Was dit goed zo Serge?
Nee, natuurlijk niet.
Quote: Ook ik vraag me af hoeveel beurzen er zo'n beetje per jaar zijn en op hoeveel je er dan kunt staan???
als je naar mijn antwoord van 15 Nov 2005 08:41 goed had gelezen had je daar al zelf antwoord op gehad!
Kijk, dat MLM'ers redelijk egocentrisch zijn, dat wisten we al. Maar dat je een vraag volledig op jezelf gaat betrekken, dat getuigt natuurlijk niet van veel interpretatievermogen.
Je geeft maar op 1 vraag antwoord, het waren er twee. Vervolgens antwoord je met "3 per maand". Ja, JIJ staat er op 3 per maand. De achterliggende gedachte van de vraag lijkt me toch niet zo moeilijk? Stel er zijn in totaal x beurzen die haalbaar zijn (qua afstand, reistijd, whatever). Je bent met y verkopers. Het antwoord had dus moeten zijn: x/y onder de voorwaarde dat we het een beetje eerlijk verdelen. De vraag is dus: hoeveel is x, en hoeveel is y?
Je hebt al "een beetje" antwoord gegeven. Namelijk y = 300 in Nederland. Nu dus nog x (hoeveel haalbare beurzen).
probeer nog eens!
Jij ook...
Quote: Lijkt me een beetje l*llig om m'n downline te moeten vertellen dat ze niet naar beurs X kunnen omdat ik m'n plaatsje al gereserveerd heb...
Ooit gehoord van Teamwork? Denk je dat bijv een huishoudbeurs door 1 persoon gedaan wordt? Hoezo belangrijke vraag? Niet toch?
Tuurlijk wel. Maar ik ben de lulligste niet; mag je 2 vriendjes meenemen, ok? Dan wordt y dus 100. Hoeveel is x? Trouwens, moeten we wel de inkomsten gaan delen, das weer minder. Hoe doe je dat dan? Volgens de Energetix-staffel? Of "fifty-fifty" (33-33-33 dus)?
Quote: Maar gaat het ook lukken voor nóg eens 300 distributeurs?
Ja
Tuurlijk. Dan komen er vast ook ineens 2 keer zoveel mensen naar die beurs. En anders verkopen we het toch voor 2 keer zoveel?
Quote: Hetzelfde geldt voor internet. Plaats genoeg voor nog 300 websites, dat wel, maar moeten dan niet de bezoekers per site gehalveerd worden?
Neen -Het principe van herhaald reclame maken ken je? Ja toch.
Het principe van verdere verlaging van de winst per persoon ken je ook?
Quote: En als ik en de andere 299 toetreders een team van, laten we zeggen, 5 man wil gaan opbouwen. Is het mlm-systeem ook robuust genoeg om het huidige bestand met 1800 magneetverkopers uit te breiden?
Ja! indien nodig met meer!
Indien nodig? Wat nou "indien nodig"? Tuurlijk zijn ze nodig, je moet toch een downline bouwen? En de bevolking verdubbeld toch ook ieder jaar? En Sinterklaas bestaat toch ook?