| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kuipers Keukens Twist
Re: Kuipers Keukens Twist
Het alom bekende verhaal met de firma Kuipers.
Je kunt daar inderdaad beter geen keuken te kopen, want dit loopt meestal op een teleurstelling uit.
De eerste jaren waren wij ook erg tevreden over de firma tot er een probleem onstond. Toen gaven ze niet meer thuis.
Het is echt schandalig zoals onze weledele heer Kuipers en niet te vergeten de "zeer vriendelijke" Robert met hun klanten omgaan.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop voor jullie dat alles heel snel in orde komt.
Je kunt daar inderdaad beter geen keuken te kopen, want dit loopt meestal op een teleurstelling uit.
De eerste jaren waren wij ook erg tevreden over de firma tot er een probleem onstond. Toen gaven ze niet meer thuis.
Het is echt schandalig zoals onze weledele heer Kuipers en niet te vergeten de "zeer vriendelijke" Robert met hun klanten omgaan.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop voor jullie dat alles heel snel in orde komt.
Meneer Kuipers heeft gisteren uit zichzelf gebeld
(nadat wij zijn mailbox en antwoordapparaat hebben volgepraat met het verzoek ons te bellen en de dreiging dat we stappen zouden ondernemen)
Hij heeft beloofd vandaag de keuken af te komen maken. Nu maar duimen dat er iemand op komt dagen, morgen is de verhuizing al.
Wordt vervolgd!
(nadat wij zijn mailbox en antwoordapparaat hebben volgepraat met het verzoek ons te bellen en de dreiging dat we stappen zouden ondernemen)
Hij heeft beloofd vandaag de keuken af te komen maken. Nu maar duimen dat er iemand op komt dagen, morgen is de verhuizing al.
Wordt vervolgd!
Geen verhuizing dus.... Met dezelfde smoes niet op komen dagen. Ze willen wel een tegemoetkoming doen in de extra kosten die we nu zullen hebben
Nu maar weer een week wachten en hopen dat er iemand gaat komen. Meneer Kuipers had zelfs niet het lef zelf te bellen, hij liet een vrouw bellen die we nog nooit eerder hadden gesproken en dus ook niets kon zeggen wanneer men wel komt.
Nu maar weer een week wachten en hopen dat er iemand gaat komen. Meneer Kuipers had zelfs niet het lef zelf te bellen, hij liet een vrouw bellen die we nog nooit eerder hadden gesproken en dus ook niets kon zeggen wanneer men wel komt.
Hoe is het mogelijk!!!
Klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel.
Als ze zo doorgaan houden ze geen klanten over.
(en dat is voor de klanten misschien wel beter)
Klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vaandel.
Als ze zo doorgaan houden ze geen klanten over.
(en dat is voor de klanten misschien wel beter)
inderdaad niet gebeld en niets na gekomen, zelfs het bedrijf waar hij de keukens besteld in putten spreek er schanden van. die is bij ons geweest om alles af te maken en te bestellen, het heeft ons dik geld gekost, er stonden zelfs keuken van week 17 die nu eindelijk opgehaald werden.
De rekening komt nog en alles ingeschakeld
De rekening komt nog en alles ingeschakeld
Dat klnkt niet zo hoopgevend aben.. Wij zouden vandaag ons blad krijgen, maar ik ben bang dat hij wel weer eens niet op kan komen dagen...
Ook wij wachten nog op onze apparatuur.... Het ziet er naar uit dat wij onze verhuizing voor de derde keer kunnen afblazen.
Ook wij wachten nog op onze apparatuur.... Het ziet er naar uit dat wij onze verhuizing voor de derde keer kunnen afblazen.
Inderdaad, niemand gezien. En ook weer niemand bereikbaar....
Nog 1 dagje duimen en hopen en dan kunnen we de verhuizing weer aflasten. Iemand een tip om hem toch te laten komen??
Nog 1 dagje duimen en hopen en dan kunnen we de verhuizing weer aflasten. Iemand een tip om hem toch te laten komen??
