LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
jeroen1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2005 14:55

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door jeroen1979 »

in maart 2005 las ik op verschillende sites over de puppy kennel, ook de verhalen op het forum, maar toch wilde ik zelf kijken of het allemaal waar was. Aangekomen bij de 'kennel'merkte ik dat er inderdaad een rare sfeer hing, toch ging ik met mijn vriendin naar binnen en keken rond. Binnen no time stond er een 'verkoper'naast ons en vroeg wat we zochten. Mijn vriendin wilde graag een Engelse cocker spaniel, mazzel er waren er nog twee, een blonde en een zwarte, na dat ik het hondje uitvoerig had bekeken, ik ben wel bekend met de kenmerken van bepaalde afwijkingen bij honden , besloot ik deze hond voor mijn vriendin te kopen, € 500,- armer, een puppy rijker. In de dagen na dat onze hond in huis kwam, ging alles goed, maar na een weekje begon ze een raar hoestend geluid te maken, dit was echter snel weer over, maar toch.... ook krabde ze zich zo vaak, dat haar oren er kapot van waren, ze zat onder de vlooien, waarschijnlijk van uit de kennel.
Mijn ervaring is dat áls je bij de puppy kennel een hondje haald, je heel goed opde staat van het hondje moet letten, bij welke andere honden ze in het hok zitten en tot slot, ze beloven inderdaad een heleboel, maar als onze hond een raszuivere cocker is, dan ben ik de koning van bombarië :wink: , maar het is wel een scheet van een hond, die overigens nu kern gezond is en graag met andere honden speeld.

Evediena
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 16:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Evediena »

Toch even reageren op dit alles:
er zijn broodfokkers,maar waarom zijn die er?
Ook een ding recht zetten, de puppykennel is geen broodfokker maar een opkoper van puppy's.
Dat ik dit typ zegt nog niet dat ik het met hun handels wijze eens ben.
Wel gaat mijn vraag meer naar de echte fokkers van honden en katten en vooral de prijzen die ze er voor vragen!!!!
Als de echte fokkers van rashonden en katten nu eens niet zo veel aan hun dieren zouden verdienen ( en dat doen ze dus wel) de prijzen wat redelijk houden, zouden de broodfokkers zo verminderen of mischien helemaal verdwijnen.
De puppy's die vaak bij de handelaren terecht komen zijn meestal de niet verkoopbare, omdat ze bv niet de juiste kleur nog groote enz hebben voor de tentoonstellingen.
Om ook te zeggen dat als je een puppy koopt bij, juist ja de puppykennel, dat je dus dan geen hart voor de dieren heb is dus een verkeerde mening.
Dit kan dus juist andersom het geval zijn , dat je het gevoel heb, ik heb teminste een beest kunnen redden uit die troep daar.
Want als er nu niemand meer daar een beest weg haal wat gebeurt er dan met de overgebleven puppy's ??
En ja ik heb dus daar mijn hondje gehaald, vandaag is hij onderzocht en gelukkig gezond bevonden.
Wat kennelhoest betreft, dat kan elke hond oplopen zelfs in de mooiste kennel als je daar je hond heen breng als je op vakantie gaat,
Ik zeg er wel bij als ik van te voren geweten had wie of wat die puppykennel was/is had ik dit niet gedaan.
Ik ben er geweest op een door de weekse dag, ik ben erg vriendelijk geholpen en ook kreeg ik de tijd om te kiezen.
Mijn vriendin is er zondag heen geweest en met tranen terug gekomen.
Ni ik dit alles weet zou ik dan terug gaan om er nog een te halen???
Waarschijnlijk wel, het waarom?? omdat ik er dan weer een zou kunnen redden.
Dus de vraag is ben ik een echte dierenvriend ?? tjaaaaaaaaaaa


:roll: :roll:

