LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door jurrien »

E-nergetix, Bedankt voor jou duidelijke uitleg, dan blijkt dat er toch wel een uitleg mogelijk is ,al kon mrtelecom er niets mee.

jurrien

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door F-ektief »

Ze roepen bij MLM dat je zonder een enkele inspanning rijk kunt worden. Het moet wel waar zijn.
Als je kijkt hoeveel tijd Telecom besteedt aan het kleineren en uitschelden van mensen, dat hij de tijd heeft om te proberen www.mlm-alarm.nl van het internet af te halen (ja, de man weet wat vrijheid van meningsuiting is) dan kan hij gewoon geen tijd meer hebben om iets aan dat telecom gedoe te doen.
Hij heeft niet eens tijd om een keer naar nederlandse les te gaan om zijn taalniveau op te trekken.
Hetzelfde geldt voor Jan van Eechoud die er ook nog eens een heus bewakingsbedrijf bij heeft (tja, je moet ergens je geld mee verdienen, niet?).
Of zijn het toch de losers met de grote bek die iedere week braaf een keer naar de soos gaan om hun uitkering te halen?
Dan heb je ook alle tijd van de wereld.

mrtelecom

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Goed studentje, misschien heb ik lange tenen. Maar IK geef WEL altijd antwoord en IK ben niet degene die jouw technieken nodig heeft.

Ach, en Ad hoeven we toch niet serieus te nemen?!
Return-Path: <[email protected]>
Received: from smtpq3.home.nl (smtpq3.home.nl [213.51.128.198])
by MAILHOST4.ladot.com (8.12.5/8.12.5) with ESMTP id j8UIMaP0031678
for <[email protected]>; Fri, 30 Sep 2005 20:22:36 +0200 (CEST)
(envelope-from [email protected])
Received: from [213.51.128.135] (port=40780 helo=smtp4.home.nl)
by smtpq3.home.nl with esmtp (Exim 4.30)
id 1ELOX8-0008GZ-Ea
for [email protected]; Fri, 30 Sep 2005 19:18:54 +0200
Received: from cp11534-b.tilbu1.nb.home.nl ([84.24.77.175]:3173 helo=WOONKAMER.home.nl)
by smtp4.home.nl with esmtp (Exim 4.30)
id 1ELOX6-00069J-Po
for [email protected]; Fri, 30 Sep 2005 19:18:52 +0200
Message-Id: <[email protected]>
X-Mailer: QUALCOMM Windows Eudora Version 6.2.3.4
Date: Fri, 30 Sep 2005 19:18:38 +0200
To: [email protected]
From: Ad de Beer <[email protected]>
Subject: Re: Eerlijkheidsgehalte van tegenstanders....?
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"; format=flowed
X-AtHome-MailScanner-Information: Neem contact op met [email protected] voor meer informatie
X-AtHome-MailScanner: Found to be clean
X-UIDL: Z;?"!UIK"!0X:!!2Jl"!

Dus toch gefrustreerd.

Ik verwacht je excuses, anders zul je merken wat "die mannetjes met
macht" voor je kunnen betekenen.

Ad

Of wat Ad van zijn site (die toch de waarheid pretendeert te vermelden) heeft menen te moeten verwijderen?!
en dan nu hoe het echt zit.
Geschreven door mrtelecom op 2005-11-04 23:43:40
--------------------------------------------------------------------------------
bestaat natuurlijk een goede kans dat de heer de Beer deze reactie verwijdert maar ik blijf geloven in de goedheid van de mens dus bij deze een poging om aan te geven wat je nou werkelijk kunt verdienen met Euphony. Zo zou je nog zomaar de situatie kunnen scheppen dat er op deze site niet alleen verhalen maar ook nog waarheden komen te staan. De gekheid is de wereld nog niet uit.

Goed. Allereerst moet er natuurlijk wel een interessant pakket zijn. En dat is er. Euphony klanten kunnen onbeperkt bellen naar vaste nummers. Oa €3,50 voor onbeperkt in de daluren, het weekeinde en op de feestdagen. Alles wat men nog betaald is het vastrecht van de KPN en 4 cent per gesprek.

