Zal proberen in het kort wat positiefs te vertellen over ‘’echte’’ MLM.
Kennelijk heb je onderzoek gedaan naar Kleeneze.>>>>>>>>>>>Waar zit dan een fout? In mijn berekening? Heb ik de percentages niet goed begrepen, ook na een uitleg van een ervaren distributeur?... Ik weet het niet. <<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kan je er weinig van vertellen want ik heb niet echt onderzoek gedaan naar Kleeneze.
Laat je in ieder geval niet gek maken door kreten als:
Kom er als eerste bij, e.d.
Maak met die mensen eens een afspraak hoe het in de praktijk werkt.
Als het goed is kun je GEEN risico lopen.
Als dat het geval is….:
Gewoon instappen en een proefrit maken…. Kijken of het je bevalt…!
Hebben ze wel een goede garantie dat je je inschrijving na een redelijke periode weer terugkrijgt wanneer blijkt dat het niks voor je is?
Zal best wel want ze zijn al heel lang in de markt, hoewel nog niet zolang in Nederland.
Het staat me niet erg aan om wederom alle punten van ongerechtvaardigde kritiek te bekhasndelen dus doe zelf wat onderzoek.>>>>>>>>Een verplichte inkoop is dus ook noodzakelijk om een MLM te laten werken<<<<<<<<<<<<<<
Nee. Is niet het geval.
Was dus piramideverkoop. In Nederland verboden.>>>>>>>>>>>Bij een heel snel groeiende MLM organisatie ging dat fout doordat de opgedrongen inkoop niet verkocht kon worden door de hoge prijzen en dus mensen met spullen in de garage zaten die ze niet eens zelf konden gebruiken waardoor men ermee stopte en de piramide afbrande. Slechts de topline werd er millionair van.<<<<<<<<
Wanneer je je gezondheid wil laten onderzoeken ga je dan naar de bakker of naar een dokter?????
Hier zal je van de mensen een erg eenzijdig negatief verhaal horen. Om alleen daar naar te luisteren lijkt me niet zo verstandig:?
Dat heb je met een bedrijf wat hier net start.>>>>>>En zo heb ik wel meer bijeenkomsten bijgewoond. Altijd wel was er iemand die interessant amerikaans engels sprak of engels engels<<<<<<<<<<
De bedrijven die hier langer zijn hebben ALLES in het Nederlands.
Het fijne is dan ook dat je met Nederlandse ervaringen te maken hebt.
Dat KAN helemaal niet, Ferdy.>>>>>>>>dat er waarschijnlijk erg veel wordt verdiend aan de distributeurs zelf in plaats van aan de verkochte producten.<<<<<<
Bij echte MLM wordt er door jouw sponsor pas een DUBBELTJE verdiend als JIJ EERST een EURO verdient… en eerder niet!
Ze zullen hier bij hoog en bij laag beweren dat dat NIET het geval is…, maar pleeg ZELF onderzoek……..
Je berekeningen heb ik niet allemaal gevolgd want ik ken het betreffende bedrijf niet goed genoeg.
Er zijn vele redelijke en logische verklaringen te vinden op het MLM-prikbord en daar zijn we heus ook wel kritisch op elkaar hoor….!
Hoe zou je er achter kunnen komen of je een snackbar zou kunnen draaien? Wat er voor nodig is?>>>>>>>>>>Succes aan allen die wel de gok wagen en er misschien wel iets mee bereiken.... Het schijnt te kunnen, maar ik twijfel sterk hoe het zou moeten kunnen.....<<<<<<<<<<<<<<<
Ga je dat vragen aan de groenteboer……? De klaploper op de hoek?
Aan een snackbar-eigenaar die failliet ging??
Of vraag je dat aan Bram Ladage in Rotterdam….
Door informatie in te winnen bij een overkoepelende organisatie.?
Doe onderzoek Ferdy.
Besteed er eens MEER tijd aan dan een weekendje uit…!
Vr. gr. Jan v. Eechoud (de storm zal wel losbarsten…:D)