LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van den knuppel ende het hoenderhok...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door pluutje »

up!

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Feydakin »

de feiten zijn allang bekend> contracten werden verkocht aan > aowérs ,wwérs ,waoérs gehandicapten,en geestelijk minder vermogenden.
Wederom een fijne en zinvolle reaktie van ons aller pluutje, overigens wel een aardige tekst op je grafsteen tzt :wink: maar dat terzijde.

Henk Geluk, u wilt dus beweren dat bovengenoemden met uitzondering van de geestelijk minder vermogenden, niet zelf kunnen nadenken?
Wat is het verschil tussen een ww-er en een werkende, behoudens dat de ene op dit moment werk heeft en de ander niet, maakt dit de ww-er gelijk handelingsonbekwaam?

Gast

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 12 Nov 2005 17:53 door ad snoeren


--------------------------------------------------------------------------------

Mon Val

Je zou je eens af kunnen vragen hoe ernstig deze man discrimineerd,
en wie er mee begon.
Maar jij mag vinden wat je wilt hoor.
Ik heb voor mijn strijd dit soort mensen niet nodig.
Ik wil je best geloven Ad Snoeren, maar 1 vraag, waarom dien jij dan geen klacht in bij Trosradar internet.?
Kijk Trosradar streeft ernaar om inhoudelijk te discussieren met elkaar, intolerante gedrag zoals discriminatie gescheld enz. tolereren ze beslist niet.
Als iemand iets tegen jou zegt wat niet kan, dan zal Trosradar n.a.v. de klacht maatregelen treffen door dergelijke iemand te bannen.
Ook jij hebt gelijk, je hoeft je niet alles te laten zeggen, als iemand naar je uithaald dan mag jij best wat terug zeggen.
Voorbeeld: 2 a 3 weken geleden werd er iets tegen mij gezegd, waarbij ik vergat tot 10 te tellen, ik ontstak in een woede aanval, ik zei iets wat eigenlijk; ook al heb ik 100% gelijk, niet door de beugel kan, dit had een 100% ban voor mij moeten zijn, dat het niet gebeurd is kan ik ook niet verklaren, misschien heeft die Moderator zitten te slapen of hij/zij heeft gedacht laat hem maar even afkoelen, Monument Valley veranderd het wel weer, nadat ik van mijn boze bui bekomen was dacht ik er overna, je voelt wel, ik heb mijzelf stijf gevloekt, ik heb uiteraard mijn blooper hersteld door mijn excuses aan te bieden bij de Tros, dus ik wil hiermee zeggen, ik ben beslist geen heilig boontje, ik maak net als jij of wie dan ook weleens fouten, van mijn blooper van 2 a 3 weken geleden heb ik geleerd, dus ik heb volkomen begrip voor je.
Weet je wat het is, iemand zegt iets beledigends tegen een ander iemand, de ander doet het weer terug en hoppa daar hebben we de poppetjes aan het dansen.
Iemand moet verstandig zijn, ik ken jou niet, maar als dergelijke figuren iets zeggen wat kwetsend is, wees verstandig, onthou je van dergelijke berichten en trek aan de bel bij de Tros, de Tros respecteerd jou meer dan dat je het terug doet.
Je kan het ook anders stellen, stel je hebt een voetbalwedstrijd, een speler van een club laat een andere speler van de tegenpartij vallen de scheids ziet het niet, de speler van de tegenpartij doet het weer terug, wat zal de scheidsrechter dan doen denk je.?
Dan zal die ander zeggen die wel betrapt is, ja maar hij begon scheids, oh ja zegt de scheidsrechter, sorry ik heb jou betrapt, eruit.!
Snap je wat ik bedoel?
Daarom moet jij verstandig zijn en aan de bel trekken bij de Tros als er dingen tegen jou gezegd worden die beslist niet kunnen.
Ad Snoeren, je moet maar zien wat je met mijn informatie doet, ik hoop dat mijn bericht bij je overgekomen is en het goed op je inlaat werken.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door pluutje »

Wederom een fijne en zinvolle reaktie van ons aller pluutje, overigens wel een aardige tekst op je grafsteen tzt maar dat terzijde.
Deze mag er ook wezen 'vriendelijke vriend'!