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door pardon »

maar wie is nu de broodfokker?
wie verdiend er het meest aan?
en wat is nu beter om een pup te kopen bij iemand die 1 of 2 nestjes heeft gehad,of bij een puppykennel die pups opkoopt
vraag mij ook af hoe het is met de moederhond ,die nest over nest krijgt
ik vind het verschrikkelijk
zolang je een pup koopt bij die dieren mishandelaren. zolang blijven ze ook bestaan

Evediena
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 16:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Evediena »

Pardon? niet iedereen kan dus zo maar 800 tot 1500 euro op tafel leggen voor een puppy of kitten
Hebben die mensen, die dit dus echt niet kunnen betalen, geen recht op een puppy of kitten?
Oke ik weet dat het asiel vol zit met honden en katten, maar vaak is daar afstand van gedaan met een reden.
Dat is dus NIET de schuld van de beesten zelf, maar die van de eigenaar.
Je mag je mening hebben, we leven in een vrij land tenslotte, maar JOUW mening, moet je dus niet opdringen aan een ander. :!: :!: :!:

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door pardon »

wat bedoel je nu eigenlijk met opdringen aan een ander

omdat ik voor die beestjes vecht
wie heeft er nu over om €800-1500 op tafel te leggen
iedereen heeft recht op een gezonde pup of kitten
en natuurlijk is het niet de schuld van die beestjes , die worden juist gekocht door mensen als jij bij die brood fokkers
jij bent dus diegene die fokfabrieken laat bestaan
en inderdaad wij leven in een vrij land ,vandaar mijn mening

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door bitchy »

honden & katten in een asiel worden inderdaad vaak met een reden daar gebracht,

een reden waar ze zelf wat aan kunnen doen :?: :?: :?:
sorry, maar ik geloof niet dat een hond erom heeft gevraagd om gedumpt te worden,
-om een jonger hondje in de familie te krijgen wat niet naar de oudere wil luisteren, die dan weg moet...
-omdat de baasjes het dier heel de dag alleen laten omdat zij moeten werken ''goh, hij trekt aan de riem''
''hij blaft de hele dag''
-het kind is ineens allergisch???
-kan niet tegen onze jonge kitten????
-agressie naar andere reuen? ''nee, wij hebben geen tijd voor cursus...''
-verhuizingen?
-kan niet bij de hond van mijn nieuwe partner??

ja, met zulke redenen zou ik ook geen asielhond willen, stel je voor dat je zo'n dier een goed leven zou gaan geven met de aandacht die hij nodig heeft! en plezier?? nee joh, dat heb je er niet van :evil:
dan kan je beter een pupje kopen bij een fokfabriek



als een fokker te duur is maar wel zijn pups aan een puppyfabriek verkoopt, hoeveel winst maakt een puppyfabriek dan op die pups?

Evediena
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 16:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Evediena »

Pardon als je vecht voor die beesten PRIMA maar doe dat dan DAAR met bv en hamer om die ramen in te slaan, of neem een emmer witkalk mee om de muren daar te bekladderen, maar heb je wel eens nagedacht dat als een dierenarts niet mee zou werken aan die *fabriek* waar puppy's zitten er al heel wat bereikt zou zijn??
Ik doel daar dan ook op de dierenarts die een GEZONDHEIDVERKLARING afgeeft.
Over het asiel gesproken bitchy: ik heb hier 2 katten en in de 25 afgelopen jaren 3 honden daar vandaan gehaald.
Dus even niet oordelen please.

vaderjacob
Berichten: 83
Lid geworden op: 10 aug 2005 16:49

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door vaderjacob »

Geplaatst op 18 Okt 2005 21:07 door bitchy


--------------------------------------------------------------------------------

honden & katten in een asiel worden inderdaad vaak met een reden daar gebracht,
bitchy mooi verwoord dieren zijn meer dan disposables. Geven meer warmte dan menig commentaargever :wink:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door bitchy »

dank U wel vader J.

