LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met de TomTom GO navigatiesysteem?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
reintje vitesse

Re: Wie heeft ervaring met de TomTom GO navigatiesysteem?

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Jawel op pagina : mio-tech.be kun je updates halen alleen is er voor de 168 nog geen beschikbaar. Wel al voor de 268.

Karin@

Ongelezen bericht door Karin@ »

:D Dank je reintje vitesse, ga straks als ik terug ben kijken.
Groetje Karin@ :)

reintje vitesse

Doe je wel kalm aan: twee van die oudjes, racend over de snelweg en op het rempedaal bij elke flitspaal :lol: :lol:

Karin@

Ha Ha Ha, wat dacht je dan, heb in mijn leven al genoeg gedokt aan te hard rijden. :oops:

Nu krijgen ze lekker niets meer als ik zo een ding heb met de waarschuwingen erbij.

:arrow: Wij rijden wel vaak te hard, en dat voor ons oudjes :? , maar ach, het leven gaat nu eenmaal snel, dus waarom mogen wij ook niet straffeloos lekker hard rijden. :lol:

Faas

Ongelezen bericht door Faas »

Tjonge jonge, het niveau is hier wel ver te zoeken zeg. :?

Mag iemand die wat ouder is niet toevallig wat onhandiger zijn met de moderne techniek? En is het zo iemand dan verboden om zo'n apparaat te kopen? Staat dat ergens bij wet? Ik studeer zelf rechten dus wat dat betreft kan ik die laatste vraag wel beantwoorden voor mezelf.

Klein beetje meer respect mensen. Het kost niets, doet geen pijn en je kan een ander zoveel helpen. Tenzij jullie natuurlijk allemaal 1000% perfect zijn, in dat geval neem ik mijn woorden uiteraard terug en maak ik een nederige buiging.

Goed, teveel kostbare energie verspild reeds aan nutteloze bijdragen.

@Karin: wij hebben een TomTom Go in de auto. Ik vind het ding grandioos. Het is super gebruiksvriendelijk, grote goed leesbare iconen, duidelijke harde stem en ook de kaart is goed leesbaar. Het is een betrouwbaar en prettig product. Ik zou het je zeer zeker kunnen aanraden.

Met vriendelijke groet,

Faas. 32 jaar en wel opgevoed met normen, waarden en respect voor een medemens :wink:

Karin@

:D Dank je Faas, voor je fijne en beschaafde woorden.
Ik moet zeggen, dat er verschillende al zijn bijgedraait hier op het forum.

Ook wij ouderen willen inderdaad, af en toe wat handige dingen hebben, en ergens gaan wij ook met de tijd mee.

Ook het computer tijdperk heeft voor ons zijn intrede gedaan.
Doe het allang, en kan er goed mee overweg, en als er wat is, helpt een helpforum met fijne correcte mensen mij altijd om er weer uit te komen.

Het is niet leuk, dat je jezelf jonger voor moet doen, omdat je vaak als oudere veel commentaar krijgt, maar ook die generatie van nu, is eens net zo oud als ik nu ben.
En misschien lopen ze dan achter een rollator,
ik heb die gelukkig nog niet nodig, dank zij mijn harde werken in het leven.

Ik ga zeker een TOM TOM GO of ONE kopen Faas, omdat daar ook veel software voor verkrijgbaar is.

Wij willen wel de flitspalen filemeldingen en roodlicht waarschuwingen erop hebben, ( en ook Duitsland voor de eerste vakantie na 14 jaar.) Wij moeten wel uit dokteren hoe dat moet, heb wel een verwijzing naar websites, maar als ik geen complete tweedehandse kan kopen, moet ik wel een nieuwe kopen, i.v.m. de registratie ook die er op zit.

Als jij nog iets weet, over die flitspalen file's en dergelijke, hoor ik het heel graag van je Faas, en ook een compliment voor je ouders, die je zo een fijne en beschaafde opvoeding hebben gegeven, fijne groet Karin@

Faas

Dag Karin,

Helaas heeft mijn moeder ons helemaal alleen moeten opvoeden. Vader durfde de verantwoording niet aan ;). Maar dank je wel voor het compliment. Mijn moeder heeft het denk ik inderdaad niet slecht gedaan.

Wat betreft de flitspalen enzo. Via de site van tomtom kun je een abonnement afsluiten. Je moet wel een telefoon hebben met bluetooth erop. Die maakt verbinding met de dienst van Tomtom en geeft het door aan het kastje.

Wij hebben zelf geen dienst omdat ik de prijzen nogal heftig vind.

Groetjes Faas

Karin@

Hallo Faas :D Fijn dat je moeder in haar eentje jullie zo een fijn leven heeft gegeven, en dat het goed was, blijkt wel uit jouw reactie.