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Feydakin »

up! 8) :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Mon Val we hebben al zo vaak bij de Tros aangegeven dat er gediscrimineerd wordt en wat wordt er dan gedaan: JE GELOOFT HET NIET: Ad krijgt een ban.....

Dank U Tros Radar voor uw modereerbeleid!!!!!

Gast

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 12 Nov 2005 19:40 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

Mon Val we hebben al zo vaak bij de Tros aangegeven dat er gediscrimineerd wordt en wat wordt er dan gedaan: JE GELOOFT HET NIET: Ad krijgt een ban.....

Janneke52,

Ik zal nu eens een klacht indienen, misschien worden ze wakker, als Trosradar naar aanleiding van mijn bericht ook niks doet, dan stap ik op, want als de moderator van de Tros geen aktie onderneemt, dan wens ik niet op zo'n forum te zijn.
Dit soort dingen zou men volgens mij niet op het Palforum hoeven te doen.
Groet, Monument Valley

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Elias »

Faeks,

Na je zoveelste poging de goede belangenbehartigers in een kwaad daglicht te stellen met allerlei kretelogie zal ik toch nog eens mijn indruk/ervaring over deze stichtingen en aangesloten advocatuur geven hoe die met gedupeerden en vragenstellers omgaan.

Voordat het eindadvies "procederen" zou kunnen luiden worden bekeken:

- soort contract, feiten en omstandigheden bij de tot standkoming;
- wat is ingelegd, betaalt, nog te betalen, restschuld e.d. ivm de maandlasten/inkomen;
- wat levert de D-Regeling of enige andere Dexia-regeling voor betrokkene op;
- financiele afweging (kosten-baten-wel/geen toevoeging) versus juridische kans/afweging om te proces te winnen;
- heb je met doorlopen van het contract over 10-15-20 jaar uberhaupt wel enige kans positief te eindigen ( te hoge beginkoers - moordende rentepercentage)
- gemoedstoestand betrokkene: uiteenlopend van woede en wens voor rechtdoening vanwege gevoel opgelicht te zijn, tot de emotie niet meer aankunnen en er snel vanaf willen zijn.

Vervolgens aan betrokkene de keus.

Jij kent met jouw IQ neem ik aan wel het verschil tussen "barricade-kreten" en het overleg dat op een rustiger plaats - ook op dit forum !! -wordt gevoerd, toch ?

Maar ja, van de Idaho- en JH- kretelogie komen we waarschijnlijk nooit meer vanaf zolang welk forum dan ook nog bestaat....

Elias.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door henkgeluk »

geachte feydakin,

ik probeer uit te leggen(lees tussen de regels) dat in veel gevallen middels cold calling deze groepen werden benaderd.

eerlijksheidshalve zou dan een wwér niet hierin passen nog de anderen.

ik wil alleen aangeven in de context dat,bepaalde groepen ? telefonisch werden benaderd(dit is uitgezocht en toegegeven) en anderen middels
een folder en op bijeenkomsten.

de verklaring voor de eerste groepen ,dus die wwérs waoérs etc bestaat erin dat zij adressen en telefoon nummers doorgaven.

wij weten met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, dat dat is gebeurd.op bijeenkomsten te lande kwam dat naar voren.

de discrepantie is, dat dan het hoger kader, NIET werdt benaderd middels telefoon. in uitspraken(dossiers) van advocaten kwam dat ook naar voren(rechters weten daarvan)

resume> het cold calling team was op de hoogte wie benaderd moest worden door hen en wie niet! (zeer veel bewijzen daarvan)

dus er vondt een schifting plaats in de cold calling rooms.

dat maakt het interessant ,omdat daaruit blijkt dat alles met een vooropgezet doel is opgezet!

vanuit die positie is er sprake van a:!!!! misleiding !!!omdat dat cold calling team,na doorvragen en noemen van namen(familie ,kennissen,vrienden etc) een binnenkomertje hadden!
op deze materie zijn velen succesvol geweest!

we spreken dan over bonussen die de 5 cijfers overtreffen (nog in guldens)

weer kort door de bocht,alhoewel de eerste groep daarzelf bij was (in u opinie )is het wel zo ,dat zij te maken hadden met getrainde ,geslepen overal vandaan gehaalde verkopers.