maar ik moet nog even mijn hart luchten;

waarom moeten we de ramen inslaan evediena, wel aan gedacht hoeveel stress dat bij die puppy's zou veroorzaken?
misschien kan je beter een hond uit het asiel redden dan een pup uit de puppyfabriek :x
in het asiel komt weer plaats voor een nieuwe afgedankte hond die met een k*t smoes op straat wordt getrapt, in de puppyfabriek komt plaats voor een nieuw nest! :!:
een dierenarts die meewerkt? ja sorry, wat moet ik daaraan doen?
juist de puppykoper die daarna met zijn pupje naar zijn eigen da gaat zou daar wat aan moeten doen.
maar schuif de schuld vooral op de fokkers die hun pups aan de puppyfabriek verkopen stel je voor dat je als fok-fabriek-puppy-koper je eigen verantwoordelijkheden moet kennen of je fouten in moet zien :roll

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door pardon »

evediena
weet je wat het met jou is ,jij wilt het goed praten dat je een pup gekocht hebt bij die puppy fabriek.
zielig hoor
en die onzin ramen ingooien en muren bekladderen, als dat jou manier van vechten is om voor die pups en moederhonden op te komen
zeg dit al genoeg over jou

Evediena
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 16:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Evediena »

Ach Pardon begrijpend lezen is zeker niet aan jou besteed je oordeel mesen zonder ze te kennen wat zegt dat over jou?????

Evediena
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 16:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Evediena »

Ach Pardon begrijpend lezen is zeker niet aan jou besteed, je beoordeel mensen :twisted: zonder ze te kennen wat zegt dat over jou?????

Mensen die alleen maar denken dat HUN MENING de enigste is die telt, daarmee ga je niet in discussie.

EINDE wat mij betreft van deze eenzijdige discussie.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door bitchy »

ik ben blij dat je mijn berichten gewoon niet leest of er niet op reageert evediena, je hebt een berg commentaar op pardon terwijl pardon jou zijn/haar mening geeft, die heb Jij immers ook wanneer je beweerd dat JIJ de dierenvriend bent omdat je een pup hebt gered uit de puppyfabriek :lol:
hoe dom kan je zijn, na jou pup komt de volgende, juist de verkoop zorgt voor de doorstroming.
dat een fokker de diertjes verkoopt,....okè, misschien een kern van waarheid, maar je slaat de plank behoorlijk mis door te bleren dat die hun pups verkopen omdat ze niet goed zijn voor de tentoonstelling i.v.m. te klein enzo.
belachelijk, de kleinste pup uit een nest kan na zijn groeiperiode de grootste zijn! dat is dus als pup niet te zien.
en daarom snap ik ook nooit dat mensen in de puppyklas altijd vol trots roepen dat ''hun'' sjaakie de grootste uit het nest was, yeah right, dat is het eerste waar je op let... ''de grootste uit het nest'' :roll:
ik denk eerder dat het van die zogenaamde hobbyfokkers zijn, weet je waarom?
moet je even op verschillende prikborden of regionale krantjes kijken.
vb;ook op onze hondenschool ''moest'' iemand zonodig samen met een plaatsgenoot een nestje met bordercollies,
zij wilde zelf een teefje houden, de baas van de reu wilde ook wel een teefje uit dat nestje en de buurvrouw ging ook beginnen aan een border, ongeacht of dat nou bij haar paste, maar dat staat buiten kijf.
na 9 wkn kwam er een nest met 11 pups op de wereld. 4 teefjes en 7 reutjes.
3 waren er dus besproken, 1 werd er nog verkocht, met de rest moesten ze gaan leuren, waar ze gebleven zijn????
geen idee! :(
ze vertelde nog wel dat de rasvereninging niet van plan was te bemiddelen in de verkoop van de pups omdat de ouders ongetest waren...