Vergeet heet maar , die komen niet meer opdagen, bij ons ook niet meer.
Suxxes
Suxxes
Aben wat een onzin. Onze keukens zijn goed en goedkoop, maar niet
gratis en mijn medewerkers werken niet voor een euro/uur.
gratis en mijn medewerkers werken niet voor een euro/uur.
wat meer met de zaak bezig zijn en wat minder internetten Rolku, misschien krijg je dan weer tevreden klanten.
Nee Rolku, wie je ook mag wezen , je medewerkers werken helemaal NIET, en inderdaad je keuken zijn goedkoop als ze afgemaakt worden en niet half,
Nog nooit zo iets mee gemaakt, en gelukkig gebeurt dit ook niet meer.
Inderdaad Dani, hij moet meer met zijn werk bezig zijn en niet achter het internet.
Nog nooit zo iets mee gemaakt, en gelukkig gebeurt dit ook niet meer.
Inderdaad Dani, hij moet meer met zijn werk bezig zijn en niet achter het internet.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
en dan nog wat, de keuken is eerst 2 dagen later geleverd, geen probleem maar waar het om draaid is de afspraken dus beter lezen en iets zeggen voordat je reageerd pffffffffff.
een keuken hoeft niet in 6 weken geplaats te worden als die geplaats wordt.
Dus zoek het uit.
een keuken hoeft niet in 6 weken geplaats te worden als die geplaats wordt.
Dus zoek het uit.
-
Scara
Na lange tijd twijfels te hebben gehad over het waarheid gehalte van deze topic, waar een bedrijf zeer eenzijdig de grond in wordt geboord, ben ik zo vrij geweest eens contact te zoeken met het lijdend voorwerp van deze topic.
Waarom ? Tja,, ik zit zelf in de aftersales en ik kon mij niet voorstellen dat een keukenzaak het zover laat komen zoals beschreven in bovenstaande postings.
Zoals zo vaak ligt ook hier de waarheid in het midden.
Relaas van de keukenleverancier : Keuken wordt gebracht op de afgesproken datum, maar com.Aben had geen geld ( zoals afgesproken was ) tevens was de vloer niet klaar. De monteur heeft toen besloten om rechtsomkeer te maken. Afspraak gemaakt om 3 dagen later met de montage te beginnen. Wederom was de vloer niet gereed, maar op die maandag toch begonnen met montage.
Op een woensdag zou de monteur dan de keuken afmonteren, met het granieten blad, dat ook die dag geleverd zou worden.
Woensdag , vloer nog niet klaar, donderdagavond heeft de monteur dan eindelijk de keuken verder kunnen monteren, maar helaas voor hem, hij werd niet betaald. Afspraak was dat de monteur zaterdag terug zou komen, maar omdat de monteur er van uitging dat er nog geen geld betaald ging worden, had hij hier geen zin meer in.
Toen ging com.Aben op vakantie.
Vondt later ook dat hij de koelkast niet meer wilde, daar hij de koelkast elders 35 euro goedkoper had gezien.
Dat er nu een zeer verstoorde relatie is gecreeerd lijkt mij logisch.
Als de klant helemaal het recht aan zijn zijde had gehad, was een gang naar de rechter ook aan te raden zijn geweest.
Maar in mijn optiek hebben beide kanten er toe bijgedragen dat er een niet meer te overbruggen geschil is ontstaan.
Ik ben zelf nog wel benieuwd naar de financiele afwikkeling.
Dusssss, dit wilde ik even kwijt, als ik lieg, dan lieg ik in commissie.
Op deze posting van mij hoeft verder niet gereageerd te worden richting mijn persoon, heb geen banden met Twist, ik wilde alleen mijn eigen nieuwsgierigheid bevredigen en een eenzijdige topic ontwrichten.
Waarom ? Tja,, ik zit zelf in de aftersales en ik kon mij niet voorstellen dat een keukenzaak het zover laat komen zoals beschreven in bovenstaande postings.
Zoals zo vaak ligt ook hier de waarheid in het midden.