Blijf wie je bent, en hou dit voorbeeld voor ogen, en je komt in dit leven daar heel ver mee.
Jouw ervaring is nu niet bepaald leuk geweest, de mijne ook niet, ben alles nooit vergeten, maar ben wel een beter mens geworden, dan wat ik als voorbeeld had.
--------------
Ik geloof nu, dat de TTG 300 beter is als de One, omdat er veel software compleet te koop is voor de 300, dus daar moet ik het dan mee doen. :idea:
Ik wens jullie als ik je niet meer hoor, hele fijne feestdagen toe, groetje Karin@

reintje vitesse

Faas is 32 en nog net zo "bleu" als iemand van 16. Jij[Faas] gelooft ook nog alles wat ze hier neerzetten zeker. Die Karin is een lekkere jonge meid die goedkoop aan een navigatie systeem wil komen, snap dat dan lieve jongen :wink:

Karin@

Sorry Reintje, ik zou graag alles in mijn leven over willen doen, ook de dood van mijn kleinzoon ongedaan willen maken, maar dat hebben wij helaas niet in de hand.

Ik ben gewoon een oma, één met veel verdriet, maar ook mooie moment, maar ik zal nooit iemand in de maling nemen.

Ik wens ook jou veel wijsheid toe, en denk niet altijd, dat iedereen de boel in de maling neemt.

O ja, ik ben bijna 71 jaar. :oops:

Faas

Faas is geen jongen Reintje ;)

En je mag me naief noemen, maar ik geloof in het goede van de mens. Dat jij dat niet doet is natuurlijk jouw goed recht maar ik ga niet negatief doen. Negatief zijn is allemaal verspilde energie die ik niet nodig ben.

reintje vitesse

Wij rijden wel vaak te hard, en dat voor ons oudjes , maar ach, het leven gaat nu eenmaal snel, dus waarom mogen wij ook niet straffeloos lekker hard rijden.
Ha Ha Ha, wat dacht je dan, heb in mijn leven al genoeg gedokt aan te hard rijden
.
Ik wens ook jou veel wijsheid toe
Ik jou ook Karin :wink:

henkgeluk

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ik heb ook de tom tom.

alleen is er een probleem momenteel om update's te installeren.

dus ik kan geen nieuwe update's installeren,want dan loopt tom tom vast.

je moet uiteraard update's installeren ivm nw situaties wegen etc etc.

verder is het een fantastisch apparaat,je kunt als je hem hebt niet meer zonder!

gr

hg

Karin@

:D Ik heb via jongens van een helpforum, die gegevens van flitspalen en waarschuwingen gekregen om ze te installeren, maar daar ik nog geen Tom TOM heb, heb ik het maar even opgeslagen.

Ach, altijd gemakkelijk als je dat achter de hand hebt. :idea:

Mijn man verdwaald nogal vaak, en ik moet hem dan weer bij sturen, en hem de goede richting in helpen, en daarom wil ik nu ook wel eens wat rust hebben, zonder dat ik aldoor op de weg en richting hoef te letten.
En ik wil alleen maar een TTG 300, niet de one, die kan niet zoveel hoorde ik.

Maar waarom kan jij die updates niet binnen halen henkgeluk :?:

Groet Karin@

henkgeluk

Ongelezen bericht door henkgeluk »

karin@ ,

dat weet tom tom ook nog niet.

ik heb via hun helpdesk(via internet ) al tig maal oplossingen aangereikt gekregen.

tot heden toe is het niet gelukt,de service is prima.

ik heb ook al een nieuw sd kaartje gekregen.

morgen ,zal ik wel een sticker krijgen(zelf uitprinten) dan opplakken op het pakketje war de tomtom in zit en bellen naar upc ,alles gratis.
upc haalt hem dezelfde dag nog op.

gr

henk geluk

Karin@

Als het je gelukt is, laat je het dan even weten, :arrow: succes

Faas

Ik hoop dat je UPS bedoelt Henk. Want met UPC kom je niet ver. En dat geldt niet alleen voor de post :D.

reintje vitesse

Karin, de eerste oma met een GPS op haar rollator. :lol: :lol: :lol:

Karin@

Nee hoor Reintje, ik loop nog steeds als een kieviet.
Geen een rollator voor mij,. :shock:
Als men hem echt nodig heeft, is het wat anders.

Waarom krijg ik er geen knipperlichten op?
Als ik de hoek om loop, rij ik :arrow: jou misschien wel aan, en ook rode stoplampjes van achteren, want ik wil door jou ook niet aangereden worden, als jij met de jouwe de hoek om komt. :shock:

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Volgens mij heeft reintje een gps nodig
in zijn hersenpan zodat hij de goede
richting weer kan vinden. :lol: :lol: :lol:

Gesloten