amanda2403
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2008 21:14

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door amanda2403 »

hallo mensen,
dit is zo,n leek die er is ingetrapt,maar nu inmiddels een stuk wijzer is geworden!
wij hebben twee engelse bulldogs waarvan er 1 bij puppy kennel vandaan komt!
er zijn zat mensen die hun oordeel klaarhebben,en zeggen eigen schuld dikke bult,maar dat doet er niet aan af dat het niet normaal is dat ze doodzieke pups verkopen!onze engelse bull koste 1300 euro,dan mag je als leek verwachten dat je een gezonde hond koopt!onze hond is nu een jaar,en heeft in de tussentijd oorontstekingen,oogontstekingen,heftige diarree,en twee operaties doorstaan,en ze heeft een hartruis.
omdat we gek zijn op de hond gaan we uiteraard met haar naar de dierenarts om al het noodzakelijke te laten doen.
maar ik heb in de tussentijd al meerdere malen kontakt gezocht met puppy kennel,via aangetekende brieven mailtjes en telefoon,maar de zogenaamden kenners van puppy kennel even niet thuis!
er zijn een aantal positieve reacties te vinden op google van de puppy kennel maar die wegen niet af op de verschrikkelijke verhalen die je leest.en wat mij steeds opvalt is dat de naam van dezelfde dierenarts steeds opduikt:dktr den hoet in turnhout!waar je naar toe moet gaan als er iets met de pup is anders vervalt je garantie!
beste mensen maak niet dezelfde fout als wij!ga nooit naar puppykennel er zijn zat goede nederlandse fokkers!dat heb ik aan onze andere bull gezien.
ik vraag me wel af of er niks tegen deze kennels te doen is?want er blijven onnozele mensen net als ik die er in zullen trappen!
tevens vraag ik me af wat er tegen zo,n dierenarts te doen is!want ook hij werkt er net zo hard aan mee.
misschien is het een optie om met elkaar er iets tegen te doen?
ik schaam me eigen achteraf al diep dat ik er in eerste instantie ben ingetrapt,maar heb nu wel zo,n gevoel van hier moeten we toch iets mee?
ik hoop dat mensen iets aan mijn verhaal hebben,en zeker niet tot aanschaf van een pup bij puppykennel overgaan.
mensen van tros radar!ik vind het een super programma,maar pak aub deze handel aan,als dit eenmaal op tv is geweest zul je nog meer mensen bereiken,samen staan we sterker!
mvg een eigenaar van twee hele lieve engelse bulldogs

Sjeel21
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2008 21:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Sjeel21 »

Beste mensen,

Onlangs heb ik n schat van een bull opgehaald bij mensen die een nieuw thuis zochten voor haar.

Ik heb mezelf echt voorgenomen: ik moet geen honden uit belgie of dierenwinkels hier zoals in rentenaer, cor geugjes en die troep in medemblik enzo. Juist omdat ik idd hier op radar die uitzending heb gezien over die arme schapen uit de oostblok.

De reutjes daar kunnen niet eens lopen, de teven krijgen 2x per jaar en wel ieder jaar een nest ( de teven krijg je nergens te zien) en de pups worden met 2 weken bij de moeder weggehaald :shock: en dan op de papieren alszijnde ouder verhandeld dit ivm met de douane en dan eenmaal in belgie worden de beestjes verhandeld naar nl.,fr en weet ik t waar heen en dan worden ze weer op een nl of be paspoort gezet met een geschatte leeftijd (soms bijna kloppend en soms ook niet) Men koopt daar pups voor gem. 80 euries per stuk en die worden hier en belgie voor gem 700 euries verkocht..dus ja trieste bussiness.