En dat is maar 1 van de pakketten.

Om Business Consultant te worden bij Euphony kost €350 incl. BTW. Alle commissies die betaald worden zijn ex. BTW.

Voor elke klant die je werft ontvang je tussen de €15 (vaste lijn) en €20-€60 (per SIM kaart, afhankelijk van het type en de duur van het contract)

Wat moet je nu doen?!

Vraag zo veel mogelijk mensen: “Ken jij iemand die tussen nu en de kerst €500 tot €2000 willen verdienen met een minimale inspanning?”

De meeste antwoorden dat ze daar zelf wel in geinteresseerd zijn.
Die mensen laat je het concept uitleggen door je begeleider.

Velen zullen toch besluiten GEEN consultant te worden maar hebben intussen wel gezien dat er leuk bespaart kan worden. Je werft op deze manier dus ZONDER DRUK ook klanten.

Stel je vindt zo een twintig tal klanten. Je hebt dan al 20 x €15-€60 verdiend maar bovendien ook een snelle start bonus van €130 mits je deze klanten in je eerste 40 dagen hebt gevonden. Je zit hebt dus al tussen de €430 en €1330 verdiend. Bovendien verdien je ook nog eens 5% van de belomzet van deze klanten.

Ook zullen er een aantal mensen zijn die de mogelijkheden om te verdienen zien zitten en gestart zijn. Iedere keer dat jij iemand introduceert die in zijn/haar eerste 40 dagen 10 klanten vind ontvang jij €140. Maar vind je er 3 die dit in JOUW eerste 90 dagen (3 maanden!) doen dan ontvang je nog eens een bonus van €1000.
In totaal dus €1420 extra boven op de €430 tot €1330 die je al met je 20 klanten had verdiend.

Wie is nu de verliezer?
Niet de klant, die bespaart lekker op de telefoon factuur
Niet de BC die 20 klanten heeft gevonden, die heeft net tussen de €430 en €1330 verdiend
Niet de BC die 3 maten heeft geholpen tussen de €430 en €1330 te verdienen; hij/zij heeft net tussen de €1850 en €2750 verdiend

Wie dan wel?!

Diegenen die niks gedaan hebben en Ad de Beer wiens verhaal in duigen is gevallen.
Oh, en dan heb ik nog niet eens de indirecte aanbrengbonus voor klanten in je team meegerekend. Of het percentage, de CDB, de performancebonus die kan oplopen tot €42000 per jaar…..

Ach, dat hoeft ook niet. Laten we eerst maar zorgen dat je een duizendje of twee verdient met minimale inspanning.


[email protected]
Syndroom 4
Geschreven door admin op 2005-11-05 07:00:01
--------------------------------------------------------------------------------
4) De illusie van ongelimiteerde financiele groeimogelijkheden maskeert de rekenkundige werkelijkheid van beperkte mogelijkheden.

Euphonie heeft in Nederland 10.000 klanten en zit daarmee aan zijn maximale aandeel in de markt.
Het hele verhaal van de nummer 2 in Belgie fiets je nu zelf onderuit in je prikker op het prikbord.
En ook nu weer ga je verhalen vertellen van 42.000 euro als verdienste per jaar.

Nu vrees ik dat je dat zelf gelooft, maar je zult er zelf nooit aan komen. Je hebt het te druk met prikken en je pogingen de vrijheid van meningsuiting onderuit te halen.
verwijderen
Geschreven door admin op 2005-11-05 07:16:32
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben niet net als jij en zal deze bijdrage niet verwijderen.
Jij wilt deze hele site laten verwijderen en alle mensen die iets tegen MLM in een kamp zetten.
Jij bent een van de mensen die tegenstanders van MLM bedreigt.
Jij bent een van de mensen die bewust verkeerd informatie geeft aan anderen om ze in de val van MLM te laten lopen.
Dat bewijs je nu weer en alle bewijzen van de zwendel achter MLM laat ik graag staan.
hahaha, bewijs ho maar
Geschreven door mrtelecom op 2005-11-05 08:40:01
--------------------------------------------------------------------------------
Ha die Ad,

Je hebt niet helemaal gelijk: Euphonie heeft zelfs geen 10.000 klanten in Nederland maar helemaal 0 want dat bedrijf bestaat helemaal niet.
Euphony heeft er veel meer en jij loopt wel te schreeuwen dat het er maar 10.000 zijn maar waar is je bewijs?!
En je leest ook nog eens slecht: Ik heb het niet over verdiensten van 42000 per jaar maar over een onkostenvergoeding.

