Ik dacht echter dat de coullance regeling voor het profit effect niet gold. Indien ik er nu van af zou willen, zonder coullance regeling, dan zou ik alleen al een boete van zo'n 15000 euro moeten betalen. Nu bieden ze mij een schikking aan waarbij ik zo'n 10000 krijg en dan kan ik deze hele affaire achter mij laten. Zijn er nog meerdere mensen met het "profit effect" of "kado korting" die zo'n dergelijk aanbod aangereikt hebben gekregen?
R: Laat jezelf niet rijk rekenen door Dexia.
Want wie heeft eerst die boete bedacht?
En hoeveel heb je de afgelopen 7 jaar bijelkaar betaald?
Dus hoeveel heeft het leaseschandaal je uiteindelijk gekost na aftrek van de bonus van 10000?
Bedenk wel, Dexia schenkt alleen maar als ze er zelf beter van wordt.
Waarom heeft Dexia b.v. als gebaar niet gelijk in 2001 de boeteclausule afgeschaft?
Ze wist van je moeilijke financlele positie en toch noteerden ze nog 2 jaar lang je achterstallige maandtermijnen voor jouw rekening.
Wat doen ze Daarmee?
Dexia's tactiek: eerst dreigen met het proces vertragen en vervolgens lijmen met zakcentje aanpakken want dan ben je er snel van af.
N.b: Ieder is vrij om te beslissen maar het is gewoon oneerlijk als DExia alles gunstiger voorstelt dan het is en bovendien met opsomming van valse motieven.
Je bent geen klant van Dexia, je bent haar tegenstander.
Dexia zegt wel dat ze graag van alles af is, klopt, maar dan in haar voordeel, van alles af zijn zonder tussenkomst rechter want dan kost het haar veelal meer!
Dat realiseer ik mij ook dat ik al met al dan zo'n 15000 euro het schip in ga echter ik ben op dit moment aan het procederen maar hoe groot is nu de kans dat ik datgeen eruit sleep dat mij nu door Dexia wordt aangeboden. Weet jij het?, ik niet. Maar ik laat mij graag adviseren omtrent wat ik moet doen en wat mijn kanzen zijn.
R:
Ik lees bedragen van 15000 en 55000.
Als je eerst de juiste schade kunt achterhalen en je heb al een advocaat aan het werk gehad kan er dan geen advies van hem meer van af?
OD.