LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug van UPC
Re: Geld terug van UPC
Gezellig topic weer!!
Word nou toch wel nieuwsgierig wie hier allemaal zitten uit het grote boze UPC bedrijf..
Ik snap niet dat jullie je allemaal tot een niveau laten verlagen waar ik me nooit op zou willen bevinden.
Laat ze lekker kletsen, ruzie maken doen ze wel op andere plekken in de wereld
Word nou toch wel nieuwsgierig wie hier allemaal zitten uit het grote boze UPC bedrijf..
Ik snap niet dat jullie je allemaal tot een niveau laten verlagen waar ik me nooit op zou willen bevinden.
Laat ze lekker kletsen, ruzie maken doen ze wel op andere plekken in de wereld
kijk ff naast je, daar zitten zeWord nou toch wel nieuwsgierig wie hier allemaal zitten uit het grote boze UPC bedrijf..
Nee hoor, mijn kat heeft geen sofinummer
Hier zitten meerdere UPC-werknemers, in opdracht van de baas, om ook eens wat positiefs te posten. HAR is er ook zo een....kan geen kritiek op UPC verdragen en wordt helemaal wild als je wat negatiefs zegt. Haha...beetje zielig. Dat UPC zich op forums gaat aanmelden, om te proberen hun ***-imago op te krikken haha
Er is maar 1 manier voor UPC om verloren terrein goed te maken: starten met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid! Zorg dat je mensen aan de klantenservice-lijn hebt, die weten waar ze over praten i.pv. de beunende studenten die er nu ja en amen zitten zeggen. De helft weet niet eens waar ze het over hebben!! De medewerker die ik laatst sprak wist niet eens dat een tvantenne-kabel hetzelfde was als een coax-kabel! dan vraag ik je....haha
maar goed Talletje-Niemandalletje: wees blij met je werkgever. Ben trots op JOUW UPC en maak jezelf NOG belachelijker hier met je pro-UPC-geklets haha. Honderduizenden in ons land weten in,middels waar UPC voor staat: valse beloftes, lange wachttijden en schandalig-waardeloze service
Er is maar 1 manier voor UPC om verloren terrein goed te maken: starten met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid! Zorg dat je mensen aan de klantenservice-lijn hebt, die weten waar ze over praten i.pv. de beunende studenten die er nu ja en amen zitten zeggen. De helft weet niet eens waar ze het over hebben!! De medewerker die ik laatst sprak wist niet eens dat een tvantenne-kabel hetzelfde was als een coax-kabel! dan vraag ik je....haha
maar goed Talletje-Niemandalletje: wees blij met je werkgever. Ben trots op JOUW UPC en maak jezelf NOG belachelijker hier met je pro-UPC-geklets haha. Honderduizenden in ons land weten in,middels waar UPC voor staat: valse beloftes, lange wachttijden en schandalig-waardeloze service
-
O O O Johannes, als jij dit werkelijk allemaal ZELF gelooft vind ik joui maar een zielig figuur.
Come on and get back to reality! Met beide beentjes op de grond aub!
Come on and get back to reality! Met beide beentjes op de grond aub!
Is dat nou zo moeilijk voor jou om dat te begrijpen?hoffie
Geplaatst op: 17 Okt 2005 23:51
tuurlijk Rob, daarom is gelijk je eerste topic start dat je overal zo tevreden over bent.... en je post alleen op UPC, en dan ook nog eens alleen om te vertellen hoe geweldig dat bedrijf (je werkgever) is
die fictie en realiteit zie ik ook wel hoor
Ik ben een consument, dus ik zit goed op een consumentenforum.
Ik maak gebruik van diensten van UPC, elke dag opnieuw, als ik thuis ben soms de hele dag door. Dat gaat allemaal hartstikke goed, dus ik ben tevreden.
Omdat ik tevreden ben, meld ik dat hier op het forum, net zo goed als mensen die niet tevreden zijn en dat hier melden, sommigen tot vervelends toe (wie zou ik bedoelen denk je?).
