LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitanova

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jpscheer

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door jpscheer »

:oops: bij is e 49,90 afgeboekt van mijn giro zonder , dat ik hier toestemming voor gegeven heb . ik heb geen enkele interesse in de producten van fita nova . dit bedrag heb ogenblikkelijk laten terugboeken op mijn giro . ik heb er genoeg van net als andere klanten te hore , dat ik weer eens e 50.000,-- heb gewonnen , je krijgt toch nooit wat . ik begrijp niet dat justitie hier niet ingrijpt

mirelle

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door mirelle »

nou ik kreeg vorige week woensdag ook bericht van fitanova dat ik 40.000.00 had gewonnen ik blij natuurlijk eerste instantie ik dacht toch maar eerst even meer mensen laten lezen toen kwamen we er dus ook achter als je de geld prijs wou innen dat je geen rekening nummer hoefde in te vullen dus ook niet gedaan en als ik het binnen 7 dagen op zou sturen dan zou ik er iets van horen of het ook mijn kans nummer was maar jah ik had ook zoiets waarom zouden ze 3 hoge geldbedragen zomaar weg geven want er stond dat er 3 mensen uit waren gekozen mijn naam en nog 2 anderen ik zou 40 duizend gewonnen hebbe en die andere 2 of 5000 of 20 duizend vaag hoor zomaar 65.000.00 weg geven maar jah toch maar ingevuld ze hadde me adres toch al maar gelukkig heb ik geen rekeningnummer ingevuld pffff..... ben ik wel blij om als ik weer zoiets krijg weg ermee en ik hoop dat veel anderen mensen dat ook met mij zullen doen WEGERMEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

familie.koning
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2005 19:08

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door familie.koning »

Tot mijn verbazing is er € 49,90 afgeschreven door Fitanova van een oude postbank rekening die ik al 9 jaar niet meer heb gebruikt.
Fitanova was mij niet bekend. Via internet kwam ik op de site van Tros Radar. Fitanova houd zich gewoon bezig met oplichtingspraktijken.
Het is triest dat zo'n organisatie gewoon geld van je rekening kan afschrijven zonder dat je daarvoor toestemming hebt gegeven.
Ik heb de postbank het bedrag laten terugstorten en toekomstige afschrijvingen door Fitanova laten blokkeren.

Marwaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:36

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door Marwaus »

Ook ik ben 1 van de gelukkige winnaars van zowel de "geluksbode" gevestigt te Nuenen en "just4love" gevestigt in Veldhoven. Van beide heb ik een geld bedrag gewonnen van 15.000 euro. Klinkt idd wel aantrekkelijk maar ben niet zo dom om hier mijn gegevens in te gaan vullen. Want het leuke is dat je dus je bankgegevens moet gaan invullen voordat je de prijs in ontvangst kan nemen.

Ook heb ik een envelop gekregen met een antwoordnummer waar ik dan mijn gegevens mee kan toe sturen. Dus dit antwoordnummer heb ik even genoteerd zodat ik nog wat extra post naar ze kan toezenden ongevraagt. Want ook ik krijg ongevraagt deze zooi naar mijn huisadres gestuurd. Ook zijn ze idd niet bereikbaar via telefoon van de "geluksbode 040-nummer" krijg ik ingesprek van "just4love" krijg ik een bandje.

Just4love
Postbus 225
5500 AG Veldhoven

Just4love
antwoordnummer 10054
5500 VB Veldhoven

tel: 0900-3500353 55 eurocent per minuut.

De namen van de "directeuren"oplichters
Arno van Laren
Dirk Noordermeer
en Don Vermeer

Ook ik wil graag van deze zooi af weet iemand al hoe??

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Kennelijk interesseert het ze geen lor hoe ze in de publiciteit komen, ALS ze maar worden genoemd.

Ik heb smakelijk moeten lachen om de manier waarop dit bedrijf zichzelf te kijk zette. Hopelijk heeft dit het gewenste effect.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: Fitanova

Ongelezen bericht door Rembrandt »

Heb ook wat troubles met fitanova en heb us wat uitgevogelt .

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... machtiging

*(uitgebreider) bij forum : trosradar uitzendingen ( uitgebreid versl.) / diversen en actie/reclames

* Door op de link te klikken word je internet verbinding opnieuw geladen dus ga je bij het begin beginnen en bevind die pagina zich onder de mijne .

suc6

Gesloten