Relaas van de keukenleverancier : Keuken wordt gebracht op de afgesproken datum, maar com.Aben had geen geld ( zoals afgesproken was ) tevens was de vloer niet klaar. De monteur heeft toen besloten om rechtsomkeer te maken. Afspraak gemaakt om 3 dagen later met de montage te beginnen. Wederom was de vloer niet gereed, maar op die maandag toch begonnen met montage.
Op een woensdag zou de monteur dan de keuken afmonteren, met het granieten blad, dat ook die dag geleverd zou worden.
Woensdag , vloer nog niet klaar, donderdagavond heeft de monteur dan eindelijk de keuken verder kunnen monteren, maar helaas voor hem, hij werd niet betaald. Afspraak was dat de monteur zaterdag terug zou komen, maar omdat de monteur er van uitging dat er nog geen geld betaald ging worden, had hij hier geen zin meer in.
Toen ging com.Aben op vakantie.
Vondt later ook dat hij de koelkast niet meer wilde, daar hij de koelkast elders 35 euro goedkoper had gezien.
Dat er nu een zeer verstoorde relatie is gecreeerd lijkt mij logisch.
Als de klant helemaal het recht aan zijn zijde had gehad, was een gang naar de rechter ook aan te raden zijn geweest.
Maar in mijn optiek hebben beide kanten er toe bijgedragen dat er een niet meer te overbruggen geschil is ontstaan.
Ik ben zelf nog wel benieuwd naar de financiele afwikkeling.
Dusssss, dit wilde ik even kwijt, als ik lieg, dan lieg ik in commissie.
Op deze posting van mij hoeft verder niet gereageerd te worden richting mijn persoon, heb geen banden met Twist, ik wilde alleen mijn eigen nieuwsgierigheid bevredigen en een eenzijdige topic ontwrichten.
Hier is de vrouw van com Aben. Wat weet jij er nou allemaal van. Trouwens wie geeft jou het recht om bij de keukenleverancier info in te winnen. Het gaat je niets aan. Als mijn man liegt, lieg ik ook. Als die keukenleverancier een goede zakenman is die zijn afspraken nakomt dan waren er geen problemen geweest. En hoe kom je er bij dat wij het geld niet hadden. Geloof wat je wil als ik maar weet hoe het zit.
Trouwens er zijn hier genoeg mensen geweest die getuige zijn geweest van het afhandelen van de keuken. Alles wat jij schrijft is één grote leugen.
Trouwens er zijn hier genoeg mensen geweest die getuige zijn geweest van het afhandelen van de keuken. Alles wat jij schrijft is één grote leugen.
Ik kan nu alleen even voor mijzelf schrijven, maar ik kan mij de reactie van Aben wel heel geod voorstellen.
Wij zijn nu ook al een aantal weken bezig onze keuken compleet te krijgen en het wil maar niet lukken. De eerste tijd neem je het voor lief omdat de prijs er ook naar was, maar op een gegeven moment wordt dat heel moeilijk, vooral als je twee keer een geplande verhuizing moet afzeggen en een maand extra huur moet gaan betalen.
Wat ik nog het ergste van de firma Wikumat vind is dat men niet eerlijk is/lijkt te zijn. Wij krijgen van meneer Kuipers hele andere oorzaken voor vertragingen dan van zijn monteurs. Bij ons was het verhaal dat ons blad was geknapt, maar de monteur vertelde dat het gewoon een kwestie van verkeerd plannen was geweest.
Dus voor ons zijn de vage verhalen en de schuld op leveranciers gooien en het niet bereikbaar zijn voor vragen of overleg onacceptabel. Dat geeft een hoop extra emotie, wat inderdaag kan leiden tot extreme en misschien overdreven reacties van klanten.
Rolku is volgens mij meneer Kuipers himself, dus meneer Kuipers; misschien kan ik u via deze weg nogmaals vragen de keuken af te maken zodat wij verder kunnen en u ook en in ieder geval ons te laten weten wat u van plan bent, want u bent al weer een aantal dagen onbereikbaar voor ons.
