LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Wie van eegalease heeft niet kunnen stemmen?

Ik heb ook niet kunnen stemmen.
22
42%
Ik heb NEE gestemd.
24
45%
Ik heb JA gestemd.
7
13%
 
Totaal aantal stemmen: 53

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

ach idaho, samen met pieter en nog wat van dat gespuis hebben jullie dit forum aardig om zeep weten te helpen en daarbij dexia aardig in de kaart gespeelt of ten minste een handje geholpen.
Door zo'n enorme plaat kan niemand heen komen, geluk verder!

En doe niet zo bagataliserend
Pardon Ad? Nog maar een quote dan......
ad snoeren


Geplaatst op 06 Jul 2005 23:34 door ad snoeren


--------------------------------------------------------------------------------

Ik word hier zo moe van al die arrogantie van ik weet het.

Blijf jij maar moe Ad en luister vooral goed naar je eigen stem en vooral niet naar die van anderen, want je zou eens in slaap vallen.
Zelfs een spiegel is te veel voor je, tja wat moet iemand dan nog.

Het ga jullie goed boys en hou de moed er in zou ik zeggen, maar dat zal ongetwijfeld lukken als jullie maar goed naar elkaar blijven luisteren!

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door rachil »

IDAHO ik zit nu weer één weekje alle berichten te lezen op diverse forums,je moet eens voor de aardigheid kijken hoeveel maal je berichten geplaatst hebt,dat is werkelijk ongelooflijk.

Voormij ben je een ongelooflijke GALBAK.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het lijkt wel of jou humeur pet elke dag weer anders staat Idaho.
Ik kijk inderdaad nauwelijks in spiegels en neem mijn eigen stem dagelijks op, zodat ik er steeds opnieuw naar kan luisteren, Anderen vinden het overigens vaak een prettig geluid, en beweren zelfs dat ze ervan genieten. 8)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

Ik kijk inderdaad nauwelijks in spiegels en neem mijn eigen stem dagelijks op, zodat ik er steeds opnieuw naar kan luisteren, Anderen vinden het overigens vaak een prettig geluid, en beweren zelfs dat ze ervan genieten
Wat een ongelooflijke zelfingenomenheid van adje snoeren. Jullie blijven maar gefrustreerd met oogkleppen rondlopen. Wat gebeurt er als jullie, adje, ibebd en zelfs rachil, weer een tegenslag moeten incasseren. IEDEREEN behalve jullie heeft schuld aan jullie misere, dat blijkt wel overduidelijk :!:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wat een ongelooflijke zelfingenomenheid van adje snoeren.
Ik kan het ook niet helpen JH dat ik altijd goed heb kunnen zingen,
en dat ik met muziek in mijn levensonderhoud kan voorzien, is iets waar nogal wat mensen jaloers op zijn.
Dat kan ik ook niet helpen.
En zelfingenomenheid, ach wie heeft er geen last van als hij of zij succes heeft. Ook daar word ik dagelijks mee geconfronteerd.
Helaas JH, ik ben nogal een bevoorrecht mens, en tamelijk bekend bij de naast hun schoenen lopende BNers.
Wat een ******* ben ik toch hé!! :wink:

normaal
Berichten: 66
Lid geworden op: 27 aug 2005 19:08

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door normaal »

Geplaatst op 11 Sep 2005 14:52 door HvdB


--------------------------------------------------------------------------------

In de topic "Legio Lease" dachten ze ook dat er gratis geld weggegeven werd. :lol:
Geplaatst op 12 Sep 2005 21:38 door normaal


--------------------------------------------------------------------------------

Maar beste HvdB heb je dan ook nog een toekomst perspectief ? Volgens mij val jij in de hoogste klasse van de WW met een gemiddeld jaarinkomen van zo'n € 80.000 netto.

Geef het nou maar toe jij bent keuringsarts geweest bij het UWV.

Naar boven


HvdB


Geplaatst op 12 Sep 2005 21:41 door HvdB


--------------------------------------------------------------------------------

Ok .....je hebt me door....ik zit thuis met een wachtgeldregeling van 3 jaar
Kijk dit is nu een slim persoon :lol:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door HvdB »

35 hele stemmen in deze poll.
Dit betekent dus dat er een overweldigende opkomst is geweest en de motie is aangenomen.

janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Sedert geruime tijd heb ik namens mijn (oudere vrienden) ben zelf 60-plusser) geen reactie meer gegeven,dan wel nog een teken van leven gegeven.
Dat heeft natuurlijk alles te maken: enerzijds met het feit dat er weinig te melden valt,gelet op het almaar uitblijven danwel vooruitschuiven van uitspraken door de rechtbanken en anderzijds door de media stilte rond het hele Dexia gebeuren.
Daarnaast is natuurlijk Piet met zijn PAL-Team geweldig actief en een positieve steun voor ons allen,die helaas het geduld moeten opbrengen om de Rechtsgang (zoals die nu verloopt) helaas moeten afwachten.Er zijn altijd mensen op de side van de Tros die voor goedwillende mensen hun vertrouwen in een rechtvaardige afloop proberen te kraken en af te breken.Het is niet anders!
Van onze vrienden (allen eegaleasers) heeft niemand na het Duisenberg accoord een brief gehad ( ook de partner niet) om voor of tegen te stemmen.Volgens hun advocaten is dat ook niet relevant.
Het wachten is nu op de uitspraak in Amsterdam,die tegen medio december op de rol staat.
Wij wensen alle lotgenoten (eegaleasers en leasers) heel veel geduld en sterkte en houdt contact met het PAL-Team via hun betrouwbare side.

normaal
Berichten: 66
Lid geworden op: 27 aug 2005 19:08

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door normaal »

Gaat de fietstocht van zondag nog door ?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

en houdt contact met het PAL-Team via hun betrouwbare side.
Het zijn toch geen voetbalhooligans op de betrouwbare PAL side 8)
Even de nederlandse taal bijspijkeren jansendelimpens ink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

IDAHO ik zit nu weer één weekje alle berichten te lezen op diverse forums,je moet eens voor de aardigheid kijken hoeveel maal je berichten geplaatst hebt,dat is werkelijk ongelooflijk.
Ik weet niet waar jij allemaal komt Rachil en waarom je al die sites langs gaat, maar ik post alleen op deze site, dus ik weet niet goed waar je op doelt, dat je mij verder een galbak noemt.....dat is jouw niveau, wees er happy mee zou ik zeggen.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

JH, de troll die wel de splinter in andermans oog ziet maar niet de balk bij hemzelf! "Nederlandse" wordt met een hoofletter geschreven, JH. Nog even doorleren op je Nederlands voor je anderen de les gaat lezen, knuppel.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

hee impie ouwe hooligan :wink: , voel je je aangesproken met de betrouwbare side

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Nee hoor, JH. Iedereen weet wel dat de site van PAL betrouwbaar is en
- bijzonder plezierig - helemaal vrij van trollen en opnaaiers zoals jij. Bij www.platformaandelenlease.nl is moderatie tenminste geen loos woord!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

ik heb mij anders wel aangemeld :wink:
Waarom kom je eigenlijk nog hier notenkraker als de site van PAL zo trolvrij is en betrouwbaar voor jullie. :wink:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Zelfs jij bent welkom bij www.platformaandelenlease.nl , JH. Zolang jij je daar netjes gedraagt en de boel niet opnaait, ben je welkom. Zodra je echter bij PAL dezelfde streken gaat vertonen als in dit forum, wordt je ogenblikkelijk door de moderatoren "in je nekvel gepakt en buitengesmeten". :idea:

Waarom ik toch ook in dit forum blijf komen, JH? Om nieuwelingen attent te maken op www.platformaandelenlease.nl en om hier te blijven waarschuwen tegen opnaaiers, raddraaiers en trollen van Dexia. Daarom.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door HvdB »

Vraagje aan Notenkraker.

Aan wie denk jij altijd aan als je eenzaam en verlaten bent?
Laatst gewijzigd door HvdB op 13 sep 2005 02:39, 2 keer totaal gewijzigd.

vaderjacob
Berichten: 83
Lid geworden op: 10 aug 2005 16:49

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door vaderjacob »

En de lafste troll is Jan_Jan :shock:

gerritsmit
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:08

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door gerritsmit »

Is dat zo Notenkraker? Laat jij je verleiden door zulke opmerkingen?

Groetjes,

Gerrit&Marion

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Gerritsmit, zoals je aan de datum/tijd van het laatste bericht van die opnaaier HvdB kunt zien heeft hij de eerdere inhoud van zijn posting aangepast aan mijn bericht van 13 september 01:17 uur. Daardoor lijkt het of ik antwoord geef op zijn vraag. Dit is een bekende "strategie" die door HvdB veelvuldig wordt toegepast en veel zegt over het karakter van deze figuur en het waarheidsgehalte van zijn kreten.

Daar schiet me opeens weer te binnen dat ook uzelf, gerritsmit niet wars schijnt te zijn van het plaatsen van smerige teksten. Of bent u uw bijdrage "glijmiddel" in het forum van PAL al weer vergeten? Gelukkig heeft www.platformaandelenlease.nl wèl een wakkere moderator!

Gesloten