En inhoudelijk ga je er al helemaal niet op in: Waar vertel ik ook maar EEN onwaarheid?!

Maar ik moet toegeven dat zelfs jij af en toe de waarheid spreekt, zoals in de tekst op je site:
De echte verhalen over MLM. Want het zijn verhalen, geen waarheden.

Oh, wat ik ook grappig is is je test over geschiktheid voor MLM waarin de eerste vraag is of je materialistisch wilt worden. En dat van een man die een paar maanden geleden nog door de mand viel met zijn gepoch over een jacht in Frankrijk.

Want wat is nu de waarheid waarom je deze site hebt opgericht?! Moet ik JOUW dreigmailtjes aan mij maar eens op deze site zetten?! Die mailtjes die je al maanden terug naar het email adres van mij stuurde waarvan je hier loopt te zeggen dat ik het zo strikt geheim hield?!

Het ga je goed Ad, maar word het nu echt niet eens tijd dat je je laat behandelen door een psychiater?!


Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reacties geven.
Log in of registreer.

Powered by AkoComment 2.0!
Wie zijn er nou eerlijk en oprecht?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door student26 »

Goed studentje, misschien heb ik lange tenen. Maar IK geef WEL altijd antwoord en IK ben niet degene die jouw technieken nodig heeft.
En hoppa! Alweer doet meneer waar ie mij zo graag van beschuldigt... Kun je dat nou ook eens achterwege laten?
Ach, en Ad hoeven we toch niet serieus te nemen?!
Ik heb mijn mening daarover al gegeven.

Overigens maak je in het stuk dat je quoot ook weer de nodige denkfouten en de standaard negatieve punten van MLM laat je ook weer fijntjes zien.. Paar voorbeeldjes:
Vraag zo veel mogelijk mensen: “Ken jij iemand die tussen nu en de kerst €500 tot €2000 willen verdienen met een minimale inspanning?”
Nu weet ik ook wel dat een gouden berg voor de 1 misschien geen gouden berg voor de ander is, maar bovenstaande kun je niemand garanderen.
Stel je vindt zo een twintig tal klanten. Je hebt dan al 20 x €15-€60 verdiend maar bovendien ook een snelle start bonus van €130 mits je deze klanten in je eerste 40 dagen hebt gevonden. Je zit hebt dus al tussen de €430 en €1330 verdiend.
Nee, omzet. Je kosten moeten er nog vanaf... Dus je inschrijfgeld, benzinegeld, dat soort zaken. Daarnaast weten we nu NIET hoeveel uur we al hebben besteed. En het standaard nadeel van lage prijzen aanbieden: een percentage van een laag getal = een laag getal. Hoe goedkoper jouw klanten bellen, hoe minder jij verdient. Waar halen we ineens 20 klanten vandaan, zeker tegenwoordig? Weet je hoeveel gratis zooi je tegenwoordig krijgt bij een nieuw abonnement? Kiest een klant voor een nieuwe SIM-card, of kiest ie voor de nieuwste GSM + abo + breedbeeld-TV / X-Box / DVD-recorder / 500 gratis belminuten / 500 gratis SMS'jes? Hoe trouw zijn de klanten? Dat soort zaken wordt er (wijselijk?) niet bij verteld.
Ook zullen er een aantal mensen zijn die de mogelijkheden om te verdienen zien zitten en gestart zijn. Iedere keer dat jij iemand introduceert die in zijn/haar eerste 40 dagen 10 klanten vind ontvang jij €140. Maar vind je er 3 die dit in JOUW eerste 90 dagen (3 maanden!) doen dan ontvang je nog eens een bonus van €1000.
In totaal dus €1420 extra boven op de €430 tot €1330 die je al met je 20 klanten had verdiend.
Geweldig. En? Hoeveel mensen halen dit nou daadwerkelijk? Hoeveel mensen kan de gemiddelde mens oml*llen om in te stappen? Wat is het percentage instappers op het aantal aangesproken mensen? Stel dat het positief uitpakt? In je omgeving weet je een aantal mensen te strikken? Hoeveel klanten zijn er voor hen nog over? Jij bent immers ook flink aan het werven geweest voor de andere bonussen... Hoe lang duurt het voordat iedereen in Nederland is aangesproken door iemand uit z'n buurt?
Wie is nu de verliezer?
Niet de klant, die bespaart lekker op de telefoon factuur
Dat kan natuurlijk. Het product zal vast goed zijn, daar heb ik geen problemen mee.
Niet de BC die 20 klanten heeft gevonden, die heeft net tussen de €430 en €1330 verdiend
Ook geen probleem.
Niet de BC die 3 maten heeft geholpen tussen de €430 en €1330 te verdienen; hij/zij heeft net tussen de €1850 en €2750 verdiend
Waarvoor? Het ondermijnen van zijn eigen markt?
Wie dan wel?!
Zeer waarschijnlijk? De x oetl*llen die dachten een leuke, eerlijke kans te maken, maar tot de conclusie kwamen dat ze a) geen verkooptalent bezitten, b) geen mens meer konden vinden die nog niet door jou en je y maten is aangesproken, c) er eigenlijk toch niet aan toekomen om er echt tijd aan te spenderen, enzovoorts...
Oh, en dan heb ik nog niet eens de indirecte aanbrengbonus voor klanten in je team meegerekend. Of het percentage, de CDB, de performancebonus die kan oplopen tot €42000 per jaar…..
Tsja, ik KAN ook de lotto winnen...

