LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAKRO, WAT EEN ERBARMELIJKE SERVICE

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: MAKRO, WAT EEN ERBARMELIJKE SERVICE

Ongelezen bericht door Gast »

Weet toch iedereen dat je er geen (grote) apparaten moet kopen die kapot kunnen gaan want dan ben je flink de klos bij de makro. Voordat dat oipgelost is. Lekker naar de vakman gaan maarja zo lekker goedkoop soms he, zit 'm daar wel in de service!!!

knip

Ongelezen bericht door knip »

Ik heb onlangs een bewakingscamera gekocht na 6 weken ging hij kapot. Ik terug naar de makro camera gemaakt(dacht ik) bij thuis komst weer kapot. Ik weer gebeld mailen e.t.c. nu blijk dat iets eerst 3 keer terug gebracht moet worden voordat je een nieuwe krijgt. De reiskosten waren achteraf duurder als de camera. Ik heb hem inderdaad 3 keer moeten terug brengen telkens bleek hij nog kapot te zijn bij thuiskomst. Daarbij komt dat je maar 3 maanden garantie heb op de gerepareerde onderdelen. Vreemd ik dacht dat ik een jaar garantie had op de camera. Volgens de medewerkster blijkbaar maar 3 maanden nadat hij kapot is geweest. Kortom een zeer slechte service.
Ik koop hem voortaan wel bij een gewone winkel. Misschien iets duurder maar wel betere service.

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Zal wel aan de vestiging liggen want wij konden 3 maanden na aankoop van onze stofzuiger direct een nieuwe uitzoeken, wij hoefden niets te laten repareren maar kregen direct geld terug en dat terwijl het maar een kleine reparatie zou zijn. En dat zonder doos

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

...bij wie?????.... :lol:

jantjeduiven

Ongelezen bericht door jantjeduiven »

Wat betreft de service, waardeloos die Makro in Duiven.

Kocht ik laatst een complete schotelset bij de makro, bij thuiskomst blijkt deze niet te werken (defecte lnb verklaart de monteur). Aangekomen bij de Makro (1 dag na aankoop), nee meneer we kunnen hem niet even omruilen, omdat de doos los is geweest !!!!!
Ja hehehe hoe kan ik hem anders testen !
Nee moeten we opsturen naar de fabrikant. Maar het is nu zaterdag en vandaag sturen we niets op ! komt u maandag maar weer terug. Vraag ik kan ik hem dan hier achterlaten dan hoef ik niet extra weer maandag terug ? Nee meneer we raken hier heel vaak spullen kwijt, dus komt u maar lekker maandag terug. Nou Makro lekkere service hebben jullie, in het vervolg bedenk ik me wel 2 keer voordat ik iets koop bij jullie !!!!!

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Kocht ik laatst een complete schotelset bij de makro, bij thuiskomst blijkt deze niet te werken (defecte lnb verklaart de monteur).
Welke monteur ??? en als jij aan de balie verteld dat er een vreemde monteur bij is geweest, ja dan vraag je om moeilijkheden :!: :!:

en even voor bitchy

MAKRO DUIVEN

jantjeduiven

Ongelezen bericht door jantjeduiven »

Een 'schotel' -monteur van een ander bedrijf welke alleen in schotels e.d. doen, deze heeft de lnb gewisseld met een nieuwe en toen werkte het gelijk. Door dat verhaal te vertellen bij de Makro kon ik mijn verhaal nog een beetje versterken, anders denken ze ook nog dat je gewoon wat verkeerd hebt gedaan ofzo. Maar ze zaten alleen te zeuren over dat de doos open was gemaakt

En by the way, bij de gebruiksaanwijzing zat zelfs een blaadje van de Makro waarin stond dat ze het aanraden om een monteur de boel te laten installeren !!

Jacolien

Ongelezen bericht door Jacolien »

ook ik heb slechte ervaring met Makro Duiven. Heb voor mijn dochter daar een gouden ring gekocht. Binnen 2 maanden was het kapot. Wat kreeg ik als antwoord, breuk op sieraden wordt niet vergoedt. Lekker zo! Ook zo met een compressor, komen we thuis, ontbreken de wieltjes, je en om dan weer zo'n 60 kilometer te gaan rijden? Dus wij kijken nu wel uit wat we daar kopen, in ieder geval geen technische apparatuur.

JanL

Ongelezen bericht door JanL »

Ik kom al heel wat jaartjes in Makro Delft.

En ik word er altijd zeer vriendelijk geholpen, ik koop heel wat doe het zelf spul, die mensen daar op de afdeling werken er al jaren, en zijn dus heel vriendelijk en deskundig.
Ik ga nooit met lege handen naar huis.

Voor mij geen Gamma of Praxis.

Jan..

royalblue

Ongelezen bericht door royalblue »

Ik kom bij de Makro Amsterdam Z.O. spullen halen die ik als ondernemer koop en ook als ondernemer wordt je afgebekt bij de servicebalie. Zelfs al staat er geen enkele klant; als de mensen achter de balie ergens mee bezig zijn, zien ze je niet eens staan (een kort 'ik kom zo bij u' zou al volstaan), dus dat mensen mondiger worden kan ik me best voorstellen.
Voorbeeld: Ik wilde iets essentieels weten en na drie keer vragen of degene achter de balie me kon helpen kon ik een dodelijke blik en een diepe zucht krijgen.
Waarom zou er een verschil in behandeling moeten zijn tussen groothandels en consumentenwinkels. Wie zegt dat we het van iemand moeten slikken om rottig behandeld te worden? Als iedereen maar 'MAKRO=GEEN SERVICE' accepteert, verandert er niets. Klagen bij de directie is niet prettig, maar je probeert in ieder geval iets. Hopelijk verandert er iets in de toekomst. :roll:

Gesloten