Jij wilt gewoon iedereen die tevreden is de mond snoeren met steeds weer dezelfde domme opmerking "dat iemand voor UPC werkt". Eigenlijk is dat nogal respectloos en irritant van jou dat je dat blijft doen. Als ik bij deze site zou werken, dan zou jouw IP-adres zeker geblokkeerd worden voor deelname aan dit forum.
Tot nu toe post ik alleen op UPC-onderwerpen, omdat ik nog niet zolang op deze site kom en omdat ik in mijn leven meer met UPC-producten bezig ben, dan met andere producten die op dit forum worden besproken. Over keukens ofzo ben ik nou eenmaal niet zo enthousiast.
Inderdaad... over fictie gesproken.Johannes44 Geplaatst op: 19 Okt 2005 09:10
...<<De helft weet niet eens waar ze het over hebben!! De medewerker die ik laatst sprak wist niet eens dat een tvantenne-kabel hetzelfde was als een coax-kabel! dan vraag ik je....haha
Krijg ineens heel veel medelijden met je, want of je hebt alleen maar UPC in huis, of je bent over alles anders ontevreden.....Ik ben een consument, dus ik zit goed op een consumentenforum.
Ik maak gebruik van diensten van UPC, elke dag opnieuw, als ik thuis ben soms de hele dag door. Dat gaat allemaal hartstikke goed, dus ik ben tevreden.
Blijft vreemd dat je verder nergens een mening over hebt, alleen over dat geweldige UPC
Ieder zijn mening...UPC deugt gewoon niet. Dat vind ik...dat vindene r gelukkig veel en veel meer.
Laten we ieder in zn waarde laten!
Laten we ieder in zn waarde laten!
Je bent niet de enige die met UPC problemen heeft of heeft gehad. Ik herken je probleem. Ik probeerde ook mijn classic om te zetten naar een light abonnement. In 1st instantie telefonisch (kosten 0,10 €/min). Lang wachten. Kreeg te horen dat ik dat schriftelijk moets doen. Ik naar de website, alles ingevuld en kreeg te horen dat ik 30 euro daarvoor moets betalen. Dus ik weer naar de website, alles wederom ingevuld en mijn reactie gestuurd: door te stellen dat ik beter op kon zeggen en een nieuw abonnement kon afsluiten (mijn abonnement was meer dan 1 jaar oud). Kostte me niets en leverde me ook nog eens een cadeau op. Men deed niets. Aangezien ik daarnaast nog eens ontzettend veel problemen met hun facturen had (eerst kreeg ik er geen, toen kreeg ik onjuiste facturen, en vervolgens bleef er telkens iets fout gaan: administratieve puinhoop) En maar bellen (en in de wacht en maar betalen). Toen maar opgezegd (zelfs dat lukte ze niet goed te doen) en betaling gestopt.
Nee Hoffie, dat begrijp je weer eens verkeerd.Krijg ineens heel veel medelijden met je, want of je hebt alleen maar UPC in huis, of je bent over alles anders ontevreden.....
Blijft vreemd dat je verder nergens een mening over hebt, alleen over dat geweldige UPC
Ik heb (bijvoorbeeld) ook gas en elektriciteit thuis en ben daar wel tevreden over, alleen vind ik dat niet echt een interessant onderwerp zoals bijvoorbeeld Digitale Televisie van UPC. En zo zijn daar nog wel meer dingen die ik heb en waar ik blij mee ben, maar waar ik niets over te melden heb.
Als je graag medelijden wilt hebben met iemand, kijk eens in de spiegel, daar zie je dan redenen genoeg!!
toch knap dat werkgevers zoiets voor elkaar krijgen
En weer een topic omzeep !
Knap jongens !!!!
Knap jongens !!!!
-
Na mijn eerdere klacht over upc wil ik graag even melden dat na een week flink pushen ik toch eidnelijk geholpen ben Alle gelede schade wordt netjes vergoed [/quote]