mrtelecom

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach, student krijgt de bal teruggekaatst en doet weer het aloude truukje: Hij beschuldig mij van zijn daden.

En nu moeten we ineens garanderen dat mensen dat kunnen verdienen. Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Eigen ondernemer worden met een maximaal risico van 350 Euro en dan ook nog garanties.

Zeg student, waarom ga je niet op de site van de staatsloterij lopen klagen dat ze geen garantie geven dat iedereen daar miljonair word?!

Jouw kronkeldenken doet me toch echt sterk twijfelen aan je beweringen gestudeerd te hebben.

En weer geen echte reactie op het zoveelste bewijs dat er zeker zoveel oplichters onder de tegenstanders van MLM zitten als onder de voorstanders.

Goed, zijn er nog mensen die serieus willen discusieren?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door student26 »

Ach, student krijgt de bal teruggekaatst en doet weer het aloude truukje: Hij beschuldig mij van zijn daden.
Waarmee jij de cirkel weer rond maakt? Wat bedoel je nou? Jij beschuldigt mij ervan "technieken" te gebruiken. Welke dan?
En nu moeten we ineens garanderen dat mensen dat kunnen verdienen. Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Eigen ondernemer worden met een maximaal risico van 350 Euro en dan ook nog garanties.
Je bent geen eigen ondernemer. Daarnaast was dat weer NIET het punt waar het om ging. Jij beweert kennelijk glashard dat je tussen de x en y euro zal verdienen. Dat KUN je niet garanderen. Je HOEFT het van mij ook niet te garanderen, maar ZEG HET DAN OOK NIET.
Zeg student, waarom ga je niet op de site van de staatsloterij lopen klagen dat ze geen garantie geven dat iedereen daar miljonair word?!
OMDAT ZE DAT OOK NIET BEWEREN!
Jouw kronkeldenken doet me toch echt sterk twijfelen aan je beweringen gestudeerd te hebben.
Hoppa, weer op de man.
En weer geen echte reactie op het zoveelste bewijs dat er zeker zoveel oplichters onder de tegenstanders van MLM zitten als onder de voorstanders.
Pardon? Daar heb ik ten eerste geen bewijs van gezien (je bedoelt je ene voorbeeld Ad neem ik aan?) en ten tweede HEB IK AL GEZEGD WAT IK VAN HEM VIND.
Goed, zijn er nog mensen die serieus willen discusieren?!
Die zullen zich na jouw belachelijke reactie toch eens achter de oren krabben. In jou vinden ze in ieder geval zeker geen serieuze discussiepartner, en das geen aanname, maar een feit.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Econometrist »