Maar wat is mij gebeurt? Ik zocht een herplaats hondje omdat ik graag een wat ouder hondje wilde hebben. Via een bullenforum kwam ik bij mijn bull terrecht en ik was meteen verliefd want t is een kanjer. Ze maakte een gezonde indruk en t klikte meteen. Dus ik heb haar meegenomen naar huis en mijn vriend had t paspoort gekregen (waar ik toen heel stom nooit in gekeken heb) Eenmaal thuis keek ik in t het paspoort en tot mijn stomme verbazing zag ik dat zij bij JUST FOR DOGS vandaan kwam en ook door die Eric Hoet is geeent. Mijn haren gingen recht overeind staan omdat ik nu dus ook indirect heb meegedaan aan die zwendel. (JFD is ook puppykennel)

Mijn hond is stokdoof en strondbenauwd, ik heb dus direct een verzekering voor haar afgesloten omdat ik t vermoeden heb dat ik nog wel eens een abonnenmentje bij de dierenarts zal krijgen.

Ik zal dus NOOIT een nestje uit haar halen.
Maar mensen bedenk eens: Als ik wel een nest neem en mijn pups verkoop....dan zijn die kopers ook weer indirect opgelicht want dan kopen ze ook een pup met afwijkingen :? en zo blijft t klokje steeds maar rond gaan en jammer genoeg gebeurt t wel en zal niet stoppen ook.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Stokdoof is geen probleem voor de hond zelf. Ik communiceer met mijn stokdove oude hond d.m.v. gebarentaal wat prima gaat.

Benauwdheid is een stuk vervelender. Als het warm weer is kort uitlaten. Alleen 's-morgens vroeg wat langer omdat de bull anders van narigheid flauw valt.

U heeft niet meegewerkt aan de malafide hondenhandel. U geeft deze bull een nieuwe kans om de rest van haar leven goed verzorgd te worden en zo dierwaardig mogelijk te leven. U verdient een pluim!

Sjeel21
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2008 21:29

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door Sjeel21 »

Hallo TdeHond,

Bedankt voor de lieve reactie :wink:

Ik vind de doofheid van mijn bulletje geen enkel probleem, tis alleen lastig voor haar want ze hoort t gevaar niet. Ze nog geen jaar oud en kan haar niet loslaten lopen omdat ze overal achteraan gaat wat ze leuk vind en dan heeft roepen geen zin.
Ze moet wat dat betreft nog een hoop leren!

Verder heeft ze inderdaad een gouden mand want iedereen is gek met haar en ze is een echte vrijdoos...die gaat echt niet meer weg hoor.

Wat de benauwdheid betreft, ik wil haar binnenkort naar de kliniek brengen om te kijken of ze haar kunnen helpen hiermee. Ik zie alleen wel op tegen de narcose.
Verder als t warm is komt ze niet verder dan de tuin en idd in de ochtend en avond als t koel is dan gaan we stukje wandelen samen.

Ik weet ook wel dat ik niet specifiek de boosdoener ben, ik ben niet echt opgelicht want ik heb een klein bedrag voor haar betaald en ik weet dat de vorige eigenaar wel een hele smak geld betaald heeft daar.
Maar ik wil er alleen mee aangeven dat je dus ook op deze manier een hondje kan krijgen wat daar ziek of niet ziek vandaan komt
:(

Maar ik ben in ieder geval superblij met mijn muts..ze is een heerlijke hond. Mijn hart huilt alleen als ik dan denk aan haar moeder die ik weet niet onder wat voor omstandigheden leeft.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Leuk om te lezen dat uw bulletje een gouden plekje gevonden heeft.
Het onder narcose brengen wordt even spannend, maar ik neem aan dat u gevraagd heeft of de dierenarts ervaring heeft met onder narcose brengen van bulletjes.
Gasnarcose is altijd het veiligst. Mijn oudje mag alleen nog maar onder gasnarcose geholpen worden in uiterste noodzaak.

anders nog iets
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 sep 2008 09:58

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door anders nog iets »

Allereerst zal ik duidelijk zijn dat met dit bericht heel veel mensen het er niet mee eens zijn en dat ze mij niet zo aardig vinden maar alla zo is het.

