LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
hlousberg
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jul 2005 18:02

Re: computer

Ongelezen bericht door hlousberg »

hoi maulin antwoordt op je vraag het probleem is nog altijd niet opgelost maar ik wou jullie toch al bedanken voor de suggesties

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: computer

Ongelezen bericht door Chris »

Kijk even op welk ide kanaal ze zijn aangesloten, zit de dvd/cdrom op de zelfde ide kabel als de harddisk.
Kijk dan even of de jumper settings van je hardidks en dvd/cdrom niet de zelfde stand staan 2 masters op 1 ide kanaal gaat niet werken.
Standaard jumper setting bvb ide1 master (Harddisk), second slave.
En idem voor ide2, 1 op master en 1 op slave.

yasinhm
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jul 2005 16:32

Re: computer

Ongelezen bericht door yasinhm »

Als dat het probleem is geeft de BIOS al een foutmelding voor hij is opgestart.

gsm-it
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2004 20:47

Re: computer

Ongelezen bericht door gsm-it »

Open Deze Computer.
Klik dan eens met de rechter muisknop op de betreffende drive.
Klik daarna op Uitwerpen.

Als dit wel werkt (la gaat open) dan functioneert alleen het knopje op de speler niet.

ben.hagens
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2005 18:31

Re: computer

Ongelezen bericht door ben.hagens »

bedankt voor je reactie maar het probleem is juist dat ik de tomtom en de pda uitsluitenmd weer aan de praat krijg als ik een hard reset uitvoer en deze inmidels al ongeveer 240 keer uitheb moeten voeren om uit de problemen te komen heb ik tomtom 5 aangeschaft en geinstaleerd echter nu weigert de gps antenne herkend te worden hoop op de site die je aanraade hier een antwoord op te krijgen naaar toshiba opsturen heeft geen zin meer alvast dank voor je suggestie

winnipeg
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jul 2005 14:14

Re: computer

Ongelezen bericht door winnipeg »


Gesloten