LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dvd - recorders

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
dellsangel
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2004 16:56

Re: dvd - recorders

Ongelezen bericht door dellsangel »

Ook ik was in het bezit van een philips dvdr 75.Zeer veel storingen(rare foutcodes op display,apparaat bleef hagen,maakte geen opnames meer)Ik heb 2 keer een firmware upgrade gedaan zonder resultaat,ik heb ook 2 keer philips benaderd via email maar die konden mij ook niet verder helpen.Ben uiteindelijk naar de dealer terug gegaan en heb het apparaat ingeruild voor een ander merk(pioneer 5100)Ik heb natuurlijk wel een best bedrag erbij moeten leggen maar het is zeker de moeite waard geweest.

Johannes44

Re: dvd - recorders

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Har...gewoon de gebruiksaanwijzing lezen!!!!! Die niet z kinderachtig om hier dingen te vragen die je elders kan lezen!!!

Johannes44

Re: dvd - recorders

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Beetje flauw van me....ook mijn excuses

MBeee
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2005 17:58

Re: dvd - recorders

Ongelezen bericht door MBeee »

Ik ben ook de trotse eiganaar van de Philips DVDR75.
Prima apparaat, werkt uistekend, doet wat ie moet doen! Trouwens hetzelfde geldt voor de audio installatie, breedbeeld televisie, schotelontvanger oude videorecorder en extra sub, uiteraard alles van Philips.

Ik realiseer me wel dat op een site als dit alleen maar klagende mensen komen. Maar we moeten trots zijn op ons Nederlandse merk i.p.v. al die buitenlandse merken. Heineken of Amstel smaakt immers ook beter dan een Budweiser of Bitburger

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: dvd - recorders

Ongelezen bericht door Ulbe »

Eigenlijk snap ik maar weinig van het hele DVD Circus,

Een nette DVD recorder is een duur apparaat en ondersteund meestal alleen + óf -,

Ga naar een computershop en koop een goedkope double layer DVD brander, en die ondersteund + zowel - en er is zelfs een merk die ook RAM schijven accepteerd!,

Vreemd dat die loopwerken niet in een dvd recorder kan worden gezet!, dan heb je een prachtige dvd recorder die niet schrikt van een ander soort schijf!, en niet gaat zeuren dat deze de schijf niet lezen kan, omdat deze nu net - of + moet zijn!, dom geregeld,

Maar als ik alles lees wordt het straks de + schijven die de standaard gaan overnemen,

Probeer maar eens een -RW te kopen, die is echt moeilijk verkrijgbaar, terwijl de +RW vrijwel overal te verkrijgen zijn, en meestal van perfecte kwaliteit zijn, ze zijn gemakkelijk op iedere DVD speler af te speler en lopen veel minder snel vast, in de wat goedkopere DVD spelers, dan de klassieke DVD R schijf,

De schijven zijn wat duurder, maar gaat het fout, of je wilt een stukje wissen doet een RW schijf niet moeilijk, terwijl dit met de R schijf onmogelijk is,

Voor het prijsverschil hoef je eigenlijk de RW schijf niet te laten liggen, en zijn deze eigenlijk economisch gezien, veel beter verantwoord, daar je deze schijven heel gemakkelijk en zonder kwaliteits verlies kan wissen!.

Vriendelijke groeten, Ulbe.

Gesloten