Goed, zijn er nog mensen die serieus willen discusieren?!
Jazeker, ondergetekende.
En jij ook neem ik aan dus daarom zal je, net als ik, er behoefte aan hebben om vooraf even overeen te komen waarover we het nu eigenlijk hebben.
Daarom stel ik voor je voorgaande uiteenzettingen die het hebben over 'tussen de ... en ...' en 'mogelijk tot ...' en 'stel dat je ....' even te laten voor wat het is en het wat meer empirisch beschouwelijk te maken.
Laat jij daarom, als de insider in het geheel, nu eens hier klip en klaar de volgende getallen plaatsen:

- het bedrijfsresultaat van Euphony in Nederland
- het aantal klanten van Euphony in Nederland
- het totaal van de uitgekeerde bonussen, premies, etc. etc.
- het totaal aantal representanten dat in Nederland actief is
- het aantal full-time equivalenten aan representanten dat actief is

In de veronderstelling dat jij er ook op uit bent een zinvolle discussie aan te gaan en niet alleen hier aanwezig bent om te werven zal je het er mee eens zijn dat de bovengevraagde kentallen nodig zijn bij de waardering van hoe mlm in jouw specifieke bedrijfstak nu eigenlijk performt.
Ik kan me niet voorstellen dat jij deze discussie uit de weg gaat waar je zelf om vraagt.

mrtelecom

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee hoor econometrist, iemand die niet het fatsoen heeft zijn excuses aan te bieden voor zijn lasterpraktijken neem ik niet serieus.
Overigens kun je de gevraagde gegevens gewoon opvragen bij de KVK of bij Euphony (het grootste deel staat gewoon op de site) en voor de beursgang aanstaande april word alles helemaal volledig openbaar (vergeet niet dat sommige info nu NIET openbaar is omdat het nu nog een priveonderneming is).

En student, jou kan ik toch niet in laten zien dat wat ik zeg waar is. De andere bezoekers zullen dat echter wel zien.

bijvoorbeeld; jij klaagt over persoonlijke aanvallen en iemand die niets anders doet dan antwoord geven word door jou onmiddelijk op kleinerende manier benaderd terwijl jijzelf geen enkel recht hebt om je superieur op te stellen aangezien jijzelf GEEN ENKELE eigen prestatie op het gebied van ondernemen op je naam hebt staan en ook op geen enkel ander vlak hebt laten zien ook inderdaad je jezelf aangemeten superieuriteit waard te zijn.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ok, excuses voor waar jij denkt dat die op zijn plaats zijn.
Ga je nu op de simpele vraagstellingen in of ontloop je de discussie liever? Hou je liever op de achtergrond wat het onderwerp van de discussie eigenlijk is?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Maarschalk »

jboere, wat een misselijke opmerking. Ga je dit ook goedpraten met een opmerking als "ik ben ziek geweest"?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door student26 »

jij komt zeker net kijken hij had je vader kunnen wezen als jemoeder maar gewilt had
Ga zo door jongens, jullie laten weer fijntjes zien welk soort figuren zich met MLM bezighouden.

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door F-ektief »

Het bewijs dat Teledom manipuleert is simpel te vinden.
Hij verwijt mij dat er een aantal stukken van MLM-alarm.nl nl zijn verwijderd. IJdel als hij is heeft hij blijkbaar alle stukken al vast gekopieerd van de site (hoezo copyright) maar omdat hij graag maar een deel van de waarheid vertelt "vergeet" hij mijn antwoord te vermelden, gewoon een technische storing.
Ook "vergeet" hij te melden dat hij uit goede democratische overwegingen getracht heeft de site MLM-alarm van het internet te verwijderen, wat overigens door de provider geweigerd is omdat er geen onwaarheden op de site staan.

