Hallo
Ik ben nu al 4 weken met speedlinq in conklaaf omtrend de belachelijk hoge kosten voor verhuizen
€125
Ik ben sins medio sep klant bij speedlinq.
Ik ga verhuizen en zij rekenen er dus ontzettend veel geld voor.
Ik heb wat navraag gedaan bij speedlinq omtrend de kosten, waar bestaat dit bedrag dan uit.
Zij verklaren dat dit het bedrag is en dat ze ook niet weten waar dit uit bestaat.
Doorvragen leert mij dat ze dit berekend krijgen via hun profiders. Tiscali en KPN. ik heb beide gebeld en zij rekenen resp. KPN €30 tot €35 voor het verhuizen. Tiscali rekend €59 voor het verhuizen van een aansluiting.
Na div telefoontjes gepleegd te hebben met de Helpdesk ben ik tot de conclusie gekomen dat ze daar geen uitspraken mogen doen en mij dus niet mogen doorverbinden met hun supervisors. Wat heeft het dan nog voor zin om te bellen als je niet verder komt, en het probleem blijft bestaan.
Kortom ze konden mij dus niet vertellen waar de kosten uit bestaan.
Ze zijn wetterlijk verplicht om de berekende kosten uiteen te zetten maar dit weigeren ze pertinent. als je naar een Supervisor vraagd dan mogen ze die niet geven "je moet het maar doen met mij" wordt er gezecht.
Ik heb hier nu al mijn zakken van vol.
Ze stellen ook nog eens dat "Bij verhuizing van een abonnement op het BabyXL/Tiscali of Bbned netwerk gaat de minimumduur van het abonnement opnieuw in" Belachelijk gewoon ik heb getekend voor 1 jaar en die loopt af medio Sep 2006 en ik ga hier ook geen dag langer gebruik van maken als dit zo blijft doorgaan.
En dan maar niet te spreken over de teruggave van aansluit, modemkosten die ze na 2 maanden zouden terug betalen. Als dit nog lang gaat duren dan ga ik maar eens naar Almere en dan praten we het daar wel uit. en ik ga niet weg todat dit is opgelost. Dit is geen dreigemend maar ik wil dit wel opgelost zien en aan de telefoon wordt het niet opgelost dan maar een bezoekje.
Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is en als mensen nog tips hebben omtrend plan van aanpak, wilt u mij dan ff een mailtje sturen:
[email protected]
Met vriendelijke groet,
Sam