierboven. Ga nog liever naar de Ardennen met de fiets, dan dat ik met dit clubje mee zou mogen. En verder wil ik hier niets meer aan toe voegen. Zonde van mijn tijd!

Was maar waar een reisburo op Schiphol! :lol: Dan zat ik hier niet! :P

Succes met je reisburootje waar voor niks de zon opkomt!

Har

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Har »

Van mij is dit de laatste reactie, ik heb mijn bonus punten inmiddels binnen van de reisburo,s, bedankt voor jullie support.

Ik ben 5 weken en route, vlieg met KLM uiteraard. :D :) :oops:

Boeken bij de reguliere reisburo,s blijkt het beste te zijn en nauwelijks duurder en garantie zonder overmacht bepalingen

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Mevrouw An, naar mijn mening snapt u d'r gewoon niks van.

Ik, anders dan u, heb geen reisbureau!!! Alhoewel met mijn lidmaatschap van ICE-nogwat kan ik zo eentje beginnen (cruises en verblijf over de wereld voor pak hem beet € 300 per week), dus wie maakt me los!!! Ik gooi er gewoon wat bovenop, een eurootje of 200 per boeking lijkt me schappelijk. Dan gaat inderdaad zoals u schrijft, (bijna) voor niks de zon op.

Maar ja deze mogelijkheid zal u ontschoten zijn want u bent vast niet bij hun op schiphol langs geweest of u hebt niet goed opgelet. Foei :( !

In iedergeval veel plezier met uw ritje naar de Ardennen (camperen zeker? :oops: ) en pas op voor zadelpijn :wink: .

lekker weg!
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2005 00:20

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door lekker weg! »

Tja, pas lid geworden van TVS en wel n beetje bezorgd over al die negatieve berichten op internet. Wel, ik zou niet meteen op vakantie gaan, maar door omstandigheden plotseling een paar weken de tijd. Vrijdag ff gebeld met Club La Costa, tenerife, en gevraagd wat de mogelijkehden waren. kan dus meteen volgende week terecht. zeer vriendelijke dame (Patricia) aan de telefoon, in perfect Nederlands, meteen geboekt dus. Werd na 2 uur nog even gebeld om te checken of alles duidelijk afgesproken was, en kreeg de volgende dag een e-mailtje met de bevestiging.

Club la Costa at paradise .. . . . ziet er in de publicaties uit of het zn naam eer aan doet. Ik hou jullie op de hoogte

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Marco Polo »

In de Consumentengids van juli 2005 staat een artikel over de praktijken die TVS hanteert met betrekking tot het afsluiten van overeenkomsten.
De gebruikte methodes van TVS zien er weinig verheffend uit!!!
Een gewaarschuwd mens .........!

lekker weg!
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2005 00:20

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door lekker weg! »

Zo. Lekker weg! is weer terug, helaas. n weekje is wel kort.
Het resort op tenerife was verreweg het beste wat ik ooit heb gezien. Mooie appartementen, werd schoongemaakt tot vervelens toe (3 maal in een week en handoeken/linnegoed). Natuurlijk hebben ze geprobeerd een time share te verkopen, maar je kunt natuurlijk net als ik, NEE zeggen. heerlijke week gehad, en nog 6 te gaan. In verhouding tot wat je betaalt voor een willekeurige accomodatie in spanje of ander middelandse zee land, TOP kwaliteit. Ben 2 jaar terug in Blanes geweest, daar betaal je 120 euro voor een konijnehok waar alles vies en kapot is, 4e verdieping zonder lift. TIP, als je kritisch bent en nee durft te zeggen tegen de time share verkoper, is het een prima deal.

An

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door An »

Nou, nou, nou, zeg, wat een feest!