Ik lees hier regelmatig dat mensen problemen hebben met hun huisdieren en/of dat ze opgelicht zijn. Verder lees ik dat mensen vaak de aanschaf prijs bij een fokker te duur vinden.

Dus nu kom ik bij het punt hoe dom kan je zijn.

Als je een huisdier koopt via marktplaats is de kans klein dat het een gezond dier is, via de dierenwinkel is dit ook zo. Deze mensen geven niet om hun dieren en zien het als Handel. Natuurlijk zitten er ook goede tussen maar vind die maar.

Een topic eerder stond een vraag over een fokker of die goed was. De betreffende mensen wilden een Beaglepup kopen maar vonden de prijs via de ras vereniging te duur en zochten dus een alternatief. Er is geen alternatief alleen dan een vuilnisbak uit het asiel. Een fokker die er een stuk of 10 rassen op na houd is een broodfokker en ziet zijn puppen als product en niet als hond waar hij liefdevol een nestje mee fokt. Zulke mensen gaan met de markt mee en fokken rassen die op dat moment populair zijn en kijken niet naar erfelijke ziekten e.d. En door de prijs op de helft te houden van wat de rasvereniging als adviesprijst hanteert zijn ze verzekerd van inkomsten omdat mensen toch op die manier "goedkoop"aan een rashond komen, welliswaar zonder stamboom maar dat kan die mensen niet schelen. De evt. problemen later denken ze niet over na en gaan dan klagen en zeuren dat ze een probleem hond hebben. (voorbeeld Entius/faunaland HD problemen met pups.)

Het argument dat fokkers veel geld verdienen aan hun pups is natuurlijk onzin.

Een nest fokken kost veel.
Je betaald dekgeld, voorzieningen voor de pups, inentingen, chippen, aanvraag stambomen, DA-kosten, voer en niet te vergeten de tijd dat je er mee bezig bent. Als fokker hou je er wel wat aan over maar veel is het niet.

Een broodfokker daarentegen wel,
Heeft meestal de beide ouderdieren, geen aanvraag stambomen, doet de inentingen zelf, chipt vaak niet(moeten de eigenaren doen) en heeft zoveel honden dat er veel geld van overblijft.

Dus mensen, hoe dom kan je zijn.

Als je niet het geld hebt of over hebt voor een Ras hond ga dan naar het asiel en koop er daar een. Wil je toch een ras hond. Verdiep je in het ras, praat met eigenaren meld je aan op de div. ras fora en zoek een betrouwbare fokker die enkel dat ras fokt en af en toe eens een netje heeft dus niet 20 per jaar

debeste
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2008 10:48

Re: Iemand ervaring met de PuppyKennel in Baarle-Nassau?

Ongelezen bericht door debeste »

De meeste hier gaan dit niet graag lezen, maar het moet van mijn hart!

Wij hebben onze hond ook aangekocht bij puppykennel.
Wij hebben geen enkel probleem gehad met de hond en nog steeds niet. (deze is ondertussen al 3 jaar).

Wij vonden dat de kennel er erg keurig uitzag en dat de mensen daar ons voldoende hebben ingelicht omtrent het ras, verzorging, enz...

Onze hond is een engelse bulldog en draagt de naam 'Arnold'.
Overal waar wij komen vragen de mensen 'waar heeft u deze mooie hond aangekocht?'

Ik reageer enkel op dit forum omdat ik het normaal vind dat mensen die tevreden zijn met hun aankoop bij puppykennel, niet de tijd nemen of het nodig achten dit te uiten op een forum.

Verder vind ik het een beeje bekrompen van de mensen die hier reageren, dat ze blijkbaar vergeten dat het hier over een levend wezen gaat, waar vanalles met kan misgaan en dit blijken te vergeten.

Heb je als ouder van je kind dan toevallig ook de garantie gekregen dat er NIKS kan misgaan met hun kindje?

Gesloten