LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] plassen in de bench
Re: plassen in de bench
ja, ik ben wat milder aan het worden, zullen de opkomende moedergevoelens wel zijn...
Hey gefeliciteerd
mag ik je trouwens ook vragen wat voor honden jizelf hebt???
back home...
dank U mokwai,
niet in de planning, maar absoluut welkom...
ik heb 2 echte bastaarden en 1 die voor een zwarte lab door kan gaan maar ze is echt niet raszuiver. (en dat is dus bitchy, door het asiel betsy genoemd)
dank U mokwai,
niet in de planning, maar absoluut welkom...
ik heb 2 echte bastaarden en 1 die voor een zwarte lab door kan gaan maar ze is echt niet raszuiver. (en dat is dus bitchy, door het asiel betsy genoemd)
Hoi, mijn duitse dog zat ook op de bank. We hebben nu een nieuw bankstel en we proberen om het af te leren, maar of dat gaat lukken???? En anders helaas. We hebben achter het nieuwe bankstel de ouwe bankstoel eenzits voor haa rneergezet. Das haar 2e mand en daarl ligt ze toch het liefste in. Ze heet Ohana en Ohana is uit lilo en stitch de disney film. Betekend family. In de film zeiden ze Ohana means familyand family means no one gets left behind or forgotten. Vond ik zo mooi en de katten heten ook al lilo en stitch. Maar ik dwaal af van wat ik wilde zeggen. Het maakt ook niet uit of hij op de bank komt. Ik mis het wel dat mn meid erbij ligt dus of ik het lang volhoud zo, ik ben er bang voor, hahaha. Als je hond niet extreem dominant is dan valt het allemaal wel mee inderdaad hoor.
Bij mijn ouders hebben we ook 4 bastaardjes waarvan 2 van mijn zus. 3 keer kruising fox waarvan 1 fox x whippet en de rest helemaal onherleidbaar bstaard (1 is zoon van whippet x) En de grotere hond (nr 4) is een mechelaar x turk en ze zijn ook heerlijke hondjes allemaal. Ik weet in ieder geval wel dat ik waarschijnlijk als er ooit een hond bj komt ook een lekkere bastaard bij komt. Uit het asiel. Alleen we wonen nog te klein jammer genoeg, maar zodra het lukt......
Bij mijn ouders hebben we ook 4 bastaardjes waarvan 2 van mijn zus. 3 keer kruising fox waarvan 1 fox x whippet en de rest helemaal onherleidbaar bstaard (1 is zoon van whippet x) En de grotere hond (nr 4) is een mechelaar x turk en ze zijn ook heerlijke hondjes allemaal. Ik weet in ieder geval wel dat ik waarschijnlijk als er ooit een hond bj komt ook een lekkere bastaard bij komt. Uit het asiel. Alleen we wonen nog te klein jammer genoeg, maar zodra het lukt......