Het is inderdaad zo dat Telecom nog nooit met een bewijs gekomen is, erger nog, hij ontkracht zijn eigen bluf steeds zelf.

Riep hij twee weken geleden nog dat Euphony na Belgacom de grootste is in België, nu weer stelt hij dat ze na "de groten komen".
Een simpele zoektocht leert dat Euphony nergens in de Top 10 voorkomt.

Ik zal overigens de gegevens wel even vragen aan mijn vrienden in de Kamer van Koophandel.
Maar we weten het natuurlijk al wel, hij beweert dat de gegevens nu nog niet openbaar omdat het een prive bedrijf is, maar als je naar de beurs gaat dan moet je jaren tevoren al je cijfers laten zien.
Euphony gaat ook niet naar de beurs, wie durft er nu te investeren in een bedrijf dat binnenkort kapot is en een zeer slecht imago heeft?

Kortom, meneer bewijst iedere keer weer dat hij zeker geen verstand heeft van bedrijven en bedrijfskunde.
Dat bewijst dat hij ofwel een oplichter is, ofwel een zeer naieve kerel die in de verhaaltjes van oplichters gelooft.

Nou ja, hij is al een keer failliet gegaan, enerzijds door wanbeleid, anderzijds omdat hij te goedgelovig was.
Beide zaken zijn dus waar denk ik.

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door F-ektief »

Ik heb de stukken die gedeponeerd zijn bij de kamer van koophandel even nagetrokken.
Nou René, ik zou er ook niet mee naar buiten komen.

Jaarrekening 2004, nog niet goedgekeurd door de accountant wegens onregelkmatigheden.
Jaarrekening 2003, netto winst 465 Euro!
Jaarrekening 2002, verlies 1.254.673.-- euro.

De jaarrekening 2004 is nog niet goedgekeurd omdat er een reservering van 1.000.000 moet worden opgenomen vanwege de veroordeling van Euphony in België vanwege het pyramideschema. Die vechten ze wel aan en dankzij de trage Belgische rechterlijke gang duurt dat even (ik weet het, ik procedeer nu al 9 jaar tegen Ludo Pyis).

Let wel, dit is de jaarrekening van Euphony Benelux!

Vier rechtsvoorgangers zijn inmiddels verdwenen uit het handelsregister, ook dat is opmerkelijk.

Kortom, dit stinkt geweldig.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ook "vergeet" hij te melden dat hij uit goede democratische overwegingen getracht heeft de site MLM-alarm van het internet te verwijderen, wat overigens door de provider geweigerd is omdat er geen onwaarheden op de site staan.
Ja onze telecom hero heeft vaker dit soort gedrag. Herinneren we ons nog de onzalige actie van de redactie?
De cijfers van Euphony spreken boekdelen. mlm is aan het doorbreken. Eindelijk, na 61 jaar.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Slim »

Van de site van ons Boereke:
U hoeft zelf niets te verkopen, dat doet de catalogus voor u!
Wat een staaltje van hoogwaardige technologie, zo'n multifunctionele catalogus die kan praten, artikelen sjouwen en ook nog lopen. Wat leven we toch in een mooi tijdperk.
:lol:

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door F-ektief »

Wat is TeleDom stil nu we zijn beweringen met feiten hebben kunnen weerleggen.......

Natuurlijk zal hij nu een actie starten om de kamer van koophandel te laten verbieden en later de beurs van Amsterdam omdat ze geen malifde bedrijven in de Euronext willen.

Misschien dat hij beter eens een baan kan gaan zoeken, dan vreet hij niet zo van onze belastingcenten. Kunnen we geen actie beginnen om MLMers te verbieden internet te gebruiken=

iedereenisok
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2005 09:12

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door iedereenisok »

http://www.vnunet.be/datanews/detalle.a ... r&pagina=1

Euphony, doorverkoper van telecomdiensten, komt door een aandelenverkoop in handen van nieuwe eigenaars. Giles Redpath is nu de CEO.


