Dat is giga jammer. Maar voor mij reden genoeg om zwaai, zwaai te zeggen.Waarschijnlijk heeft de redactie wat antwoorden verwijderd.
Als je hier op het Radarforum niet vrij mag discusieren???
Shame on you TROS RADAR
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat is giga jammer. Maar voor mij reden genoeg om zwaai, zwaai te zeggen.Waarschijnlijk heeft de redactie wat antwoorden verwijderd.
Dat klopt absoluut. Net als dat er bij 75% van alle bedrijven wereldwijd vaste prijzen zijn. De jumbo in Den Haag heeft dezelfde prijzen als de Jumbo in Groningen enz. Er is tussen de mensen absoluut geen concurrentie mbt prijs, product enz. Het voordeel is dat je met meer mensen een groter gebied gedekt krijgt. Mij lukt het nl. niet alleen om Wereldwijd te oppereren. Jou wel?In alle eerlijkheid: energetix heeft aangegeven dat het antwoord op mijn vraag aangaande de prijsstelling bij energetix ook gelijk is.
Geplaatst door Rob51 op 20 augustus. Dus het gaat niet om de verkoop van de artikelen, het gaat over de downline en het aantrekken van nieuwe distribiteurs. Duidelijk, het is gewoon een misdadige manier om mensen te ronselen.maar of jij dat doorverkoopt of voor eigen gebruik houdt-wat ook goed mogelijk is, m.n. bij verbruiksartikelen- maakt verder niet uit.
Ja natuurlijk!! Zeker met de tegenwoordige prijzen. Helaas, MLM heeft alleen maar waanzinnig dure gezondheidsproducten in de aanbieding waar ik niet in ben geïntereseerd en zeker geen goedkope benzine. Waarom zou ik bij jullie als voorbeeld een fles Cola kopen voor 10€ als ik in de winkel hetzelfde product voor een fractie van de prijs kan kopen.Stel dat iemand je aanbiedt 30% goedkoper te kunnen tanken dan nu.
Is dat dan de moeite waard?
Sorry, franchise heeft absoluut niets met MLM te maken. Geen enkele franchisenemer van b.v. MacDonalds is bezig iemand anders te vinden die naast hem óók een business wil beginnen of uberhaupt een zaak op te starten. Als je een franchise begint, weet je wie in de buurt dezelfde soort zaak heeft en de franchisegever zal nooit of te nimmer op meerdere plaatsen een zelfde zaak beginnen. Behalve als de aanloop superhoog is. Franchise is geen MLM, franchise is een inkoopconcept met als hoofddoel het verkopen van producten.Waarom is private franchise (MLM is de oude naam hiervoor) geen eerlijke manier om je inkomen te vergroten? mac. donalds is er toch ook groot mee geworden.
Madeleine, je snapt het niet. Het is al duizend keer hier uitgelegd dat het bij MLM WEL om product verkoop gaat! Omdat in herhaling de kracht zit doe we het nog maar een keer!En zoals al in de eerste quote: het gaat bij MLM niet om de verkoop van producten, het gaat om het zoeken naar nieuwe "distributeurs". Want daar zit het geld.
Goed ik zal happen.Als het bij MLM bedrijven niet om de verkoop van hun producten gaat. Waarom zijn er dan product gerelateerde kwalificatie eisen?
Een POV van 130 + GOV van 1200 (Incl. die 130 POV)!Welke product gerelateerd kwalificatie eisen kent energetix dan?
Keyword = verkoopAls het bij MLM bedrijven niet om de verkoop van hun producten gaat. Waarom zijn er dan product gerelateerde kwalificatie eisen?
Als je dat erin wil lezen moet je dat doen.Jammer dat jij iets zoekt om iemand zwart te maken en hem/haar zo in een slecht dagbeeld te zetten. Jammer, zelfs zielig.
Zo lust ik er nog wel 1... Waar het natuurlijk om ging is dat 1 van de nadelen van MLM in veel gevallen is dat de verkoper/distributeur geen enkel verstand heeft van de producten die hij/zij verkoopt...Het verhaal ging over het systeem MLM en niet over de vakkennis die een consulent wel of niet heeft.
Een hele belangrijke uitspraak. Ik moet je nog gelijk geven ook. Hoe is het mogelijk....Student doet een keer een juiste uitspraak!!dat de verkoper/distributeur geen enkel verstand heeft van de producten die hij/zij verkoopt...
En dit is juist een van de kritiekpunten aangaande mlm. Ongekwalificeerde mensen die spullen verkopen.Het verhaal ging over het systeem MLM en niet over de vakkennis die een consulent wel of niet heeft.
De grootste onzin die ik ooit heb gehoord!Ongekwalificeerde mensen die spullen verkopen.
Prima als je me paperclips wil aansmeren, maar bij een verzekering, pensioenpolis of "gezondheidsbevorderende" magneet verwacht ik wel kennis.Je verkoopt spullen heel makkelijk als je uit eigen ervaring en overtuiging over je produkt praat. Het produkt moet vervolgens zijn werk doen. Daar hoef je echt niet voor gestudeerd te hebben.
Doe je daar inhoudelijke kennis op aangaande magnetisme of geneeskunde?zijn er natuulijk ook trainingen die - bij Energetix - door het moeder bedrijf worden gegeven.
Ik zat meer te denken aan inhoudelijke toetsing van de kennis.Nu komt natuurlijk de vraag: Zijn daar getuigschriften van? zijn de opleidingen erkend? enz.
Eerste vraag: Ja.Komt meteen mijn tegenantwoord/vraag: Als jij bij jouw bedrijf een interne opleiding volgt mbt SAP of welk eender ERP programma, krijg JIJ daar iedere keer weer een gestuigschrift van? Is deze opleiding rijkserkend?
Info? Wat kan info me nu boeien. Bij energetix wil ik weten of jullie magnetisme snappen, of jullie uberhaupt kennis hebben van geneeskunde. Bij hmi wil ik weten of mensen de pensioenproblematiek snappen, of ze mijn persoonlijke situatie kunnen doorrekenen.Daarbij huurt EX (Energetix) externe mensen in die bijv. Verkooptraining doen, managementcursussen geeft enz. Dus niet alle info die wij krijgen zijn van ervaringsdeskundigen.
Dat is echt de grootste onzin die er is, 1 van de uitspraken die bij de eerste les economie, al op de middelbare school, onderuit wordt gemaaid.OMDAT HET PRODUKT ZICHZELF VERKOOPT!!!
Hmm, dit had ik me nog niet eens gerealiseerd. Maar als ik dit zo lees heb ik dus geen downline meer nodig, en kan ik gewoon voor mezelf beginnen en het product doet het werk.OMDAT HET PRODUKT ZICHZELF VERKOOPT!!!