deze mensen waren bij voorbaat kansloos om tegengas te geven.

een voorbeeld wil ik noemen,wat door verkopers veel is gebezigd!

de verkopers vertelden standaard! dat de contractanten altijd meer of gelijk overhielden dan rente op een spaarbank boekje ,dat voor 10 jaar was vastgezet(de rente daarvan) .zelfs wanneer de aandelen zouden kelderen! (achteraf gezien was dat juist,omdat alleen opties werden aangekocht!!)
dat laatste weten we inmiddels, konden zij niet waarmaken!
dus daarom (zie bij gedeelte tussen uitroeptekens) is er sprake van misleiding. maar omdat nooit duidelijk is geworden de rechtsverhouding van de verkopers annex labouchere ,heeft de rechter daar niet meer na gekeken!
[/b]

Jetsbasket
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 okt 2005 19:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Jetsbasket »

Vervolgens aan betrokkene de keus.
Wie hou jij nu voor de gek Elias?
Ja eindelijk worden de teksten van de belangengroepen iets minder scherp van toon, maar was het voorheen niet zo, dat er maar werd geroepen STOP MET BETALEN, IEDERE BETAALDE EURO AAN DEXIA IS EEN VERLOREN EURO!

En hoeveel mensen zijn hier in getrapt met alle gevolgen van dien?

Ik weet niet bij welke groep jij hoort, maar de adviezen die destijds gedaan zijn, waren deels fout met daaraan grote consequenties verbonden, dit wordt niet toegegeven, maar als je goed oplet is de taal van de heren en of dames behoorlijk voorzichtiger geworden.

Misschien zou jij er goed aan doen om de mensen zoals Faekes met wat meer respect te behandelen, want door deze mensen is het in ieder geval duidelijk geworden dat er meer is dan PAL, Payback en wat er nog niet meer aan randverschijnselen rondloopt.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

want door deze mensen is het in ieder geval duidelijk geworden dat er meer is dan PAL, Payback en wat er nog niet meer aan randverschijnselen rondloopt.
O ja? Wat is er dan nog meer?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Elias »

EN:

(jetsbasket)
STOP MET BETALEN, IEDERE BETAALDE EURO AAN DEXIA IS EEN VERLOREN EURO!
Is een reele tegenhanger, gezien de huidige situatie, van de misleidende reclame van Dexia en haar "bondgenoten" over de D-Regeling !

Lees jij altijd alleen maar de "krantekoppen" of kijk je ook verder dan je neus lang is.
Iemand die met zo'n rotcontract in z'n maag zit zeker wel ! En dan vindt ie op bijv. dat PAL-forum alles om over na te denken, nader juridisch advies te vragen etc etc.....

Maar kom eens terug op mijn opmerking/vraag WAAR JE ELDERS NOG MEER OBJECTIEVE VOORLICHTING KUNT KRIJGEN ????

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Elias »

EN:

ALS de door jou, Faeks e.d. zo hevig veronderstelde valse voorlichting en oplichting door de echte belangenbehartigers gebeurd:

Waar zijn dan hier en op de gekende forums de boze (let wel: inhoudelijk onderbouwde..) reacties, behalve de-dag-in, dag-uit-kreten van jullie ????

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Copla »

feaks heeft een kritische geest en kan analyseren als de beste. Hij/zij gaat de strijd aan tegen een ieder.....

Is één van de weinigen met een sterke mening :D

victory
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 nov 2005 23:42

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door victory »

feaks is één van de weinige met ongefundeerde meningen. :arrow:

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Copla »

Nee één met een echte mening of je het leuk vindt of niet....Doei

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Elias »

Tja,
over een paar " knuppels " in het hoenderhok gesproken.... 8) :lol:

Gelukkig zijn de meeste hoenders al gewend aan deze nep- "haantjes de achtersten ".....
Laatst gewijzigd door Elias op 13 nov 2005 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Copla »

Ach wiens hoeder bent u dan ?

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Nee één met een echte mening of je het leuk vindt of niet....Doei
Geef eens één voorbeeld. :!:

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Copla »

Payback is een voorbeeld :shock:

Gesloten