LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] castreren en steraliseren bij katten

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: castreren en steraliseren bij katten

Ongelezen bericht door Marieta »

Kijk dat bedoel ik dus. 250,000 katten alleen al in en om nijmegen. Dan de rest nog. En mensen maar zeggen dat t zielig is om ze te laten helpen.

Maar ik had nog nooit gehoord van het verhaal dat als er een stukje achterblijft de kat toch nog krols kan blijven. Weer wt geleerd :wink:

fabienne
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:46

Re: castreren en steraliseren bij katten

Ongelezen bericht door fabienne »

een ding is gewoon erg duidelijk, iedereen maar dan ook iedreen die een kat heeft moet hem laten helpen, het is gewoon niet normaal dat mensen nog een nestje katten nemen omdat het zo leuk is!!!! ze moeten eerst nadenken met wat ze doen! iedereen vind zo'n lief snoezig jong poesje leuk, maarals ze dan groter worden dan moeten ze maar weer weg want ze plassen in huis, of ze krabben aan de meubels.
ik zelf heb 5 katers en 5 poezen, en ja ze zijn allemaal geholpen. alle 10 mijn katten heb ik gekregen omdat ze ergens anders niet meer welkom waren, als je het te duur vind om ze te laten helpen dan moet je niet aan katten beginnen! je weet dat er extra kosten bij komen.
ik kan er slecht tegen hoe mensen met dieren omgaan, een dier is voor mij een kind, en die behandel ik ook net als mijn andere 3 kinderen. en dat zouden meer mensen moeten doen, dan was er niet zoveel dieren leed, want ja een nestje kittens nemen noem ik ook dierenleed, want daardoor hebben andere katten in het asiel weer minder kans om een plaatsje bij iemand thuis te krijgen!
denk daar maar eens over na

Gesloten