Op 8 september sloten de nieuwe aandeelhouders, onder leiding van Investec Growth Finance en Penta Capital, een overeenkomst met Euphony voor een aandelenovername ter waarde van 20 miljoen pond (29,25 miljoen euro). Investec en Penta Capital brachten elk 8 miljoen pond van deze overnamesom in. De overige aandelen (ter waarde van 4 miljoen pond) werden opgekocht door het management.
De overname werd gesloten onder leiding van Giles Redpath, die ook de rol van CEO van Euphony op zich zal nemen. Redpath was tot voor kort nog CEO van de Alpha Telecom Group, die in 2003 werd overgenomen door Tele 2 voor 60 miljoen pond. Hij was voorheen ook actief als vice-president van Telegroup Inc. Europe, stichtte in 1992 het eerste intra-Europese callback-bedrijf en was een van de eerste investeerders van Dodasch, een Europese mobiele provider.
Het van oorsprong Britse Euphony werd in 1998 opgericht en heeft nu vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, België, Nederland en Duitsland.
Euphony Benelux heeft kantoren in Antwerpen (BE), Rhines (BE) en in Nieuwegijn (NL), waar samen zon 150 vaste werknemers zijn tewerkgesteld. In België telt de onderneming inmiddels ruim 385.000 klanten, goed voor 1,3 miljoen euro winst in 2003.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Econometrist »

En wat moeten we met dit 14 maanden oud nieuws?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Het zelfd als met dit nieuws?
Jaarrekening 2004, nog niet goedgekeurd door de accountant wegens onregelkmatigheden.
Jaarrekening 2003, netto winst 465 Euro!
Jaarrekening 2002, verlies 1.254.673.-- euro.
Of met dit nieuws:
Heb niet eens verder gezocht....

''Alleen al KPN komt uit op 5,8 miljard euro verlies. Ook CMG (-411 miljoen), Lucent (-381 miljoen), Versatel (-379 mijloen), ASML (-360 miljoen), Dutchtone (-277 miljoen), Getronics (-246 miljoen), Ben (-199 miljoen), Nortel Networks (-142 miljoen), Philips (-125 miljoen) en O2 (-110 miljoen) verliezen minimaal 100 miljoen euro.
De bedrijven die winst maken, komen uit op een gemiddelde opbrengst van 17 miljoen. De bedrijven die in het rood belanden, verliezen gemiddeld 303 miljoen.''

Bron: www.computable.nl/artikels/archief2/d45si2yl.htm & Jan van Eechoud
Groet,

Alex van Breemen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Econometrist »

Proficiat Alex, dat je weer met zo'n waardevolle bijdrage weet te komen. Zelf moet ik nog even studeren over het idee wat de zeggingskracht hiervan zou moeten zijn volgens een disfunctionerend brein als dat van jou, maar psychiaters die meer van de materie op de hoogte zijn dan ik zullen ongetwijfeld versteld staan.

Een interessante quote die je, hoogstwaarschijnlijk zonder jezelf daar bewust van te zijn, hebt opgedoken die ook mijn directe interesse wekt is deze:
Jaarrekening 2004, nog niet goedgekeurd door de accountant wegens onregelkmatigheden.
In het licht van de aanstaande beursgang van Euphony meld je tussen neus en lippen even een pikant feit omdat hoopvolle beleggers nu dus niet alleen naar het prospectus uitkijken, maar tegen de tijd van de emissie tevens nog 2 jaarverslagen tegoed hebben.
Gezien jouw vermelding hiervan in het kader van oninteressant nieuws en het feit dat je feitelijk in de magneetjes zit en zelfs daar al niks van begrijpt vermoed ik niet dat we hieromtrent weinig inbreng meer van jou kunnen verwachten. De alom belasterde telecomautoriteit hier op het forum wiens naam niet mag worden genoemd liet het in een eerdere discussie over deze ontwikkeling ook vlot afweten aangezien hij, in tegenstelling tot jou, wél snel begreep dat hij geen flauw benul van de materie van zijn eigen toko had.
Ik ben benieuwd.

Gesloten