hoffie
Geplaatst op: 17 Okt 2005 23:51
tuurlijk Rob, daarom is gelijk je eerste topic start dat je overal zo tevreden over bent.... en je post alleen op UPC, en dan ook nog eens alleen om te vertellen hoe geweldig dat bedrijf (je werkgever) is
die fictie en realiteit zie ik ook wel hoor
Is dat nou zo moeilijk voor jou om dat te begrijpen?
Ik ben een consument, dus ik zit goed op een consumentenforum.
Ik maak gebruik van diensten van UPC, elke dag opnieuw, als ik thuis ben soms de hele dag door. Dat gaat allemaal hartstikke goed, dus ik ben tevreden.
Omdat ik tevreden ben, meld ik dat hier op het forum, net zo goed als mensen die niet tevreden zijn en dat hier melden, sommigen tot vervelends toe (wie zou ik bedoelen denk je?).
Jij wilt gewoon iedereen die tevreden is de mond snoeren met steeds weer dezelfde domme opmerking "dat iemand voor UPC werkt". Eigenlijk is dat nogal respectloos en irritant van jou dat je dat blijft doen. Als ik bij deze site zou werken, dan zou jouw IP-adres zeker geblokkeerd worden voor deelname aan dit forum.
Tot nu toe post ik alleen op UPC-onderwerpen, omdat ik nog niet zolang op deze site kom en omdat ik in mijn leven meer met UPC-producten bezig ben, dan met andere producten die op dit forum worden besproken. Over keukens ofzo ben ik nou eenmaal niet zo enthousiast.
Johannes44 Geplaatst op: 19 Okt 2005 09:10
...<<De helft weet niet eens waar ze het over hebben!! De medewerker die ik laatst sprak wist niet eens dat een tvantenne-kabel hetzelfde was als een coax-kabel! dan vraag ik je....haha
Inderdaad... over fictie gesproken.