LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Nannie1974
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2005 21:00

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Nannie1974 »

Ik ben vorig jaar overgestapt van Norton naar Norman, toen ik een nieuwe computer had.
Ik merkte dat Norton mijn hele (oude) computer in beslag nam en het duurde een tijdje voordat mijn computer opgestart was.
En ik kon twee keer per jaar mijn computer opnieuw installeren, omdat alles vastliep.

Toen ik een nieuwe computer kreeg, ben ik overgestapt naar Norman en het is een prima programma. En ik heb geen last meer met mijn computer. Heerlijk gewoon.

Naast de Norman Antivirus, gebruik ik Norman Firewall en Spamweed.
Prima en heel gemakkelijk in gebruik.

Eén tip: koop het pakket in de computerwinkel, want dan ben je voordeliger uit dan wanneer je via de site besteld. :lol:

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door gekido »

Norman heeft idd best goeie pakketten. Zelf gebruik ik een paar maanden AVG Free anti-virus. Je kan het pakket kopen maar er is ook een gratis versie van AVG te krijgen voor consumenten. Gebruikt heel weinig van je cpu, zeurt nooit en scant heel grondig, en ow ja veel updates per dag, ze houden het virus-wereldje goed in de gaten denk ik dan zo :D

hoekerddries
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2005 15:59

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door hoekerddries »

nooit geen problemen met norton gehad, verlening geen probleem,scand alles, helemaal niks mis mee, zoek het probleem eens bij je zelf, kan toch?????????????,veel genoegen met het opsporen van je eigen problemen.
dreesvanbartemeuje

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door jbroeders »

Ik heb een Symantec anti virus Corporate edition.. gratis en voor niets, al zeker een jaar. Ik heb niets hoeven verlengen en dergelijke. I love P2P

Truelove
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 nov 2005 10:29

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Truelove »

Waarom niet een gratis versie. Wij hebben nu al enkele jaren Avast op onze computer draaien. Hij vindt nevernooit iets en is een van de beteren die ik op mijn pc heb gedraaid. Heb inmiddels de norton er op gehad, welke bijna niet te verwijderen was overigens. Ook de mcAfee gebruikt en AVG. Maar met Avast geen problemen ondervonden en is in mijn ogen een van de betere

Gesloten