Tot op heden hebben wij nog steeds niet de beloofde centjes ontvangen en dat gaat ook niet gebeuren, KPN weet van Niets en zegt dat we bij Planet Internet BV moeten zijn, deze ontkennen het ook en spreken van een ander bedrag, namelijk €30,= voor het overstappen.
De persoon die ons belde is niet te achterhalen door ons, we krijgen totaal geen medewerking van KPN of Planet Internet, beide diensten wijzen ons door naar elkaar, een klacht is door ons ingedient, tot op heden nog geen reacties.
Verder weigert tot op heden ook Wanadoo Internet BV ons af te sluiten en het abonnement stop te zetten, telefonisch is ons vertelt dat per 1 september 2005 ons abonnement zou stoppen, niets is minder waar, Wanadoo schrijft nog steeds geld van onze rekening af.
We hebben het geld laten stoneren (terugboeken) door de bank en een rode kaart op gestuurt naar Wanadoo, nu hopen dat ze wakker worden.
Inmiddels zijn we een aardig centje lichter door te moeten bellen met nummers die tenminste 10 cent per minuut kosten en geen resultaat bieden.
Kortom beste lezers, pas goed op wat je doet, er worden hele vieze spelletjes gespeeld.
