| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEXIA WIL ALLE GEDUPEERDEN JURIDISCH DE MOND SNOEREN
Re: DEXIA WIL ALLE GEDUPEERDEN JURIDISCH DE MOND SNOEREN
Niet doen Ad, helpt niets en Dexia heeft zijn zin.
ook ik heb de eewige vertaging meegemaakt
werd er gek van
gelukkig is kortgeleden def. vonnis uitgesproken
krijg deels inleg terug
dexia moet de proceskosten betalen
geen restschuld
en BKR notering intrekken
kortom eindelijk na bijna 3 jaar!!!!!!!!!!! procederen
maar nu heb ik het gevoel om verdr te gaan tot het Europese hof!
Mijn stelling is : In nederland heb je een scheiding der machten, Politieke macht , rechtelijke macht enz dat hebben we allemaal netjes op de lagere school gelaeerd. Welnu, door de invloed van de politieke macht! is er direct invloed op de wettelijke macht uitgeoefend!! (vertraging)
Ik zelf kan aantonen dat ik dardoor extra gedupeerd ben nl. BKR geen hypotheek oeverloos met banken gesprekken gevoerd. enz Maw veel onnodig leed materieel en inmaterieel extra kosten .
Dit mag het europese hof eens gaan bekijken als het zover komt. Ik heb nog een lange weg te gaan , maar voel mij steeds meer gesterkt om echt zover te gaan.
ik hoe een ieder op de hoogte met de ontwikkelingen
groet Lucy
NB ik het eigenlijk Luc maar kon daar niet voor kiezen toen ik mij aanmelde vandaar dat het Lucy is geworden.
werd er gek van
gelukkig is kortgeleden def. vonnis uitgesproken
krijg deels inleg terug
dexia moet de proceskosten betalen
geen restschuld
en BKR notering intrekken
kortom eindelijk na bijna 3 jaar!!!!!!!!!!! procederen
maar nu heb ik het gevoel om verdr te gaan tot het Europese hof!
Mijn stelling is : In nederland heb je een scheiding der machten, Politieke macht , rechtelijke macht enz dat hebben we allemaal netjes op de lagere school gelaeerd. Welnu, door de invloed van de politieke macht! is er direct invloed op de wettelijke macht uitgeoefend!! (vertraging)
Ik zelf kan aantonen dat ik dardoor extra gedupeerd ben nl. BKR geen hypotheek oeverloos met banken gesprekken gevoerd. enz Maw veel onnodig leed materieel en inmaterieel extra kosten .
Dit mag het europese hof eens gaan bekijken als het zover komt. Ik heb nog een lange weg te gaan , maar voel mij steeds meer gesterkt om echt zover te gaan.
ik hoe een ieder op de hoogte met de ontwikkelingen
groet Lucy
NB ik het eigenlijk Luc maar kon daar niet voor kiezen toen ik mij aanmelde vandaar dat het Lucy is geworden.
-
justice man 007
Beste Luc/Lucy,
Welk vonnis van de afgelopen maanden heeft betrekking op jou zaak gehad. Voor zover je dit te privé gevoelig vindt, kun (en wil) je me dan de vraag beantwoorden of de rechter in jou situatie ook inleg terug- waardedaling aex heeft toegepast of dat je hoorde bij 1 van de eagaleasers die onlangs vonnis kregen van kantonrechter Strengers uit Amsterdam.
Alvast bedankt,
Justice man
P.s. gefeliciteerd!
Welk vonnis van de afgelopen maanden heeft betrekking op jou zaak gehad. Voor zover je dit te privé gevoelig vindt, kun (en wil) je me dan de vraag beantwoorden of de rechter in jou situatie ook inleg terug- waardedaling aex heeft toegepast of dat je hoorde bij 1 van de eagaleasers die onlangs vonnis kregen van kantonrechter Strengers uit Amsterdam.
Alvast bedankt,
Justice man
P.s. gefeliciteerd!
Beste
Het is zelfs zo dat de rechter in tussen vonnis mij voor 100% in het gelijk heeft gesteld en het contract heeft vernietigd.Waarom moet men dan deze zaak steeds verder uitsellen voor een definitief vonnis.Ik val niet onder de Duisenberg regeling en ben eegaleaser.
WAAROM DAN NOG LANGER UITSTEL VOOR DEXIA.
Ik heb het vermoeden dat men eerst de uitspraak afwacht van de WCAM alsmede de uitspraak in Arnhem om daarne Dexia volledig op te rollen en aan de schandpaal te nagelen.
gr. Cor
Het is zelfs zo dat de rechter in tussen vonnis mij voor 100% in het gelijk heeft gesteld en het contract heeft vernietigd.Waarom moet men dan deze zaak steeds verder uitsellen voor een definitief vonnis.Ik val niet onder de Duisenberg regeling en ben eegaleaser.
WAAROM DAN NOG LANGER UITSTEL VOOR DEXIA.
Ik heb het vermoeden dat men eerst de uitspraak afwacht van de WCAM alsmede de uitspraak in Arnhem om daarne Dexia volledig op te rollen en aan de schandpaal te nagelen.
gr. Cor
inderdaad
Strengers Kanton Amsterdam
samen met nog 11 mede lotgenoten
dus een collectieve aanpak.
deze zaak is trouwens gebruikt om 10 vragen te stellen aan minister Donner omternt de uitstel op uitstel op uitstel ..............
bij mij hangt nu de vlag uit maar heb nog meer contracten
a.s. maandag afspraak met mijn advocaat om ook de rest van de contracten aan te pakken.
Het def. vonnis nu omvat de alom welbekende Winstverdriedubbelaar.
Deze had voor ons bij aanvang de meeste kans van slagen omdat er toendertijd al wat positieve uitspraken gedaan waren (amsterdam)
gr. Luc (zonder Y)
Strengers Kanton Amsterdam
samen met nog 11 mede lotgenoten
dus een collectieve aanpak.
deze zaak is trouwens gebruikt om 10 vragen te stellen aan minister Donner omternt de uitstel op uitstel op uitstel ..............
bij mij hangt nu de vlag uit maar heb nog meer contracten
a.s. maandag afspraak met mijn advocaat om ook de rest van de contracten aan te pakken.
Het def. vonnis nu omvat de alom welbekende Winstverdriedubbelaar.
Deze had voor ons bij aanvang de meeste kans van slagen omdat er toendertijd al wat positieve uitspraken gedaan waren (amsterdam)
gr. Luc (zonder Y)
-
Oom Dagobert
Als de AEX blijft stijgen en het contract nog doorloopt wordt de inleg alsmaar groter en de restschuld alsmaar kleiner.
Het wordt hiermee steeds belangrijker dat, als er sprake is van een percentage terugggaaf, dat dat door de rechter van de inleg genomen wordt en niet van de restschuld.
Straks als alles weer hervat wordt zal Dexia zeggen
"Wat restschuld, er is toch helemaal geen restschuld meer"
Als je maar lang genoeg je contract uitzit en daar zal Dexia ook op uit zijn.
OD
Het wordt hiermee steeds belangrijker dat, als er sprake is van een percentage terugggaaf, dat dat door de rechter van de inleg genomen wordt en niet van de restschuld.
Straks als alles weer hervat wordt zal Dexia zeggen
"Wat restschuld, er is toch helemaal geen restschuld meer"
Als je maar lang genoeg je contract uitzit en daar zal Dexia ook op uit zijn.
OD
inleg terug- waardedaling aex