Wij waren pas nog naar Zuid-Spanje geweest, ( lastminute ) voor € 259 in een 3* accomodatie met zwembad en aan zee en raad eens? 2 Maal per week schoon beddegoed en iedere dag schone handoeken en schoonmaak en dat bevalt ONS zeer goed! :P

Maar ik wens u alsnog heel veel vakantie plezier, maar ik denk wel dat wij stukken voordeliger uit zijn en nergens aan vast zitten. Is ook wel een fijn gevoel!
:wink: An

w bonarius
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2005 14:54

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door w bonarius »

iN SEPT. 2004 HEBBEN WE EEN CONTRACT GETEKEND BIJ DE VAC. ST. NA EEN PAAR WEKEN HOORDEN WE NOG STEEDS NIETS NA EEN MAAND WERD ER CONTACT MET ONS OPENOMEN DOOR EEN FINANCIEL ADVISEUR HET CONTRACT BLEEK NIET TE KLOPPEN OF WE EVEN EEN NIEUW CONTRACT KONDEN TEKENEN.
MAAR INMIDDELS VERTROUWDEN WE HET NIET MEER EN WILDEN WE ONZE AANBETALING TERUG( 500 EURO) TELEFONISCH KONDEN WE ZE NIET MEER BEREIKEN EN NA DIVERSE AANGETEKENDE BRIEVEN DAT WE ONS GELD TERUG WILDEN HEBBEN WE NOG STEEDS GEEN REACTIE GEKREGEN DIT IS INMIDDELS AL BIJNA EEN JAAR GELEDEN .
mISSCHIEN IS ER IEMAND MET DEZELFDE ERVARING EN WEET HIJ OF ZIJ WAAR IK MOET ZIJN OM TOCH NOG ME GELD TERUG TE KRIJGEN :evil:

PatriciaKorf
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jul 2005 22:34

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door PatriciaKorf »

Wij hebben in november 2003 een contract getekend bij de Vacation Store. Door omstandigheden zijn wij nu pas in staat om een vakantie bij hen te boeken. :( Een aantal weken geleden werden we gebeld door Club La Costa uit Mijas-Costa. Of we hier onze gratis week door wilden brengen. Dit wilden we en hebben gereserveerd voor de 1e week van september, maar wij wilden graag nog een week langer blijven. De mevrouw aan de telefoon zei dat er nog wel plaats was maar dat zij dat niet kon regelen. We moesten even bellen met TVS. Ik heb direct dezelfde avond een e-mail gestuurd met de vraag of we in hetzelfde resort of in een ander resort aan de Costa del Sol konden verblijven. De volgende dag kregen we een e-mail met het antwoord dat het niet mogelijk is. Dezelfde dag een brief naar hun toegestuurd, helaas, geen antwoord gehad :evil: . Afgelopen maandag een e-mail gestuurd met de vraag of ze voor woensdag contact met ons op willen nemen. En natuurlijk, weer niets gehoord :evil: We voelen ons in de maling genomen door de TVS. Je krijgt het gevoel, het geld is binnen zoek het maar uit. We gaan nu proberen om contact met hen op te nemen en de vakantie te verzetten naar een latere periode. :roll: Wordt vervolgd!!

AT
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 okt 2003 17:03

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door AT »

lees vanaf pag 1 dan weet je genoeg. Ik zou maar gerechtelijke stappen ondernemen. lees vooral de verhalen van strijdbaar.

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Wegens te grote aantallen verzoeken om hulp stop ik met het adviseren van mensen. Het is te gek dat TVS per maand honderden mensen kan duperen en dat dit kennelijk steeds alleen per individuele rechtszaak kan worden bestreden. Kijk op www.rechtspraak.nl en zoek onder LJN nummer AT0444. Hier vindt u de laatste uitspraak van de rectbank Haarlem tegen TVS. Mensen kregen hun geld terug, ook mensen die al op vakantie waren geweest. Wilt u ook uw geld terug, ga dan naar de Consumentenbond (ook als u geen lid bent, vraag naar Mr. Koos Peters), uw rechtsbijstandsverzekering, een Bureau voor Rechtshulp of een advocaat.
Geef meteen het betreffende LJN nummer door (AT0444) dan kan uw hulpverlener dit meteeen opzoeken. Ik wens iedereen veel succes!

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »


Gesloten