Wij zijn nu ook al een aantal weken bezig onze keuken compleet te krijgen en het wil maar niet lukken. De eerste tijd neem je het voor lief omdat de prijs er ook naar was, maar op een gegeven moment wordt dat heel moeilijk, vooral als je twee keer een geplande verhuizing moet afzeggen en een maand extra huur moet gaan betalen.
Wat ik nog het ergste van de firma Wikumat vind is dat men niet eerlijk is/lijkt te zijn. Wij krijgen van meneer Kuipers hele andere oorzaken voor vertragingen dan van zijn monteurs. Bij ons was het verhaal dat ons blad was geknapt, maar de monteur vertelde dat het gewoon een kwestie van verkeerd plannen was geweest.
Dus voor ons zijn de vage verhalen en de schuld op leveranciers gooien en het niet bereikbaar zijn voor vragen of overleg onacceptabel. Dat geeft een hoop extra emotie, wat inderdaag kan leiden tot extreme en misschien overdreven reacties van klanten.
Rolku is volgens mij meneer Kuipers himself, dus meneer Kuipers; misschien kan ik u via deze weg nogmaals vragen de keuken af te maken zodat wij verder kunnen en u ook en in ieder geval ons te laten weten wat u van plan bent, want u bent al weer een aantal dagen onbereikbaar voor ons.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas niet gelukt... Pas gisteren hebben we iemand kunnen bereiken, er is een telefoniste aangesteld. Wel een verbetering voor de bereikbaarheid op dit moment. Verder is het dus weer afwachten. Er is beloofd dat de overige apparatuur deze week wordt geleverd met de post, van de rest weten we nog niets. Het is allemaal wel erg frustrerend. We hopen maar dat het ooit nog goed komt.
Hallo hier jeannette weer.Ik heb net ook wat gezet op de andrere kant waar de firma kuipers als wikumat onder vermeld staat.Wij zijn nu een jaar verder en nog steeds is de keuken niet klaar.Wij zijn steeds onze afspraken die we met dhr.kuipers hebben gemaakt nagekomen.Maar het gaat hun helemaal niet om een goed produkt neer te zetten maar om zo snel mogelijk aan het geld te komen.Zodra je aanbetaald hebt komen ze niet meer.Trouwens alle gunstige berichten die op dit forum gezet worden zijn van die robert de knecht van dhr.kuipers.Of hij zich nu pfffft of turbo holland of welke naam hij ook gebruikt.Maar deze firma krijgt zijn verdiende loon toch wel een keer???Laten we ons verenigen!!!!.MVRGR Jeannette.
Ook wij zijn al een jaar bezig om onze klachten verholpen te krijgen door Wikumat/Kuipers.
Jeanette, misschien moet je nog eens proberen contact te krijgen met de heer Kuipers, want zijn knechtje Robert is namelijk ontslagen!!!
Wij hebben drie week geleden een brief van dhr Kuipers gehad dat ze onze kastdeurtjes alsnog geheel kosteloos zullen vervangen. Wij hebben de deurtjes naar hen toe gebracht en wachten nu op een telefoontje dat wij ze weer kunnen ophalen.
Misschien gaat de klachtenafhandeling beter nu we verlost zijn van die Robert.
Zodra wij onze kastdeuren terug hebben zal ik hier vermelden hoe alles verlopen is.
Jeanette, misschien moet je nog eens proberen contact te krijgen met de heer Kuipers, want zijn knechtje Robert is namelijk ontslagen!!!
Wij hebben drie week geleden een brief van dhr Kuipers gehad dat ze onze kastdeurtjes alsnog geheel kosteloos zullen vervangen. Wij hebben de deurtjes naar hen toe gebracht en wachten nu op een telefoontje dat wij ze weer kunnen ophalen.
Misschien gaat de klachtenafhandeling beter nu we verlost zijn van die Robert.
Zodra wij onze kastdeuren terug hebben zal ik hier vermelden hoe alles verlopen is.